Kalhpsera. S'ayto to thread tha enhmerwtheite gia to pws leitoyrgei to Vouch System toy GrC.
Gia na ypovalete request, grapste ena thread me oti sas zhtaei to Vouch Request Format. Epeita perimenete na doyn to thread sas oi admins.
Oloi oi ypopsifioi tha dexontai eite support, eite deny.
Otan mazeyeis 2 denies to application soy ginete denied.
Otan mazeyeis 2 supports to application ginete accepted me 2 pi8anes ypoperiptwseis:
1) Vouched. Eiste pleon enas Regular User sto GrC, mporeite na paizete kanonika. To unvouch eperxete afotoy ftasete 20% Confidence Factor h an pesei sthn antilhpsh thn dikh moy, toy NaSoMaNiAc h toy KiLiNgSpReE. kapio sovaro paraptwma sas opote to unvouch einai instant.
2) Trially Vouched. Gineste safelisted sto kanali dokimastika gia 2 evdomades. An ginei kapio parapono, kapio post gia esas me apotelesma na dex8eite estw kai ena warn, gia ton opoiodhpote logo [Noobplay\Manners\Leave me seira protereothtas] tha gineste instant-unvouch.
An perasoyn oi 2 evdomades kai den exete paiksei 10 toylaxiston games 8a gineste instant unvouch.
An perasoyn oi 2 evdomades, exete paiksei 10 toylaxiston games kai den yphrkse parapono gia esas tote eiste pleon enas GrC Regular User.
Regards,
The GrC Staff.