Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 40 of 100
  1. #21
    Rank: Rookie
    • Join Date: Apr 2009
    • Posts: 22

    Default

    xaxa egw apo ti katalava dn eiparxi sponsor auti theloun na bgaloun ta lefta apo tis sumetoxes :P

  2. #22
    Rank: Forum Addict
    • Join Date: Apr 2009
    • Posts: 517

    Default

    Δεν τα κανονίζω εγώ τα έπαθλα και όλα αυτά. Προσπαθήσαμε να τα διανέμουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε. Αφού δεν υπάρχουνε συμμετοχές τι να κάνουμε να βάλουμε από την τσέπη μας λεφτά? Μην κατηγορείτε εμάς λοιπόν... βρείτε συμμετοχές και τα έπαθλα θα είναι πολύ παραπάνω. Με 10 ομάδες τι περιμένεις... ζητάτε 5vs5 να κάνουμε και δεν δηλώνει κανείς και μετά σας φταίνε τα έπαθλα.

  3. #23
    Rank: Regular
    • Join Date: Apr 2009
    • Posts: 80

    Default

    thes na m peis twra asteri oti 7 sponsor den mporoun
    na valoun apo 500e?na ginei swsto tour?i athina exei
    max 10 teams max omws ki an katevoun ki auta...twra
    na katevoun ektos athinwn na paixoun 1 tour p den tha
    vgaloun oute ta eksoda poios o logos na rthoun?
    Last edited by RiPs; 13-12-2009 at 02:24 PM.

  4. #24
    Rank: Apprentice
    • Join Date: Aug 2009
    • Posts: 52

    Default

    E ma twra sovara thelete na thewreiste kai tournament organisers estw asterie oti exeis 10 omades pios logikos kai eksupnos anthrwpos skeftetai na dwsei prizes stis mises apo autes ? KAne ta prizes sto top 3 kai there u go anevikan ta epathla..
    Stop calling yourself a pro and start acting like one

  5. #25
    Rank: Rookie
    • Join Date: Jul 2009
    • Posts: 19

    Default

    Epic Fail
    Eidika otan sas lene oti einai megali i simetoxi kai seis vgainete kai apantate einai kai megala ta prices...
    Skeftikate oti merika teams kseroun oti den exoun megales pithanotites alla thelan na katevoun gia ti kaula?me 20 euro kalitera se kolobaro
    Last edited by Sgat; 13-12-2009 at 05:26 PM.

  6. #26

    Default

    Oi sponsores nomizeis ean doun 7 teams tha poun oti "ok, dosame 2500 euro kai diafimisame ta proionda mas se 35 atoma, ti yperoxa, tin alli fora tha doso 30000 euro na to diafimiso se 10 atoma"

    Episis, oi sponsores den exoun valei cash, oikonimiki krisi yparxei kai logiko einai na min yparxei reusto. Oti metrita yparxoun eixoun bei apo tin BattleNet. Ypologiste ligo tin simmetoxi pou plironete me auta pou tha parete. Den tha katso se kamia periptosi na kano analitiki eksigisi eisodon eksodon se kanena sas. Apla skeutite ta pagia eksoda pou prokiptoun apo tin kathe diorganosi.

    Fisika den sas piezei kaneis na erthete. Eseis pernete tin apofasi kai einai apolitos sevasti.

    Opos eipe o filos Sgat, "Epic Fail". Krinete kai krinesthe ek tou apotelesmatos.

    Apla ta dedomena dixnoun oti me 50 euro/team exo stin DotA 9 simetoxes (ek ton opion plironoun oi 7) Do the maths

    Mallon den prospathoume na vgaloume lefta apo auto telika

  7. #27
    Rank: Apprentice
    • Join Date: Aug 2009
    • Posts: 52

    Default

    Den leme oti thelete na vgalete lefta apo auto Apla einai apisteuta tragiko kai antiepaggelmatiko na allazete ta prizes mia vdomada prin kai malista na isxurizeste oti anavathmistikan ... efoson thelete na vazete mprosta tosa sponsors min vazete arxika 100euros/team (eleos) summetoxi apotharinontas teams pou kseroun oti den exoun elpides alla theloun na rthoun gia tin empeiria kai kante kalutero sxediasmo an den to exete katalavei 500 euros den dinoun oute ta pio sapia 3v3 me 9 omades max... sovareuteite..
    Stop calling yourself a pro and start acting like one

  8. #28

    Default

    1800 einai total :O

  9. #29

    Default

    mi les 9 sumetoxes 50 evrw gt den isxuei. 9 sumetoxes ine me 100 evrw. ta 50 evrw de ta dokimasate me ta arxika epathla. dokimaste to dwste ligo xrono ke alaxte meta ta arxika prizes. efxaristw!
    afto ithela na pw ap thn arxh p ksekinisa ti diafwnia. etc opws ine tora apokleiete omades ektos athinwn krima.
    polloi theloun ena 5v5 al de to diazeirizeste kala(imo). pistevw oti sthn athina iparxoun aneta 10-15 teams ke 5 teams ektos athinwn p tha katevenan ala oxi gia epathla p dinoun sto xeirotero 3v3

  10. #30
    Rank: Apprentice
    • Join Date: Aug 2009
    • Posts: 52

    Default

    1800 Totally:
    * 1η θέση: 500€ Cash
    * 2η θέση: 5x Logitech G11 keyboard (400€) +100€ Cash
    * 3h θέση: 5x SteelSeries ακουστικά (400€)
    * 4h θέση: 5x Logitech mouse (200€)
    * 5h θέση: 5x Norton Antivirus (200€)
    "Competitive Team apo thessalonikh: Magkes pame dinoun 5 mouse kai 3oi na vgoume ... ANTE PAME NA DWSOUME 150 EURO GIA NA KATEVOUME AFOU THA TA VGALOUME PISW"
    Xreiazetai na pw kati eironiko i katalaves apo monos sou ti eipes ?
    Stop calling yourself a pro and start acting like one

  11. #31

    Default

    polloi mas elegan oti 100 euro einai polla, alla me 50 tha erxondousan. Pisteuo oti 1800 euro total cash hardware den einai mikro poso, oute ameliteo. Ean telika h DotA apodixthei dimofiles game why not na auksisoume ta epathla sto megisto kai why not na min kanoume event se ekthesiakous xorous (px sto mall or helexpo) kai why not na min stiloume tin top1 team se lan event tou eksoterikou me ola pliromena. Pisteueis oti yparxei analogo community apo piso gia na kanoume emeis kati tetio?

    Fersou esi prota san epaggelmatias kai exe ena sosto community apo piso kai ego tha se stelno kathe xrono edo http://www.lafundicio.net/wordpress/...ESWC2006_a.jpg kai tha sou kano kai simvolea me misthous. To aksizeis esi omos auto? giati na to kano ego tote?

    Apo tin stigmi pou to 90% tou community tis dota griniazei ean tha dosei 10 euro 'h 20 euro gia ena event perimenete na dosoume cash prizeis sto proto team aksias 2000 euro?

    Plirose simmetoxi 500euro/team kai elate 80 teams na sou kano ena tournament pou den exei ksanaginei, opos to exoun kanei 39 fores stin agglia me to i - series (a nai, fere kai to diko sou pc episis)

    Den ginete apo to pouthena na vgenete etsi apla kai na krazete xoris na skeutite prota

    Ps: Autos o xamos mono stin DotA ginete, se kanena allo apo ta 4 games den exei ksanaginei

  12. #32

    Default

    se mena den apantises:S

  13. #33
    Rank: Apprentice
    • Join Date: Aug 2009
    • Posts: 52

    Default

    Akouse me agorina mou epeidi tin pisteueis kiolas .. doksa to theo exw kanei polu perisotera tournoua apo oti esu tha itheles na kaneis pote stin zwi sou .. kai to prwto pragma pou kserw einai oti einai pragmatika apisteuta geloio kai vlakwdes na exeis opws les 9 sumetoxes kai na deineis dwra stis 5 apo autes dld den einai puriniki fusiki alla giati den meiwneis ta epathla stis 3 prwtes omades wste na anevoun giautes tis treis .. an itheles na moiraseis dwra na pigaines sto roula kalwsirthate kai na ekanes tilemarathwnio .. ante pou eirwneuesai kiolas .. 2on to oti i sumetoxi einai akrivi auto to eipan oloi ti les akrivws oti 20 euros gia ena paidi pou thelei na parei meros kserontas oti tha xasei einai ok ? edw kai 4 xronia pou ginontai tours epi epoxes PIkla(TOurnament admin an kses) panta i sumetoxi itan 10/person kai ta epathla polu megalutera apo ta high pro eQuipment vga kai xusa mesa pou mas les esu ... twra eseis pws me ta tosa UBBer respected kai den simazeuetai sponsors exete tetoio prize den kserw ... eiste polu mprosta gia na sas katalavei to elliniko dota community..AKoma kai xtes pou piga se 3v3 stin athina me 9 to ksanalew 9 omades sumetoxi pira 500 euros ws prwtos kai tha parei ta idia lefta autos pou tha nikisei to 5o5 me idio arithmo teams?
    Stop calling yourself a pro and start acting like one

  14. #34

    Default

    Quote Originally Posted by FayoLzZz View Post
    Akouse me agorina mou epeidi tin pisteueis kiolas .. doksa to theo exw kanei polu perisotera tournoua apo oti esu tha itheles na kaneis pote stin zwi sou .. kai to prwto pragma pou kserw einai oti einai pragmatika apisteuta geloio kai vlakwdes na exeis opws les 9 sumetoxes kai na deineis dwra stis 5 apo autes dld den einai puriniki fusiki alla giati den meiwneis ta epathla stis 3 prwtes omades wste na anevoun giautes tis treis .. an itheles na moiraseis dwra na pigaines sto roula kalwsirthate kai na ekanes tilemarathwnio .. ante pou eirwneuesai kiolas .. 2on to oti i sumetoxi einai akrivi auto to eipan oloi ti les akrivws oti 20 euros gia ena paidi pou thelei na parei meros kserontas oti tha xasei einai ok ? edw kai 4 xronia pou ginontai tours epi epoxes PIkla(TOurnament admin an kses) panta i sumetoxi itan 10/person kai ta epathla polu megalutera apo ta high pro eQuipment vga kai xusa mesa pou mas les esu ... twra eseis pws me ta tosa UBBer respected kai den simazeuetai sponsors exete tetoio prize den kserw ... eiste polu mprosta gia na sas katalavei to elliniko dota community..AKoma kai xtes pou piga se 3v3 stin athina me 9 to ksanalew 9 omades sumetoxi pira 500 euros ws prwtos kai tha parei ta idia lefta autos pou tha nikisei to 5o5 me idio arithmo teams?
    1) tha milas opos sou milao kai den tha vrizeis
    2) den tha eironeuese
    3) ksakando kai tha fas apoklismo apo pandou
    4) Opos se sevome tha me sevese
    5) Apeto signomi, den se prosvala, oute se eironeutika
    6) Ean theleis na mineis se epoxes pikla (pou einai o andreas apisteutos epagelmatias kai filos) kalos
    7) Ean den thes na ertheis sto AGL den yparxei provlima opos eipa kai prin, dikeoma sou kai h apopsi sou sevastotati

    Episis, den nomizo na mazeua ton idio arithmo omadon, kai na itan endiaferon to tournoua ean evaza 1o vravio 1800 euro 'h esto ta 2500 pou eixa pei noritera kai ston 2o na valo ores, kai ston trito karameles


    Ps: Gratz gia ta tournoua pou exeis kanei, kai eis anotera kai euxome mia mera na gineis sevastos kai toso kalos diorganotis oso ego. Vevea auto thelei megali doulia kai prospathia alla pote den einai arga. Opiadipote aporia kai an exeis min diastaseis na mou to peis kai ego tha se voithiso

  15. #35
    Rank: Wanderer
    • Join Date: Apr 2009
    • Posts: 35

    Default

    Loipon polli doros gia to tpt.Eseis to mono pou skefteste einai ta xrimata kai tipota allo.Pos tha parete perrisotera xrimata kai gi ayto then proxorame mprosta stin dota.E ma tosi karmiria re malaka ...eleos.
    Tespa ayto pou thelo na po einai oti ama thes na ginontai oraia tours kai me organosi min perimeneis free registretion.Episis oti oi mikres omades pou tha xasoun pisteyo aksizei na ta dosoun mono kai mono gia tin empeiria.Tha doun apo konta fayol ripper sgat kai allous polous.Se posa tour exete paei otan protoksekinisate eno kserate oti tha xanate mono kai mono gia empeiria kai me sapies diorganoseis.

  16. #36
    Rank: Apprentice
    • Join Date: Aug 2009
    • Posts: 52

    Default

    Den nomizw na evrisa kanenan gia arxi. Pame parakatw. Milas gia epaggelmatismo kai se rwtaw. Les oti eisai sevastos kai kalos tournament admin .. Kai rwtaw egw to tapeino noobaki .. san epaggelmatias otan kleineis mia sumfwnia gia tournoua den kathorizeis to xrimatiko epathlo ? Dld sou pan ta paidia apo to magazi pes gia arxi 2500 euros na mazepsoume kosmo kai meta to mikrainoume ? den nomizw.. An den eisai se thesi na tiriseis auta pou les min zitas ta resta otan o kosmos diamarturetai ..Episis to na me apeileis me apokleismo epeidi lew tin gnwmi mou pragmatika einai prwtofanes ... dld an erthw sto lan kai sou pw san admin suckareis tha me diwkseis ?
    Stop calling yourself a pro and start acting like one

  17. #37
    Rank: Rookie
    • Join Date: Sep 2008
    • Posts: 9

    Default

    teleutea fora p piga se tour itan 10 euro i simetoxi k to epa8lo 2000 euro
    alla magkes emeis 8a katebename alla gia 500 euro i 2 mouse i 1 kilo stragalia dn mpenw kan ston kopo na to kseutw

  18. #38
    Rank: Wanderer
    • Join Date: Apr 2009
    • Posts: 35

    Default

    Mia erotisi:Tour 5v5 thelete na ginontai?Oi mono 3v3?
    Episis fayol to tour piges exthes eixe kali organosi thes na m peis?Mono o 1os na pernei lefta?I na ginete se mia mera.
    Loipon gia na teleionei to paramithi me ta epathla i thelete kala tour kai na pezete se ayta i oxi.
    Ama einai pernate kathe mina na sas dinei ena magazi 100 euro kai min to paizete to tour katholou gt mono ayto sas niazei.
    Akoma exo na simpliroso oti otan ekane tour fail o piklas den evgene na milisei kaneis.Otan kanonize matsakia o piklas den milage kaneis otan ekane tour me epathlo 200 Euro kai se ena bnb sapio pou ezexne kai xoris air me 40 vathmous mesa den thimamai na milagate.Legate kai eyxaristo gt evgaze kalo tree.
    Megalonoume kai prepei na sovareyomaste kai oxi epeidi mas kanane ola ta xatiria tora na gkriniazoume.

  19. #39

    Default

    den se apilo me apoklismo epidi les tin gnomi sou. Se apilo me apoklismo gia ton tropo kai to yfos to opoio milas. Ean omos einai pragmatika autos o tropos o opios milas kai autes einai oi ekfraseis pou sinithos les se atoma ta opia den gnorizeis, tote auto einai kati pou prepei na to doulepseis.

    To 2500 euro itan estimated se mia simmetoxi analogi me tin persini, diladi peripou 20 omades. Otan omos oi omades einai 7?! anagazome ego na to rikso logo mi megalis proseleusis dota player.

    Ean den katalaveneis tous profaneis logous ela msn na stous eksigiso kai oxi public. (persi mazepsame peripou 500 euro se simetoxes, kai se prizes dosame 1800 + pagia eksoda pou einai pio polla apo osa fandazese)

    Den prokite na kano oikonomiki analisi epidi esi vgeneis kai krazeis. Theleis? Erxese? Den theleis? den erxese. Einai aplo

  20. #40
    Rank: Rookie
    • Join Date: Sep 2008
    • Posts: 9

    Default

    akoume na sou pw aderfe otan 8es na kaneis tour 5vs5 prepei na to kaneis sosta i na min to kaneis ka8olou..twra auta p les gai ton pikla dn m poliniazoun apla epidi les megaloste ktlp min prospa8is na kalipsis autin tin terastia patata me mia palioteri patata. auto to tour einai koroidia k epidi esi sponsorarese i otidipote apo auto to magazi min bgenis na postaris giati apla dn eisai oudeteros

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •