PDA

View Full Version : [DENIED] Επανεξέταση Admin Abuse : avici-



zandar_gr
19-03-2012, 12:35 PM
Accused Battle.Net account: AVICI-

Your Battle.Net account:zandar_gr

Game Name: AP13**

Offence of Admin:spam kai manner

zitao tin apenaxetasi tou parakato post golo toi oti o (kirios) admin avici- kata tin diarkia tou game opos tha dite kai sto replay spamare diarkos me lexis opos noobidi, gidi, aniothe, axriste, tou zitisa diarkos kai epanilimena na stamatisi kai afto den egine me apotelesma anagkastika na ton kano mute fisika dexome tin pini logo tou oti den epitrepete kai opos eipe kai g.virus ektos oti tha mporousa na kano check eixe parousiasi apo tin arxi pos itan admin me tin entoli !muteall safos kai to ixera afto omos den simeni pos exei kaneis to dikeoma na ekfrazete etsi oxi gia to atomo mou mono alla diarkos kai se olo to team olatou ftegane oloi itan katatin gnomi tou i diafores ekrasis pou tha dite sto chat...epomenos zito tin timoria tou admin me akomi ena lvl warm logo tou oti pistevo den tha prepeei na ekrazete kata afton to tropo an to eixe pei mia mono fora tha to katalavena oloi exoume pi kati pano sta nevramas gia mia maxi alla o sigkekrimenos apo tin arxi pou anaferno ego (diskolo na kerdisis 5ada)apanti min milas (noobidi)afto dixn tin proklitikotita pou exei o admin otan penis sinexia me tin prodiathesi na enoxlisis ton allo vrizontas ton tha anagkasti na apantisi kai aftos analoga kai meta na arxisi enas (polemos) mesa se ena team kai pramatika afto prepei na apofevgete kai na po pos eixe proigoumena mazi mou ok alla ta alla 3 atoma pou einai nooobidia ilithie xazi oloi proigoumena mazi tou exous?as sovareftoume ligo kirioi staff kai as apomakrinoume me ton tropo mas afta ta atoma pou pragmati exoun to mono skopo na enoxlisoun ton allos kai na katalavoun pos vriskomaste se ena team giati einai pexnidi oxi gia na tsakonomaste oute na xespame ta nevramas pano stous allous...

telos ti xrisi mute tha tin ekana se opion dipote xrisimopiouse teties prosvilikes ekfrasis apananti stous simpextes tou akoma kai an itan staff... den anero tous kanones, tous sevome alla otan diavasa tous kanones pou esis meta to Application mou dosate..

2.2 Xρησιμοποίηση της εντολής !mute

Η χρησιμοποίηση της εντολής !mute θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις spam, προσβολών ή chat ενοχλητικό προς τους υπόλοιπους παίχτες. Αν μετά το unmute του συνεχίσει την ίδια συμπεριφορά πρέπει να γίνεται ban και mute για το υπόλοιπο του game.

Ειδικά στο eleos, σε παιχνίδια στα οποία υπάρχουν παραπάνω από 1 admin, χρειάζεται προσοχή στην διαχείριση. Κανένας admin δεν έχει δικαίωμα να βγάλει mute που έχει κάνει άλλος admin,ή να κάνει mute άλλον admin. Παραβάσεις αυτού του κανόνα ή κατάχρηση της εντολής mute πρέπει να γίνονται report στο forum.
se aftin tin periptosi po o spammer einai o admin kai efoson den mporis na ton kanis mute ti prepei na kaneis na ton akous gia to ipolipo tou game na ekfrazete etsi?

http://www.mymgn.com/board/showthread.php?t=123987&highlight=zandar_gr




29540

teh_
19-03-2012, 01:31 PM
Όταν κάποιος admin πέφτει σε παράπτωμα, πρέπει να γίνει το σχετικό admin abuse και να του επιβληθούν εκεί οι ανάλογες κυρώσεις. Όσο για το συγκεκριμένο παιχνίδι οι τρόποι του admin δεν ήταν τόσο υπερβολικοί ώστε να του δοθεί 2 lvl warn.

Abuse Denied
Topic Closed