PDA

View Full Version : [DENIED] Admin Abuse : Hell_is_here



-H0N0R-
02-02-2012, 08:40 AM
•Accused Battle.Net account:hell_is_here
•Your Battle.Net account:H0N0R
•Game Name:ap****
•Offence of Admin:MH
•Time of event:sto 40 einai polu kathoristiko otn aniksa to replay na to dw.. anevenoume up oi alloi pane b kai o sf paei kai xwnete sto dasos enw den mas exei dei.. ola ta rune 100% eixa tidy pote dn efage ulti.. tetia antanaklastika sugnwmh alla mono ama exeis mh eisai etimos na to patiseis to bkb
•Further details: ta eipa apo panw den exw na prosthesw kati allo tha ksanakoitaksw replay na pw kai poio polla an einai

Hell_Is_Here
02-02-2012, 09:19 AM
Na eleges gia to gang pou irthes mid kai apla epeidi xothike poly epithetika o necro katalava pos mallon tha fao gang arxisa na trexo kai go ekei tha pisteua mh...sto 40 pou les den thymamai akrivos kai den exo dei to replay ,nomizo eixate fanei sto map gia auto Bika kai sto dasaki apo to proto tW ton scourge kai ekana tp..Den exo mh pote den tha evaza..

SsSalamaki1
02-02-2012, 08:33 PM
ka8isa kai eida to replay me prosoxi!!!H ali8eia einai oti o sf xwris wards vriskei "tyxaia" ta runes....Sto 21 loipon otan pernei to regen petaei razes sta stone golems ta opoia exoun spell immunity....Apo ekei kai mono katalava oti O Hell_is_here den xreisimopoiei logismiko Maphack!!Telos gia na epivevaiw8w oti den exei maphack eleksa kai ta clicks....Den vrika kati p na ton enoxopoiei!!Y.g ta manners sou h0nor den einai apo ta kalutera mesa sto game....Auto to "ZWO" karamela to ekanes :D

Ichigos
02-02-2012, 08:49 PM
Exei k to thrasos na abusarei gia mh.....
ontopic exw paixei k lan me hell_is_here Den usarei mh gia kanena logo se antithesh me ton topic starter!

Kalamatia_NOS
02-02-2012, 08:52 PM
hmouna k ego s afto to game sto idio team me ton hell k dn eixe mh htane komple -1 st abuse

-H0N0R-
03-02-2012, 11:04 AM
ok ama den exei sorry.. hell_is_here mn to pareis prosopika.. alla to eleos einai gemato apo mhkers kai etsi exw ginei kaxipoptos ;] tespa no klicks no party!

-H0N0R-
03-02-2012, 11:05 AM
Exei k to thrasos na abusarei gia mh.....
ontopic exw paixei k lan me hell_is_here Den usarei mh gia kanena logo se antithesh me ton topic starter!

oso gia sena kai to team sou den uparxoun logia apla prp na paiksei kapoios mazi sou na katalavei ti tha pei mhker! mhlas kiolas!

den kserw gt ithela na kanw ena post alla vgeikan 2.. tespa.. enas eipe gia ta manners mou.. nai file mou exeis apolito dikio den krataw to stoma mou tha to veltiosw omws amesa! :) tnx pantos

Hell_Is_Here
03-02-2012, 12:32 PM
ok ama den exei sorry.. hell_is_here mn to pareis prosopika.. alla to eleos einai gemato apo mhkers kai etsi exw ginei kaxipoptos ;] tespa no klicks no party!

Gemato einai alla auto den simenei oti 8a exw kai egw :)
(den to pernw prosopika dont worry)

Ichigos
03-02-2012, 03:47 PM
oso gia sena kai to team sou den uparxoun logia apla prp na paiksei kapoios mazi sou na katalavei ti tha pei mhker! mhlas kiolas!

den kserw gt ithela na kanw ena post alla vgeikan 2.. tespa.. enas eipe gia ta manners mou.. nai file mou exeis apolito dikio den krataw to stoma mou tha to veltiosw omws amesa! :) tnx pantos

Se kanw panta pelati me h xwris friends k panta kles enw fortwneis paidaki.Ante opws tin allh fora p trexes otan mas evlepes...mazepse tn glwssa s k poly thrassos exeis na kaneis k abuse gia mh.Fortwnete k abusarete...APAPA

teh_
05-02-2012, 02:38 AM
Δεν βρέθηκε κάτι που να αποδεικνύει την ύπαρξη λογισμικού maphack.

Abuse Denied
Topic Closed