PDA

View Full Version : [Rejected] : Unban Request - biribongolos



biribongolos
23-06-2009, 10:50 PM
sas paraklo vgalte mou to ban. egine mia pareksigisi, me fonakse o pateras mou sto loading k dn prolava na miliso k otan girisa itan idi arga,me eixa faei ban gia afk.o dmx_kos me kserei exoume paiksei polla games mazi k tou milisa..

Playlandos
24-06-2009, 10:20 AM
Kane sosta tin forma sou as mas to epibebewsh o dmx_kos

corleone_gr
24-06-2009, 10:45 AM
e logika tha sto bgaloun...

aGG_ViTToRoS
24-06-2009, 11:25 AM
k egw to exw pa8ei auto alla kltr einai na zitas pause i apla na to les stous allous

KiTz
24-06-2009, 12:17 PM
Διάβασε αυτό το thread (http://dota-alliance.com/board/showthread.php?t=1531) σε παρακαλώ και συμπλήρωσε την αίτηση σου σωστά.

Iron_Butterfly
24-06-2009, 01:26 PM
exei symvei kai se mena ... zhta kai sy ena pause thn epomenh fora! :)

D1StuRbeR
24-06-2009, 10:58 PM
exei symvei kai se mena ... zhta kai sy ena pause thn epomenh fora! :)

an zhtouses prota pause iso na min epernes ban...allh fora na zhtas prota..

Aniw8able
25-06-2009, 01:10 AM
1on) Polla members den shmionoune thn forma swsta kai auto mas mperdeuei liges fores kalo 8a htane na ginete.
2on)O admin pou aneferes prepei na epibebaiwsei oti egine auto to skhniko kai as einai gnwstos h friend sou gia auto kai den mporw oute egw oute o playlandos na bgaloume ena sumperasma h estw mia apopsh gia unban h oxi.

biribongolos
25-06-2009, 11:54 AM
ok tha to kano auto.sas euxaristo paidia.o dmx_kos apo ekeini ti mera exei xathei..ton exo kanei friend k molis mpei tha tou to po..ekeinos mou eipe na grapso k oti tha milisei k autos..re paidia an dn einai stegno leave i bd min rixnete etsi ta bans..

simmetexeis sto forum prospatheis, alla einai to deutero ban pou troo etsi.to proto mou itan sto proto mou game! apla gia manners se game 4 vs 5.exo ksenerosei gt vlepo toses mlkies mesa sta games k telika tin plironoun autoi pou dn exoun filous..isos na kano k lathos, alla dn mporeis na anevazeis ola ta replay k na kaneis tros esi ti manoura.tha ithela na mou peite ti gnomi sas k na katalavo k ego pou kano lathos.episis tha eprepe k emeis na mporoume na aksiologoume tous admin( px to proto mina).peite mou ti gnomi sas k mi me pareksigisete na katalavo thelo k sas leo k ti diki mou..