Log in

View Full Version : [DENIED]Admin abuse:Parafronasss



john24
26-11-2009, 10:51 PM
* Accused Admin Account :Parafronasss

* Game Name :Den 8umame

* Παράπτωμα του Admin :Leave

An einai dunaton na trabane kalwdio epeidh tous pairnoun first blood kai den to exei kanei mia fora.. ti na pw wraios admin...xerw pws den prokeitai na tou kanoun kati giati eine head admin tin proigoumeni fora pou anefera kati efaga ban.Poly kalo to nol sigxaritiria stin epiikia me tous paixtes sas kai tous tropous pou xerete na xeiriziste tis katastaseis sto paixnidi kai oxi mono..NICE

Edw einai kai to replay: http://www.mediafire.com/myfiles.php

JimMature
26-11-2009, 11:07 PM
O parafronass einai enas apo tous pio swstous apo dw mesa se plhroforw kai exei faei polles fores dc se games logw router.

Den mporeis esi na vgaineis kai na prosvalleis thn NoL , mia creation game clan pu kathe mera exei parapanw apo 300 users online.

Sugxarhthria gia to infraction pu kerdises.

john24
26-11-2009, 11:20 PM
O parafronass einai enas apo tous pio swstous apo dw mesa se plhroforw kai exei faei polles fores dc se games logw router.

Den mporeis esi na vgaineis kai na prosvalleis thn NoL , mia creation game clan pu kathe mera exei parapanw apo 300 users online.

Sugxarhthria gia to infraction pu kerdises.

...pisteveis pws den mporw na bgainw kai na prosvalw to nol e? esy thewreis swsto na xanoume xrimata plirwnontas adika gia game pou spane epidei kapioi den mporoun na dextoun tin ita tous?? episeis an uparxei provlima me to router tou tote na min kanei game afou xerei ti prokeite na prokipsei.. mia filiki symvouli prospathiste na eiste swstoi me tous pelates sas giati se ligo kairo an sinexizete na sumberifereste san 10xrona den tha exete oute enan user stin creation game clan sas...sorry alla den exw skopo na to sinexisw allo kali epitixia..

MvP-
26-11-2009, 11:20 PM
oxi re dax twra mn to g...me telios o para einai pl kalos paixths kai tus antimetopizi olous isotima oxi san merikous merikous ... siga mn ekane plug epidi efige fb.ti an figis fb teliose to game?? rofl apla etixe na pesi dax kai egw stn 8eci s afto 8a elega ama dn tn i3era.



P.S eida to replay.

douchebag.
26-11-2009, 11:54 PM
...pisteveis pws den mporw na bgainw kai na prosvalw to nol e? esy thewreis swsto na xanoume xrimata plirwnontas adika gia game pou spane epidei kapioi den mporoun na dextoun tin ita tous?? episeis an uparxei provlima me to router tou tote na min kanei game afou xerei ti prokeite na prokipsei.. mia filiki symvouli prospathiste na eiste swstoi me tous pelates sas giati se ligo kairo an sinexizete na sumberifereste san 10xrona den tha exete oute enan user stin creation game clan sas...sorry alla den exw skopo na to sinexisw allo kali epitixia..

plirwses pou8ena kai egines pelaths?

StealingSpree
26-11-2009, 11:59 PM
plirwses pou8ena kai egines pelaths?

Θα εννοεί οτι πλήρωσε στο Net όπου έπαιζε. =)

JimMature
27-11-2009, 12:17 AM
To paidi mporei na thelei na kanei prwtathlitismo sto dota gaming.

Emeis den kanoume kati tetoio apla theloume na apolamvanoume ta games mas , mporwntas na antimetwpisoume kathe sunepeia.

Kalh tuxh sta better Leagues than NoL kai kalo prwtathlitismo.

dbCn]GoUtZiS
27-11-2009, 06:05 AM
3erw leave shitlist+ban to ligotero

toxiK_
27-11-2009, 08:07 AM
GoUtZiS;143129']3erw leave shitlist+ban to ligotero

ti einai auta p les?? sobarepsou.
to endexwmeno na efage dc to exeis skeftei?
ase prwta na er8ei na apantisei to paidi
p.s. kai egw exw paiksei mazi tou den exei dwsei pote aformh

PaRaFrOnAss
27-11-2009, 09:08 AM
Po tha me koufani to palikari, sto nol eimai 9-10 mines admin exo hostare pano apo 1.5 k games kai den bori na erxete enas akuros san k ECENA na me katigoris oti egw traviksa kalodio, exo dosi tosa fb exo pari alla tosa POTE dn tha travousa kalodio giati POTE dn eksartate kanena game apo to fb.

[Kai den exi provlima to router jimm, apla merikes fores m vgazi kati kinezika gramata h othoni k ginete restart to pc apo mono tou.]

DarkHuricanE
27-11-2009, 09:16 AM
Ελα τωρα τι ακυρο post ειναι αυτο εγω ουτε που θα το εκανα, ο parafronass φυλε αν θες να ξες ειναι ενας απο τους καλυτερους admin στην NoL ακομα και αν εγινε αυτο που λες με το leave που δν το νομιζω μπορει να ηταν αθελω dc or error πολυ εχουν πεσει λογο αυτον τον προβληματων που αντιμετωπίζουν ολα τα pc δν πα να εχεις υπολογιστη που κανει 5000 ευρο παλι θα φας error.

-1 για το abuse.

Nthar
27-11-2009, 09:43 AM
an kai stin arxi eipa na parw arnitiki stasi ston parafrona ... alla nta3i otan pezeis 10 mines thes de thes kapia akira dc tha ta fas se kakes stigmes opote -1 sto abuse :P

Ap00
27-11-2009, 09:45 AM
Den ksero to paidi alla apo osa exw akousi einai normal kai oxi tetios opws to perigrafeis...... gia to oti les (fb kai leave) den nomizo gia 1 fb na ekane leave huhu.... (ELEOS dld ama einai na kanoume abuse admins h aplos players gia to atixo dc tote tha fane ban to 70%).




-1 gia abuse

Darkbreath
27-11-2009, 10:07 AM
O parafronass einai enas apo tous pio swstous apo dw mesa se plhroforw kai exei faei polles fores dc se games logw router.

Den mporeis esi na vgaineis kai na prosvalleis thn NoL , mia creation game clan pu kathe mera exei parapanw apo 300 users online.

Sugxarhthria gia to infraction pu kerdises.

Infraction giati eipe tin gnwmi tou? Diladi tha afineis mono post pou xaideuoun ta autia tis nol? Kamia fora ta arnhtika sxoleia mporoun na anoiksoun matia kai na boithithei to community.

Back on topic. Min biazeste na krinete oti einai kalwdio, to death paizei na ofilotan kai sto dc , giati otan trws dc prwta kolas esu kai meta apo ligo to bgazei to count down sto game. Opos eipe kai o nthar auto simbainei idika otan paizeis kairo. An o Parafronass itan atomo pou trabaei kalwdio , profanos tha eixe faei ban kairo prin kai tha eixe perisotera abuses.

WhizZeR)
27-11-2009, 10:12 AM
Po tha me koufani to palikari, sto nol eimai 9-10 mines admin exo hostare pano apo 1.5 k games kai den bori na erxete enas akuros san k ECENA na me katigoris oti egw traviksa kalodio, exo dosi tosa fb exo pari alla tosa POTE dn tha travousa kalodio giati POTE dn eksartate kanena game apo to fb.

[Kai den exi provlima to router jimm, apla merikes fores m vgazi kati kinezika gramata h othoni k ginete restart to pc apo mono tou.]

to sugkekrimeno me ta kinezika legete bluescreen koita3e karta grafikwn trofodotiko,ram.

T2]eNiaC_
27-11-2009, 10:49 AM
ehm... koita o parafronass einai noobakos to 3eroume oloi (<3 alkh :p)

lpn sovara twra to pc tou exei probs to pistopiw k gw to oti ton pirate fb den leei kati.... apo 0-1 panefkola pas 10-1... pistevw pws afta apla einai geliothtes...anousia abuses...skeftite ligo prin kanete kati :/ me ton parafrona mazi 3ekinisame peripou prin 9 mhnes sto nol k giname admins... pote den edwse dikaiwma... There's no abuse here :rolleyes: :cool:

Bibou2
27-11-2009, 11:31 AM
[Kai den exi provlima to router jimm, apla merikes fores m vgazi kati kinezika gramata h othoni k ginete restart to pc apo mono tou.][/QUOTE]

ki egw p exw paiksei mazi sou dn exeis kanei pote leave... wstoso checkare to to pc sou giati profanws sou crasharei gia kapio logo ;)
o allos einai ipervolikos... auti i nea tasi na kinigame tous admin gia na ginoun demote exei arxisei kai mou ti dinei... parte to xampari kapoioi admin sto nol iparxoume gia sovaro logo... les kai exete apothimena einai...

JsP_eg
27-11-2009, 11:36 AM
plirwses pou8ena kai egines pelaths?


hahah pes ta douche ^^

basika esena aderfe pou kaneis to thread den mas exeis pei poio einai to account sou sto bnet ...



tespa mpikes se olo auton ton kopo na kaneis ena thread anousio ...


sigoura to na kathese na plironeis k na min pezeis ena game einai mlkia ..


an thes na krakseis kalodiakides iparxoun arketoi kai o parafronass den nomizo na einai enas apo autous

sporos21
27-11-2009, 12:58 PM
E re parafronass nomizo einai to trofodotiko .. an 8imase eixa k egw ena paromio prob ;p m m ekline k to pc mono tou...k -1 to abuse o parafronass einai polis ntaks k swstos stn douleia t0u,,,

Toska
27-11-2009, 01:46 PM
Ειναι γνωστο σε ολους μας οτι ο parafronass σε καθε game θα δωσει FB. Ωστοσο δεν εχει κανει ποτε leave . Ισα Ισα feedarei μεχρι το τελος!!!

ΟnTopic : Για να μπορεις να εχεις απετισεις πρεπει να εχεις και υποχρεωσεις. Εδω το channel δεν σου ζηταει τιποτα .


esy thewreis swsto na xanoume xrimata plirwnontas adika gia game pou spane epidei kapioi den mporoun na dextoun tin ita tous??

Ποτε πληρωσες εσυ κατι ? Ποτε εκανες εσυ κατι για την NoL που εχεις και απαιτησεις?


mia filiki symvouli prospathiste na eiste swstoi me tous pelates sas giati se ligo kairo an sinexizete na sumberifereste san 10xrona den tha exete oute enan user stin creation game clan sas...sorry alla den exw skopo na to sinexisw allo kali epitixia..

Οι "φιλικες συμβουλες" σου ειναι τιποτα παραπανω απο παπαριες. Αν ηταν φιλικες οι συμβουλες σου δεν θα κατηγορουσες αλλα θα προσπαθουσες να κανεις κατι για να το αλλαξεις. Λοιπον ασε τις μλκιες για φιλικες συμβουλες και μιλα σωστα και οπως πρεπει.

Τοpic Closed.