Page 1 of 2 12 LastLast

Thread: Get A Life

Default Get A Life

Βρήκα αυτό εδώ το ποστ σε ένα ξένο Lineage II forum, και θεώρησα πως έπρεπε να διαβαστεί. Ξέρω πως πολλοί θα πείτε πως είναι μια ψεύτικη ιστοριούλα, ή , και τι μας το ποσταρεις αυτό ρε ελληνικήσκιά ? τί θέλεις να μας πεις με αυτήν την βλακεία που ποσταρες ?..... Just read it. Nothing more.
    Δεν το μετέφρασα γιατί απλά το βρίσκω πιο ενδιαφέρον γραμμένο έτσι. Για οποιον δυσκολεύεται να το διαβάσει μπορώ να του στείλω μια μετάφραση.
    Being the Lineage II addict that I am, I have neglected alot of people, including the one I cared about most. this event made me realize that lineage II isn't everything, it's just a game. I learnt the hard way, I hope it doesn't come to this for the reader.

About one week ago, I was supposed to give a ride to my girlfriend to buy some groceries at the nearby grocery store. I was in the middle of a mass flagging war in the Forbidden Gateway on retail. I was purple, I couldn't log out and couldn't see my character die. I told her I will give her a ride later, but she insisted she needed to go home and buy some groceries before she does so.

So she went ahead and walked there.

Minutes later I heard the shrill screeching of tires, then suddenly, as if the world around me froze, silence so deafening it could kill...

I rushed out to see a bunch of people crowded in the middle of the road. Seeing and knowing by common sense that this was a dangerous act, I yelled at the people to get off the road before getting mauled by a vehicle. Vehicles speed at about 60-70km/hr around my street, not noticing the speed sign that says 30km/hr MAX

When they scattered to the sides of the road with cellphones and some weeping, I saw what layed near the middle of the road. It was something you would never...EVER want to see in your life.

The first thing I noticed was a wide, thick puddle of dark red blood. Then I saw, and beheld, my girlfriend's dead body. I rushed over and as I approached, I saw the body was in all sorts of awkward angles. I knelt down and saw a jellylike substance oozing from the back of her head. Blood was flowing from under her eyes and out from her nose. Her face was dislodged. what was in her mouth... blood, teeth, and gravel...

The next thing I knew...I was yanked back by a paramedic and held firm at the arms.. they carefully wrapped the head in thick blackets of goss and towels. they then put her on a stretcher... surprisingly, she was still breathing, but merely...

I sat, and waited...and waited for one long hour at the sidewalk's hard concrete and watched as they flushed the blood down with water and picked up the solid substances from the bloodbath...my cell phone rang, it was her parents...

I rushed to the hostpital... the doctor had scanned the body. Her left side was finished...all mush.. fragments of her left ribs had punctured her right lung... blood had to be constantly drained from her throat through a hole they can cut in her wind pipe to prevent her from choking... blood was oozing from her ears. There was no face left...

We began to count the hours...

2:45p.m. An 18 year old had passed away. One amongst the many victims of reckless drivers killed every year. that 18 year old was someone very special to me...she was a treasury...my life...

She was my girlfriend.... was.....and never, ever will be again...

Rest in peace. May all those who loved and knew you never forget your compassion and heart warming smile. Your were mine, and are still mine, for ever and ever. and yet I never got to say goodbye, I didn't even see her face when she walked out the front door.. and I knew...

she was crying. not for herself, but for me. Lineage II had taken my life.

One should remember that Life is only that short. Please do not flame.

JESUS WHAT A FREAK..
    Maw...;p

mia polu sugkinitiki istoria 8a po mono Rest in peace>>>>>.<<<<<<

I didn't even see her face when she walked out the front door
    Το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί: να "φεύγει" ένας αγαπημένος σου χωρίς να έχεις προλάβει να του πεις αντίο...

Ανατρίχιασα...
    IRC (quakenet): #48.dota, #pros.dota

Auto pou den katalabaino einai giati leei oti to lineage tou katestrepse ti zoi. Ok re file epaizes ekeini tin ora k den mporouses na kaneis logout alla tha mporouses na kaneis k xilia dio alla pragmata anti na paizeis. Diladi an eplene to autokinito ekeini tin ora tha elege oti ta autokinita mou katestrepsan ti zoi? Apla einai to gnosto fainomeno tis petaloudas, pos mikra pragmata epireazoun ti zoi mas. R.I.P. stin kopela...

Είναι όντως συγκινητική ιστορία,όμως νομίζω πως σε αυτό συμβάλλουν κατά πολύ οι γλαφυρές περιγραφές του. Και ναι όντως θα μπορούσε να κάνει τόσα άλλα πράγματα εκείνη την στιγμή.Το γεγονός βέβαια αποτελεί μια καλή αφορμή για να κόψει το l2 ^^
    FLaming Makes The World Go Round

den kserw ean einai alh8inh i istoria i oxi....pantws poly melo peftei ean dn einai......ean einai r.i.p stin kopelitsa....k entaksei itan i atyxh stigmh p epeze l2 opws eipate 8a borouse na kanei otidhpote allo k na mn borei...alla auto dn shmainei oti dn itan eksartimenos apo to l2.....egw i8ela na para8esw ena akomh paradeigma s auto to thread....8ymamai prin kana mhna eida stin thleorash na anaferei oti bre8hke ena paidaki 3-4mhnwn nekro mesa sto spiti tou.....logo asitias!!eixe na faei meres!!kai giauto eftegan oi goneis tou....pou epaizan sims city nomizw k protimousan na frontizoun t paidi p eixan s enan pseutiko kosmo para auto p eixan ferei oi idioi stin zwh....auto egine stin kina i stin giapwnia dn eimai sure.....

po po ..........sigkinitikh istoria!!;/

Quote Originally Posted by NinJaZz View Post
    Ανατρίχιασα...
    Agree.
    Maw...;p

auti tin istoria tin eixe parei kai kapou allou to mati m :S
    pantws nai otan tin diavasa prwti fora psilopagwsa..
    all)eyesonme

Δεν ειναι θεμα αν εκανε κατι αλλο. Ειπε συγκεκριμενα οτι ειμουν σε μια μαχη και δε μπορουσα να βγω και δε θα θελα να δω τον χαρακτηρα μου νεκρο. Αντι λοιπον να δει τον χαρτακτηρα του στο l2 νεκρο ειδε την κοπελα του νεκρη. Well done. Προφανως ειναι ψευτικη ιστορια, αλλα σιγουρα καποιος εξυπνος ανθρωπος, την εγραψε οπως την εγραψε με ολες αυτες τις λεπτομερειες μπας και μερικοι καταλαβουν οτι παιζουν απλα ενα παιχνιδι.

to 8ema einai oti uphrxe periptwsh na htan aftos sthn 8esh ths...mhn nomizete oti afto htan mia thmwria...apla h kakia stigmh...R.I.P. sthn kahmenh thn kopela...
    sweet dreams are made of this Who Am I to disagree I traveled the WORLD at the seven seas EVERYBODY looking for something

Quote Originally Posted by MastaHz View Post
    JESUS WHAT A FREAK..
    Pls go kill urself.. Eniwses ka8olou ti eipes? Eides oti sto telos leei "Please Not Flame"??
    Aniparkte kati tetoioi san kai ecena eine apotuximenoi pou vriskoun parigoria sta eikonika paixnidia.Sorry pou sto lew etc alla eprepe na to akouseis..
    Quote Originally Posted by K[a]ne View Post
    Εγώ πιστεύω ότι ο Χριστιανισμός, το τραπεζικό σύστημα και η επίθεση στους δίδυμους πύργους είναι καλοστημένες επιχειρήσεις των Nefelim που βρίσκονται σε διαμάχη με τους Illuminati για την κυριαρχία του κόσμου. Επίσης πιστεύω ότι οι ΕΛ μεσολάβησαν για την εγχείρηση της Πάμελα Άντερσον στα βυζιά της, γι'αυτό και τους λατρεύω σα θεούς. Και προτιμώ αυτές της αλήθειες παρά τα ψέμματα των πολιτικών μας!!
    Quote Originally Posted by KoNaMiGr View Post
    Σε game μαζι μου μαθαινεις ολους του Αγιους ^_^

Re paidia einai alithia omws asxeta me tin istoria an einai alithini i oxi kai asxeta me to an mporouse na kanei kati allo pos ta games mporoun na sou katastrepsoun tin zoi...
    Epeidi epaiza l2 xronia kai ston official akoma eixa gnorisei in game atomo apo portogalia to opoio ematha meta pos eixa paei mexri tin ispania gia na skotosei kapoion... Kai to kane...Vgike kai stis eidiseis...Ki auto epeidi tou klepse kati items den thimamai kala...
    Akoma ki ego pou kaigomai sto dota kserw pos einai katastrofiko...Autin tin ora tha mporousa na athloumai na mai gia kafe me tin kopela mou ena taksidaki enan peripato kapou...Gia tsipoura me tous filous mou...Na dw mia tainia kai 1002 alla pragmata safos kalitera kai pio ousiwdes...
    Kai enoeitai pos prepei na ta skeftoume auta ...Den einai anagki n akousoume gia thanatous kai gia tragodies apo ena game gia na sinelthoume...ELEOS.
    polu sigkinitiko story... R.I.P.

Quote Originally Posted by PDT)VaMoS-3- View Post
    Pls go kill urself.. Eniwses ka8olou ti eipes? Eides oti sto telos leei "Please Not Flame"??
    Aniparkte kati tetoioi san kai ecena eine apotuximenoi pou vriskoun parigoria sta eikonika paixnidia.Sorry pou sto lew etc alla eprepe na to akouseis..
    esy tora pisteueis oti ine alithini i istoria?
    Maw...;p

Quote Originally Posted by greekshadow View Post
    I couldn't log out and couldn't see my character die.
    --------------
    I saw, and beheld, my girlfriend's dead body.
    --------------------------
    One should remember that Life is only that short.
    Αληθινη ή οχι, αυτη η ιστορια εχει κατι να μας πει.

Metafrase tin kai sta elinika gia autous pou den kseroun den einai sosto
    Last edited by kostas(re); 18-05-2010 at 05:59 PM. Reason: Tipografiko

wtF?anatrixiasa oloklhros..fantazeste psuxologika pou 8a xe o tupos?btw einai alh8inh istoria?
    Hear my Sword
    ...in the Making
    Of my Spell
    Literally
    Damkuna, Iftraga
    Sheb Nigurepur, Dafast
    The World's Tragedy, Is Served at My Feast

Quote Originally Posted by gus.gg View Post
    wtF?anatrixiasa oloklhros..fantazeste psuxologika pou 8a xe o tupos?btw einai alh8inh istoria?
    den nomizw na ine alitini apla efere ena paradeigma o tupos..APOPSH MOU.
    Maw...;p

Page 1 of 2 12 LastLast