Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 20 of 97
  1. #1
    Rank: Banned User
    • Join Date: Jan 2012
    • Posts: 1

    Unhappy Χρειάζομαι την άποψη σας.

    Γεια σας το όνομα μου είναι Άγγελος είμαι 22 χρονών και μένω στην Αθήνα.(εδώ είναι το παλιό μου profile το οποίο είχε ban παλιά αλλά απ'ότι βλέπω έχει βγει τώρα)
    Αν και δεν περιμένω αρκετές σοβαρές απαντήσεις θα σας πω την ιστορία μου διότι ένας φίλος με ενέπνευσε να κάνω αυτό το thread(έστω και για πλάκα αν το είπε,με έπεισε πάντως).


    Είμαι φοιτητής και μου αρέσει κάποιο κορίτσι απ’ την σχολή μου. Αυτή είναι πολύ καλή μαζί μου και συχνά η συμπεριφορά της με κάνει να πιστεύω ότι νοιάζεται για μένα. Πρόσφατα, και αφού η χρονιά πλησίαζε προς το τέλος της, αποφάσισα να της ζητήσω τον αριθμό του τηλεφώνου της. Αυτή μου τον έδωσε. Την επόμενη μέρα την πήρα τηλέφωνο και η συζήτηση μας ήταν αρκετά ζωηρή. Δεν έδειξε σε κανένα σημείο να με βαριέται. Ως εδώ όλα καλά. Μετά από μερικές μέρες την πήρα ξανά τηλέφωνο και δεν μου απάντησε, αν και προσπάθησα αρκετές φορές. Έτσι αποφάσισα και της έστειλα το ακόλουθο SMS, «Χωρίς εσένα η ζωή μου είναι ασπρόμαυρη. Χωρίς εσένα ο κόσμος μου είναι σκοτεινός. Χωρίς εσένα δεν μπορώ να πάω πουθενά. Χωρίς εσένα χάνω το φως μου. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!».

    Μετά από 3 μέρες και αφού δεν πήρα καμία απάντηση μέχρι τότε, αποφάσισα να την ξαναπάρω. Την πήρα αρκετές φορές αλλά και πάλι τίποτα. Έτσι της έστειλα το ακόλουθο SMS, «ΟΙ ΩΡΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΤΑ ΛΕΠΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!».