PDA

View Full Version : [DENIED] Admin Abuse : Northrner_4

xasame
18-06-2009, 03:07 AM
Accused Admin Account:de gnwrizw pios htane admin tou game pantws host htan to eleopedo_grc
Game Name:nl08 bot-4
Paraptoma tou Admin:logo 2 leave pou eginan sto team mou kai sto ena eipa na MI kanoune drop gt to paidi htane apla dipla mou kai ekane alt tab ( de ton eixe petaksei) ,zhtithike meta sto 5 vs 3 swtich.Me eirwniko tropo de dextikan, zhtisame end kai lene oxi tha katsete edw na xasete)

spesialistas
18-06-2009, 03:17 AM
nai men milise ironika... tora oso gia to end kserw oti oi kanones lene oti ama gini kapoio leave prin to 10to lepto... to game ginete apefthias end.... se afth tn periptosh egw protinw ena warn ston admin tou game!!!

MvP-
18-06-2009, 09:26 AM
otan to game einai late kai paei 5v3 mporoun oi pextes apo to team p exei meionektima dld oi 3 na leavaroun xwris ban.an sas eipe na katsete apo mena 8elei warn an kai i gnwmi m ligo metrai :S ty

DotAddicteD
18-06-2009, 09:53 AM
an dn dexodan switch eprepe na dwsei end

+1 gia warn

reman
18-06-2009, 10:12 AM
enw warn einai arketo. ;) as to chekari enas head admin kai eimaste ok.

sTuCk
18-06-2009, 10:38 AM
Egw imoun admin tou game.1on ta paidia mas eixan apo poly nwris opws mporeitai na deite.2on eixan provlimata m ta pings apo tin arxi opote eprepe na prosexoun k na to teliwsoun me ti mia.3on to mode itan -AR k oxi -ARSO (switch on) gia na kanoume switch k m zitisan sto 42 END.Diladi egw na patousa end ? imarton.K apo to team tous ypirxe k enas p evrize enw zitaei ta resta k switch klp.Akoma dn peira xabari pote efige i Lina apo to game alla tsp dn exei k poly simasia gt apo tin stigmi p prepei na dwseis mode gia to switch k sto game dn to eixe dwsei ti alo mporeis na kaneis ? padws oxi end sto 42...K an vlepate oli to replay dn 8a legate amesws warn...kanete post gia na kanete bas k parete xp klp... pff

DotAddicteD
18-06-2009, 10:46 AM
e afou dn itan arso, dn yparxoun warn, demotes, etc gia ton admin

AtSuNaKaToN
18-06-2009, 10:47 AM
Vasi ton Rules pou exoun dimosieftei isyoun ta ecseis
1. to mode prepei oposdipote na perilamvanei tin entoli -so panta
2. otan se game 5vs3 den dexete i pleiopsifia switch tote to game ginete end

Ena aplo warn einai arketo, epeidi einai prosfata dimosievmena ta rules.

Diavaste ta rules na cserete.
http://www.dota-alliance.com/board/showthread.php?t=1849

sTuCk
18-06-2009, 10:58 AM
Oso gia to -so dn to ksera alla otan rwtaw mode k dn milaei kaneis mallon dn eimai o monos p dn exei diavasei ta rules...akoma tous eipame na kanoun leave epidi dn ginotan switch k dn kanan...emeis ti fteme ? warn gia pio pragma dn ktlvainw? Emeis ti ftegame ?

reman
18-06-2009, 11:01 AM
pisteuo o AtSuNaKaToN ennoei tha perastoun warns mono stous duo pou eginan report. den nomizw na ennoei olo to team.

sTuCk
18-06-2009, 11:05 AM
Ok dn pisteuw pws einai logos gia warn i tpt se opoiondipote.Mia pareksigisei egine dn dwsame ena mode p 8a prepe efagan k apo atixia 2 dc klp.Ntaksei to 8ema einai liksen as min ta travame kata ti gnwmi m...twra ena askopo post p zitaei ta resta enw dn mporoume na kanoume tpt einai einai gia einai askopo...tsp auta apo mena an kapoios 8elisei na postarei enantiwn m eleu8era xD

EiBoN
18-06-2009, 11:21 AM
Loipon katarxas to oti dn bike -so einai men lathos omws perinwntas upopsi to pote egine to game dn boreis na kathgorhseis kanena gia to oti dn to balan afou dn htan akoma eksoikiwmenoi me ta commands tou neou map.Epishs gia to drop dn einai apisteuto na petasei kapoion p kanei alt tab kai xwris drop pali to idio apotelesma tha eixe (automatically dropps after 60sec).Telos i entasi einai kapws logiki otn kapoios feugei kai dn ginete na ginei balanced to game..dn nomizw na pisteuei kaneis oti eprepe na leavarei enas apo tous sentinels.Padws egw p to eida to game nai men eprepe na to paroun oi scourge alla me tin troph p peiran ta pragmata kai afou dn ginete end sto 42,ektos kai an simfwnhsoun oloi panw s auto,dn borei na kathgorithei kanenas panw s auto to zitima.Oso gia th glwssa p xrhsimopoihthhke e ok nomizw oti einai fisiologika tetoia pragmata se ena game me entash lathos men alla afou dn ipirxe flamming dn ginete na moirazoume etsi bans kai demotes ktlp gia to tpt.

EmperorGR
18-06-2009, 11:35 AM
"1.9 Switching Players
The owner may choose to use the -so command and enable !switch in a game.If he chooses so then the rule below applies: The switch command is strictly to be used in cases of 5v3 – 4v2 games only, in case of refusal to switch the game owner is entitled to end the game. If there is not a player that voluntarily wants to switch then you should use the –roll command. The player who will switch side is the one with the lowest rolling number."

H λέξη κλειδί εδώ είναι το MAY , ο owner ΜΠΟΡΕΙ να επιλέξει -so εαν το θέλει αλλά μπορεί και όχι, εάν το δώσει -so τότε ισχύει ότι γίνεται switch ή end , Ο admin έπραξε σωστά κατά την γνώμη μου , ούτε αναγκασμένος να δώσει -so είναι και φυσικά δεν θα κάνει end στο 40

DotAddicteD
18-06-2009, 11:51 AM
1. to mode prepei oposdipote na perilamvanei tin entoli -so panta

Diavaste ta rules na cserete

"1.9 Switching Players
The owner may choose to use the -so command and enable !switch in a game.

huh?

AtSuNaKaToN
18-06-2009, 01:46 PM
huh?

Ta rules ta allacsa logw aftou tou post, otan ekana to proigoumeno post isxye afto pou eipa.

Epomenos as min ginei tipota m'afto to ypotithemeno abuse.

Dordanov
18-06-2009, 02:10 PM
I'm not understanding the major part of this discussion (no problem, if it doesn't affect me or another non-greek speaking admin it can all be posted in greek) but I do understand there are some discussions about the -so option.

I take it admins are allowed to add -so to the game if they choose the mode to allow switching should the teams get uneven (5v3 or 4v2 for example).

When I admin a pub game on hostbot 9 or 10 wich are listed as AR games, I usually spoofcheck and swap myself to spot 1 to ensure the correct mode is selected. Since switch is disabled by default on 6.60, I start the game as -arso to enable people to switch. Usually there are at least 2-4 leavers on the public games, so it's very welcome to still be able to switch.

Am I correct to do this, or is it advised to just do -ar instead of -arso?

AtSuNaKaToN
18-06-2009, 02:22 PM
I'm not understanding the major part of this discussion (no problem, if it doesn't affect me or another non-greek speaking admin it can all be posted in greek) but I do understand there are some discussions about the -so option.

I take it admins are allowed to add -so to the game if they choose the mode to allow switching should the teams get uneven (5v3 or 4v2 for example).

When I admin a pub game on hostbot 9 or 10 wich are listed as AR games, I usually spoofcheck and swap myself to spot 1 to ensure the correct mode is selected. Since switch is disabled by default on 6.60, I start the game as -arso to enable people to switch. Usually there are at least 2-4 leavers on the public games, so it's very welcome to still be able to switch.

Am I correct to do this, or is it advised to just do -ar instead of -arso?

All that you said are more than correct, my oppinion is that the -so should always be selected so you can have at least the possibility of switching in case that a leave has occurred.

DotAddicteD
18-06-2009, 02:27 PM
I want to add that the use of -so is optional, but for northrend games, it should be highly reccomended.

Dordanov
18-06-2009, 03:06 PM
Ok thanks for the replies, now I don't have to worry I'm doing things that I'm not allowed/advised to do :)

MasteR[KM]
18-06-2009, 05:08 PM
ara to -so ginete ypoxrewtiko kai pisteuw pws opws eipes epeidh ta rules postaristikan prosfata den yparxei logos na ginei warn epeidh den edwse end to game. apla na prosexei pio poly allh fora kai na diabasei ta rules. Tetoia probs me ta new rules tha yparxoun gia merikes meres.

Topic Closed