Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 32 of 32
  1. #21
    Rank: Rookie
    • Join Date: Nov 2009
    • Posts: 15

    Default

    tha to kano .. mn fovase.. eGo ena s leo mhn se petixo to kalokairi otan er8o pe8anes maton 8eo ke thn panaGia den kolono ke sto spiti su mesa na bo.. pistepse me

  2. #22
    Rank: Apprentice
    • Join Date: Apr 2010
    • Posts: 72

    Default

    Pistevw oti sto league dn xwrane atoma pou apiloun epidi dn tous aresei i gnwmh twn allwn.An imoun admin mono kai mono epidi apilises allo atomo xwris na dw to replay s 8a aperipta to vr.Episis legodas oti dn exw idea prosvaleis kai tous admin pou me ekanan vouch.Prwta dior8wse ti siberifora s kai meta kane vr.
    Last edited by PS.Venduza; 09-06-2010 at 04:06 PM.

  3. #23
    Rank: Enthusiast
    • Join Date: May 2010
    • Posts: 157

    Thumbs down

    -1
    flamer & spammer.
    a kai ama thes na mpeis st league prp na vreis ena tropo na ta exeis me olous kala..
    eipa tn gnwmh mou perimeneis apanthsh apo ts vouchers gia to post s..kai ofc dn se krinw eriksa -1 gia ts parapanw apeiles.
    ~_~I Am Just A Man Not A God~_~

  4. #24
    Rank: Rookie
    • Join Date: Nov 2009
    • Posts: 15

    Default

    psile fisika ke 8a to vriso to pedi auto exume apo palia istoria... me ta pedia ta exo ola kala sto league ego s eipa an den ta eixa kala den 8a eixa 10 support mesa se 2 meres.. tespa provlimata den prokalo tora apo esas eine na kanete oti 8elete

  5. #25

    Default

    exw paiksei me to palikari games kalos einai(eirwnia sarkasmos xleuasmos) mono sf na min parei xD (1-12) se ena game mazi m :P
    Last edited by MuRcieLaGo; 09-06-2010 at 11:05 PM.

    EncloSe, MuRcieLaGo.

  6. #26
    Rank: Rookie
    • Join Date: Nov 2009
    • Posts: 15

    Default

    thanks pedes gia ta support

  7. #27
    Rank: Rookie
    • Join Date: May 2010
    • Posts: 11

    Default

    -1 apo mena metrios paixths arketa kai mono kai mono apo ayta pou grafei deixnei poly bad manners kai den theloume tetoia atoma sto league.

  8. #28
    Rank: Rookie
    • Join Date: Nov 2009
    • Posts: 15

    Default -_-

    greekiller to ipes ke pio pano to -1 min fovase 8a to dun oi admins ..tespa ego tous xero sxedon olus sto league ke ta pao poli kala meta pedia.. apo ki ke pera dikeoma sas na kanete oti 8elete

  9. #29
    Rank: Rookie
    • Join Date: May 2010
    • Posts: 11

    Default

    den sou exw ksana grapsei -1 twra to egrapsa mono, na vlepeis kalytera allh fora poioi sou grafoun kai poioi oxi.

  10. #30
    Rank: Rookie
    • Join Date: Nov 2009
    • Posts: 15

    Default sorry

    a nai sorry :/ ara exo -3 ke +10 ; dld sinolo 7 tespa pedia an eine na fao reject na telionete na mn asxolume ke beno ka8e mera :/ thanx

  11. #31

    Default

    -17 ena gia kathe t death sto game p eixame paiksei antipaloi nol.Sto lane itan 0-5 sto 5 sf vs viper

  12. #32
    Rank: Devotee
    • Join Date: May 2010
    • Posts: 256

    Default

    pedia eleino pragma auto pu kanete..
    to req egine reject
    telos venduza min se ksanadw na spammareis forum.boris apla na peis tin apopsi s ke telos..
    REJECTED!
    CLOSED!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •