PDA

View Full Version : [DENIED] Admin Abuse : Gay_Astronaftis



379
06-05-2012, 03:26 PM
Accused Battle.Net account: Gay_Astronaftis
Your Battle.Net account: SkasmosLeme
Game Name: ar79
Offence of Admin:Perma mute kataxrisi eksousias
Time of event: 13 min mexri telos
Further details:katw ta leei ola

13:26 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): mid
13:27 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): omw
13:46 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): faton re
13:47 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): axriste
14:04 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): !m skas ( wreos logos gia mute epeidi eipa ton filo tou axristo)
Ayto itan to deutero mute meta apo ligo tou eipa se wisp na to vgalei kai mou to paize diskolos ithele na ton parakalesw tespa to vgazei eipa sotn m8 mou ton antiforumpost na tou pei na vgalei mute.

[Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): kane oti nomizeis
19:05 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): poios 8elei unmute?
19:14 [Allies] AntiForumPoster (Gyrocopter): o ancient
19:31 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): as mou kanei /w na mou egii8ei pos de 8a sinexisei na siberiferete etsi
19:36 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): esi ti eisai dikigoros tou?
19:54 [Allies] AntiForumPoster (Gyrocopter): Bravos tou eimai
20:04 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): de ba na eisai kai loumidis tou
20:11 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): adiaforo
20:11 [Allies] AntiForumPoster (Gyrocopter): tespa pas pao post na ta poume ekei
20:16 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): ok

Me exei mute apo to 13 Zitisa unmute sto 19 to vgazei meta apo parakalia kai 3 lepta apla deite


21:43 [All] DA-SHEPHERD: Player [SkasmosEipa] was unmuted by player [Gay_Astronaftis].
21:43 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): !unmute ska

21:53 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): etsi bravo(epeidi mou tin vidwse pou argise na to vgalei eipa apla auto sovaros logos gia mute thixtike to palikari mas)

22:00 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): !mute ska
22:06 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): e de palevesai
22:11 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): 8a mou peis kai etsi bravo ( psss ti s eipa re...ban eprepe)
22:18 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): go post (kai kala palios admin kai tetia)
Ena exw na sas pw apo to 22 mexri to 47 pou kratise to game imouna mute gia akirous logous kai anagazomoun na milaw se wisp me ton m8 mou akoma den egines admin kai to paizeis kapios.O filos tous pou spamare kai elege olo zwa dn ekane mute opws tha deite epeidi einai filoi m8ts

23:05 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): sto lane sou
23:06 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): itame
23:07 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): zwo
23:09 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): weaver mi spamareis ki esi re man

enw eimai mute o admin sinexizei na mou milaei ahahah deite!


33:54 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): deny to barac re aparicion?
33:57 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): eisai kala gamoto?
34:32 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): re malaka aparicion pas kala?
34:37 [Allies] Gay_Astronaftis (Bradwarden): deny to barrack ekanes?(to kana na min to spasei magina k pari gold)

Kai epeidi kserw oti eiste filoi kai paizeis olo me 5ades as apofigoume to spam ta -1 kai ta karagiozilikia na milisoun mono oi armodioi osoi eidan to replay kai osoi itan sto game

Tsakwnas
06-05-2012, 03:42 PM
Kalispera kai apo mena. Koitwntas ligo kalitera to chat log tou game exw na pros8esw ta ekshs:

0:22 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): fail ise
0:39 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): ti na m peis ra gamimene
1:38 [All] SkasmosEipa (Kaldr): psofa
1:57 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): sks anapire emathes kai to mute kolozwo
2:01 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): xthes egnies amdin
2:08 [All] DA-SHEPHERD: Player [SkasmosEipa] was muted by player [Gay_Astronaftis].

Meta apo auta pou egrapses zitas kai ta resta gt se eixe permant mute?? Sinexizontas:

2:47 [Allies] AntiForumPoster (Gyrocopter): voulosto omws
2:51 [Allies] AntiForumPoster (Gyrocopter): gia na paei apala to game
2:54 [Allies] AntiForumPoster (Gyrocopter): poustogido
3:10 [All] DA-SHEPHERD: Player [AntiForumPoster] was muted by player [Gay_Astronaftis]. (Swsto to mute kai edw)

Kai girnas kai tou les:
4:25 [Allies] SkasmosEipa (Kaldr): auto pou kaneis einai kataxrisi dikeomatwn

Eilikrina 8elei megalo 8rasos na erxesai na kaneis abuse enw esy o idios eisai eristikos apo tin arxi tou game.
Kai aporw gt ta dika sou ta gallika dn ta evales sto form pou simplirwses. Anyway an gia kati mporeis mono na ton katigoriseis einai gia to oti dn ekane nwritera thn weaver mute (pi8anon friend tou). Thnx gia ton xrono sas

Vegan_forEarth
06-05-2012, 03:43 PM
Poli kalo to abuse me oles tis leptomeries makari na htan etsi ola ta abuse as paroune paradigma! Eimoun kiegw sto game ipirxe mia kontra sto game kai o admin den ekane mute tous filous tou ala ekane ton ancient.. kai sinexize na ton milaei ntax einai filoi sou ala kantous mute!

379
06-05-2012, 03:45 PM
tsakwnas to proto mute itan ontos swsto meta oute evrisa oute tpt to deutero pou les swsto kai auto den eimai egw omws :) mipos den vlepeis kala? triton o filos tou o guerero sinexia elege zwa skaste kai den ton ekane mute ela fwnakse olous tous filous sou tora na sou simparastathoun pame

PRO_papoulis
06-05-2012, 03:46 PM
ante re sobara to etsi brabo esu pws to perneis egw to pernw pantws san na ton les ainte brabo re kolozwara mas ekanes kai mute kai den to ebgales les kai esu eisia kapios kai eirwneuesai sinexeia re

379
06-05-2012, 03:49 PM
0:15 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): skaste
0:19 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): zwa
0:32 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): alios 8a sou elega
0:32 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): tpt
0:34 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): blaka
1:14 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): zwa egw 8a failro
1:15 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): eee
13:51 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): sks
23:05 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): sto lane sou
23:06 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): itame
23:07 [Allies] GUERRERO (Anub'seran): zwo
10 fores tin leksi zwo mute den exei! Vevaia einai filoi kai o admin dn koitouse chat epaize

PRO_papoulis
06-05-2012, 03:50 PM
auta omws se pion ta elege an ta elege ston filo tou kala eknae kai den ton ekane mute

379
06-05-2012, 03:53 PM
auta omws se pion ta elege an ta elege ston filo tou kala eknae kai den ton ekane mute

prolave na pei tin clan tou na ton suport? oreoss ferte kialous pameeee.. stamata pro papoulis olo vlakeies les dn exeis idea apla min spamaris CLose This Thread pls

belomoa
06-05-2012, 04:45 PM
geia xara ki apo mena,
I apadisi se mia grami einai den aksizei kan na asxoli8o.

Epeidi omos prepei sas para8eto analitika tin ekvasi tou game:
kat arxas 8a i8ela na parakaleso to armodio staff na koitaksei ola ta logs kai oxi ta "tixaia" apospasmata tou skasmos_leme.Sxetika me to game:1)to name sou file einai SkasmosLeme i SkasmosEipa?As ipo8esoume loipon pos einai SkasmosEipa opos fenetai sto replay kai as sinexisoume.Apo to miden kiolas o SkasmosEipa ksekinise na prokalei legontas "doste kati re kideies" epeidi den tou arese o heroe tou.Telika ekane repick opote eipe na sinexisei na prokalei kanontas ipodeikseis ston Guerrero (m8 mou sto game) gia to lane pou 8a paei ki eno o guerrero eixe pei oti 8a einai mazi mou kato.Sto 0 akoma erxetai kai o AntiForumPost m8 tou SkasmosEipa na kanei kai aftos tis ipodeikseis tou xrisimopoiontas proklitikes alla oxi mutable fraseis (trava mid kideia ktl) ,opote o guerrero eipe na paei mid mipos kai stamatisei to spam kai sinexisei to game alla oi filoi mas eipan na sinexisoun na ton prokaloun legodas tou kseroume ti failas eisai ktl..Sto 0 akoma kai meta apo logomaxia o Guerrero kratontas ti psixremia tou se normal akoma epipeda leei ston SkasmosEipa "8a sou elega tipota tora blaka" kai o SkasmosEipa apadaei me poli "evgeniko" tropo "ti na mou peis re gamimene" (afto mallon tou ksefige apo ta logs).Sto 1 loipon meta apo logomaxia ton SkasmosEipa,AntiForumPost kai Guerrero kano dio paratiriseis gia mute opou sti defteri mou leei o 8rassis opos fenetai SkasmosEipa "Skase anapire 8a mou peis kai gia mute pou ex8es egines admin"Ekei loipon dexetai to proto mute kai mia proidopoiisi pos an sinexisei to spam-trolling 8a ginei ban kai oxi adika ipo8eto mias kai i istoria ksekinise sto 0 kai oxi sto 9 opos isxirizetai o SkasmosEipa.Sto 2-3 spamarei kai o filos tou (AntiForumPost) san apadisi ston Le_Ep pou leei pos feedaroun voulosto,skase,poutsogido ktl gia na dex8ei kai aftos me ti seira tou to apolita dikaiologimeno kat eme mute.Apo to 2 pou eginan mute kai oi 2 mexri to 4 eixame ena iremo kai omorfo game mexri fisika na ginei auto unmute o SkasmosEipa opote arxizei pali ksekinodas me to oti afto pou kano einai kataxrisi eksousias,ego tou apantao pos borei na me kanei post an 8elei alla na dei ligo ti exei pei proigoumenos omos ekeinos sinexizei na prokalei legodas mou "oxi kane me post,katse sta kivika sou".Paradoksos mexri to 13 eixame ena sxetika iremo game me kapoies paratiriseis apo emena kapoia mikrospam alla mexri ekei.Sto 13 omos kai pali o SkasmosEipa kanei dinamiko come back apokalontas ton GUERRERO an 8imammai kala axristo kai gidi.Sto 14 kai o Le_Ep kanei mia prospa8eia na iremisei ta pnevmata alla i kodra metaksi GUERRERO kai SkasmosEipa exei idi arxisei opote kano mute ton guerrero (m8 mou epanalamvano) epeidi san apadisi sto axriste-gidi ton apokelesai noob (ksero pos to sigekrimeno mute itan ipervoliko an kai eixe pei kai pio prin diafora alla mias kai o geurrero einai m8 mou i8ela na toniso pos de 8a deikso alli anoxi se spam-trolling).Mexri to 18 me arketi prospa8eia apo emena kai ton Le_Ep to game kimenotan se ikanopoiitika plaisia mexri pou sto 18 o AntiForumSpam me apeilei pos an de kano unmute ton SkasmosEipa 8a me paei post opote ego tou apadao pos an 8elei unmute as mou kanei /w gia na mou egii8ei pos 8a stamatisei to spam-trolling (pou vlepete oti 8elo parakalia vevaia de boro na katalavo).Omos adi gia /w mou eipe kai pali o filos oti oti 8a ta poume sto forum ktl.Epeidi loipon to game 8elei dialogo akoma kai xoris /w ton ekana unmute elpizodas na exei valei mialo.Anti8etos omos me to pou ginetai unmute arxizei kai pali tin eironia legodas mou "etsi bravo" opote ton ksanaekana mute giati to ti 8a epakolou8ouse kai 5 xrono borei na katalavei.Sto 23 ti 8esi tou SkasmosEipa sto spam section tou game erxete na analavei dinamika o filos tou kai sigekrimena o AntiForumPost kanontas mou ipodeikseis gia na kano mute ton guerrero epeidi ton eipe zwo.Sto 28 kano ek neou Mute ton guerrero kai ton le_ep gia spam pragma pou apodikniei pos de kano diakrisei gia tipota kai gia kanena (episis na simeioso pos afto to mute tou guerrero itan permanent apo to bot kai ton ksexasa gia kana 10lepto 15lepto kai aftos mou to eipe apla kai irema xoris apeiles ipodeikseis spam opote kai tou to evgala).Sto 33 o SkasmosEipa kanei deni to kalo Barrack kai oi adipaloi apo to pou8ena vgazoun mega creeps (o magina opos 8a deite sto replay eixe idi figei kai de 8a eperne gold opos isxirizetai o SkasmosEipa) pragma pou 8a 8eorountan game ruin an xaname to game.Kapos etsi elikse kai to game...
P.S. SkasmosEipa to permanent mute ginetai aftomata kai oxi apo mena opote vgale toulaxiston apo to offence of admin to perm mute.
P.S.2.8a parakalousa tous viewers na apofigoun na perita comments kai na grafoun mono an exoun na poun kati pou 8a voi8isei to armodio staff.
afta apo mena,efxaristo gia to xrono sas o logos tora stous armodious

Vegan_forEarth
06-05-2012, 05:06 PM
Katarxas, den kaname feed pano kai sthn arxh oti eixe to team htan xari se emena kai ton skamosEipa... me pio dikaioma leei oti kanane feed, den ftanei pou pirame to game mas tin lete kai apo pano nai tou apantisa asxima gt ekini thn stigmh ginotan maxh xasame 1-2 fores ala dosame kai poli ksilo.. kai ekini thn stigmh o gondar poli proklitika petah ena... (feedaroun pano) ekini thn stigmi den anteksa na tou miliso kai me ton kalitero tropo! meta ta miss ta akyra pou ta eipate ligo prin pesoume, genika to game ksekinise apo to pano lane pou kaname kales maxes den nithike magina kai prepei na mas euxaristite giauto kai oxi na mas thn lete kiolas. Telos pantwn

KawaSakis
06-05-2012, 07:47 PM
Closed μέχρι να εξεταστεί.

Υ.Γ. μετά κράζετε γιατί σβήνω τα ποστς, όταν υπάρχουν ειρωνικά σχόλια και υβριστικοί χαρακτηρισμοί όχι μόνο θα σβήνονται αλλά θα ακολουθούν και infractions.

Jok3rak1
07-05-2012, 01:38 AM
Kαλά σου έκανε,για perma mute ήσουνα με αυτά που έκανες.
Δεν υπάρχει abuse από τον admin gay_astronaftis

Abuse Denied.
Topic Closed.