PDA

View Full Version : Χρειάζομαι την άποψη σας.



VooDooLoveR
30-05-2012, 05:24 PM
Γεια σας το όνομα μου είναι Άγγελος είμαι 22 χρονών και μένω στην Αθήνα.(εδώ (http://www.mymgn.com/board/member.php?u=96620) είναι το παλιό μου profile το οποίο είχε ban παλιά αλλά απ'ότι βλέπω έχει βγει τώρα)
Αν και δεν περιμένω αρκετές σοβαρές απαντήσεις θα σας πω την ιστορία μου διότι ένας φίλος με ενέπνευσε να κάνω αυτό το thread(έστω και για πλάκα αν το είπε,με έπεισε πάντως).


Είμαι φοιτητής και μου αρέσει κάποιο κορίτσι απ’ την σχολή μου. Αυτή είναι πολύ καλή μαζί μου και συχνά η συμπεριφορά της με κάνει να πιστεύω ότι νοιάζεται για μένα. Πρόσφατα, και αφού η χρονιά πλησίαζε προς το τέλος της, αποφάσισα να της ζητήσω τον αριθμό του τηλεφώνου της. Αυτή μου τον έδωσε. Την επόμενη μέρα την πήρα τηλέφωνο και η συζήτηση μας ήταν αρκετά ζωηρή. Δεν έδειξε σε κανένα σημείο να με βαριέται. Ως εδώ όλα καλά. Μετά από μερικές μέρες την πήρα ξανά τηλέφωνο και δεν μου απάντησε, αν και προσπάθησα αρκετές φορές. Έτσι αποφάσισα και της έστειλα το ακόλουθο SMS, «Χωρίς εσένα η ζωή μου είναι ασπρόμαυρη. Χωρίς εσένα ο κόσμος μου είναι σκοτεινός. Χωρίς εσένα δεν μπορώ να πάω πουθενά. Χωρίς εσένα χάνω το φως μου. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!».

Μετά από 3 μέρες και αφού δεν πήρα καμία απάντηση μέχρι τότε, αποφάσισα να την ξαναπάρω. Την πήρα αρκετές φορές αλλά και πάλι τίποτα. Έτσι της έστειλα το ακόλουθο SMS, «ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!».

Δύο μέρες μετά και αφού δεν πήρα καμία απάντηση αποφάσισα να της πω όλη την αλήθεια και όλα όσα ένιωθα για αυτήν. Τουλάχιστο έτσι θα μάθαινα αν της άρεσα ή όχι. Έτσι της έστειλα το ακόλουθο SMS, «Γεια σου ***** μου. Σου έστειλα πολλά μηνύματα αλλά ΔΕΝ μου απάντησες σε κανένα. Ανησυχώ για σένα. Είναι όλα καλά; Βασικά.. θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι.. μου αρέσεις. Κάθε στιγμή είσαι στο μυαλό μου, δεν σε ξεχνώ ποτέ… ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΕΙΨΕΙ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!».