PDA

View Full Version : [REJECTED]unban request politexnitis_



politexnitis
21-11-2009, 05:04 AM
* Το Battle.net account σας :politexnitis_
* GameName :dn thimamai
* Hostbot :dn ksero
* Admin Name :arnette_
* Reason :manners
* Σε ποιο λεπτό έγινε το γεγονός :22-24




vck htan proklitikoi k epsaxnan aformi ok k ego ta pira se mia fasi kapos parapano ....fenete toulaxiston oti dn to ksekinisa ego

BANNEDRUNTAPLAN
21-11-2009, 05:07 AM
to ksero to palikari exei good manners k dn dinei aformes k oson afora ton arnette_ exo na po ...me eixe kanei ban se game p katadise 3 v3 epidi epesa!!! eida ligo to replay k odos einai eristikoi me enan ili8io tropo k eidika ekei p leei o noobhunter auto perimena eleos dld pezeis me to filo s ton admin gia na kaneis BAN>>?????poso teleutaios exeis ginei re file????





+support unban politexnitis_ mia mera 8a ma8ei k dota :D

WhizZeR)
21-11-2009, 11:10 AM
Ton politexniti ton exw petuxei se polla games kai pragmatika dn einai paixths pou vrizei i prokalei. !support sto unban request.

Arnette
21-11-2009, 10:18 PM
mn lete malakies gia na ton ipostiriksete sto unban epidi ton kserete exo ksanadi trhead gia ton politexniti logo manners kai ton ekana ban dioti tou eipe o noobhunter kati kai ustera ton eipa ego : tin mama sou enoi kai o politexnitis eipe gamw to mouni tis manas sas kati tetio kai meta me eipe poutanas gio..-1 gia to unban dioti tetia atoma opos ton politexniti kai mn spamarete psemata dn prepi na pezoun edo kai na vrizoun tis manes epidi eine kakomathimena tsoglania.

PaRaFrOnAss
22-11-2009, 11:00 AM
1on) to ban tha sou paramini dioti evrizes sinexia.


2on) arnette_ k ec den pigenes piso prokalouses.

!Topic closed!