Default What we suggest you!

Σε αυτό το thread θα αναφέρομαι και θα αναλύω την πρόταση μου σχετικά με τον καλύτερο τρέχων server της περιόδου.

Πιο αναλυτικά

θα σας δίνω πληροφορίες σχετικά με το Project του owner κάθε Server ( μηχανήματα, moderators , προηγούμενες απόπειρες να ανοίξει server ο συγκεκριμένος owner)

Θα μιλάμε για τα μεγάλα clan που ενδιαφέρονται ή είδη παίζουν στον εκάστοτε server.

Τα χαρακτηριστικά του server ( rates,class info,raid lists,chronicle).

Την λίστα των Donate που έχει θέσπιση ο owner( και λίγα σχετικά σχόλια κατά την γνώμη μου , το αν δηλαδή τα donate αυτά θα
    βοηθήσουν την ροή του server ή όχι).

Το activity που έχει ο server και τις προοπτικές της επέκτασης του ή τις απώλειες ενδεχόμενος που θα παρουσιάζει.

Το σύστημα τον open-window , πόσα δηλαδή client επιτρέπονται ανα υπολογιστή από τον εκάστοτε server καθώς και την αναλογία τον active user με τα boxed window.

Τέλος , θα αναφέρομαι στον τρόπο που λειτουργεί μέσα ο server.
    Σε επίπεδο forum , αλλά και σε επίπεδο game community.

Ελπίζω με αυτήν μου την κίνηση να βοηθήσω όποιους ενδιαφέρονται και δεν έχουν την γνώση ή τον χρόνο να ψάξουν σε βάθος τον κάθε server , να τους απαλλάξω από τον κόπο δίνοντας τους όλες εκείνες τις πληροφορίες που κατά την γνώμη μου αξιολογούν έναν server.
    Last edited by Pbgiannhs; 27-06-2013 at 04:49 PM.

Η ΧΟΝΤΡΗ ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΛΩΝΕΙ
    ΘΑ ΧΑΘΩ Σ'ΕΝΑ ΣΩΜΑ Σ'ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΠΑΛΟΝΙ
    ΚΩΛΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ ΚΑΙ ΒΥΖΙΑ ΣΑΝ ΜΠΑΛΚΟΝΙ

English version

In this thread I will commenting on my suggestion the best current server.

More details

I will give you information about the owner of each Project Server (machinery, moderators, previous attempts to open the specific server owner)

We will talk about the great clans , who interested or playing in server.

The characteristics of the server (rates, class info, raid lists, chronicle).

The Donate list established by the owner (and a few relevant comments in my opinion, whether it takes the donate will help the flow of the server or not).

The activity that has the server and the prospects of expanding the potential losses or presenting.

The system of open-window, how many clients allowed per computer by each server as well as the ratio of active user - boxed windows.

Finally, we will discusses about the community of server , in forum & ingame.

My target is to help anyone who interested and do not have the knowledge or the time to look in depth each server, to spare you the trouble, and give you all the information that in my opinion evaluate a server.
    Last edited by Pbgiannhs; 28-06-2013 at 12:04 AM.

ΘΑ ΧΑΘΩ Σ'ΕΝΑ ΣΩΜΑ Σ'ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΜΠΑΛΟΝΙ
    ΚΩΛΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ ΚΑΙ ΒΥΖΙΑ ΣΑΝ ΜΠΑΛΚΟΝΙ