PDA

View Full Version : [REJECTED]unban request: sovara)twra



sovara
27-11-2009, 12:04 PM
account: sovara)twra
admin name: clv.strike mou eipe enas admin pou me kane !checkban
reason: manners noobplay

mallon me ekane ban meta to game gt den eida na me kanei ban
den kserw kan pote egine, paw na bw kai mou leei ena paidi ise ban

parakalw afereste mou to ban gt den eimai user pou vrizei oute pou xalaei games, opote ine adiko to ban.mallon tha xasame sto game pou egine to ban kai tha xe neura o admin. allwste exw peksei polla games me auto to acc, mporeite na to chekarete.

ViC.CoM
27-11-2009, 12:42 PM
8es na peis pos efages ban gia noobplaying?

JsP_eg
27-11-2009, 12:52 PM
ban gia noobplayin den yparxei distixos :(

ara to sigekrimeno ban theorite 100 % akiro

yparxei omos ban gia game ruinnin


gia manners iparxei ban kai kalo einai na postarei o strike na mas pei ti pextike ... distixos den eimai bnet gia na checkaro ta stats sou sto nol ....

ap oti katalavaino den iparxei replay genika ara einai o logos sou enadion tou logou tou ...


sinithos se autes tis periptoseis pernei mia deuteri eukairia o user ( alla oloi thimoude to unban request post tou ^^ )

sovara
27-11-2009, 01:09 PM
vasika epeksa polla game xthes kai den thimamai na efaga ban , oute ton admin auton thimamai, mallon tha tan kana game pou tha tan fail to team kai apo neura isws na me ekane ban, de kserw an exei replay as to anevasei na to doume really, den exw na kryftw apo kati, apla zitw na me unban gt eimai polu energos kai pio to nohma na kanw allo account gia na paizw nol? pantws noobplay manners einai to ban kai profanos to manners to vale gia na dikiologisei to ban. plz unban me gt den exw thema manners kai exw polla games me auto to acc

WhizZeR)
27-11-2009, 06:12 PM
vasika epeksa polla game xthes kai den thimamai na efaga ban , oute ton admin auton thimamai, mallon tha tan kana game pou tha tan fail to team kai apo neura isws na me ekane ban, de kserw an exei replay as to anevasei na to doume really, den exw na kryftw apo kati, apla zitw na me unban gt eimai polu energos kai pio to nohma na kanw allo account gia na paizw nol? pantws noobplay manners einai to ban kai profanos to manners to vale gia na dikiologisei to ban. plz unban me gt den exw thema manners kai exw polla games me auto to acc

nai re alla ama dn vgei o Strike na pei kai autos tin apopsi tou dn ginete tpt .

mouse7
27-11-2009, 07:03 PM
distixos tha pw to eksis... epeksa game me esena xtes k sou ekana 3 fores parakalo oxi 1 mute giati isoun poli proklitikos me tous allous k s ksefigan merika logia gia ta theia k manes... meta to 3o mute simorfothikes k etsi tin glitwses apo mena. alla apo ton strike apo oti fenete den....

sovara
27-11-2009, 07:13 PM
koita thymamai peripou to game mazi sou. thimamai eixe geomancer 0-20, auto den itan? loipon epidi olo to game itan fail oxi esy mono, itan kana 2 pou vrizan asistola, opote isos na eixa nevra afou den tous mutares kai na eipa kana skaste zwa, an kai autoi eipan polu xeirotera. den ksefiga me manes kai theies, den kanw tetoia, an thes se prokalw na post ss.

sovara
27-11-2009, 07:20 PM
nai re alla ama dn vgei o Strike na pei kai autos tin apopsi tou dn ginete tpt .

dont spam plz xwris na exoun nohma auta pou lete.

ena aplo unban request ekana, de ton ekana admin abuse. enas agnostos mou einai pou mallon eixe neura pou tha tan fail to game kai "ksespase" sto ban noobplay manners.

Pure
27-11-2009, 07:32 PM
Eimoun sto game


Apoti thimame se ekana kai mute gt malones me enan apto team mas


episeis ekanes poli kako game



Auta

sovara
27-11-2009, 07:39 PM
den thimamai names den thimamai katastaseis, signomi.
den thimamai na eixa faei mute oute na isoun esy sto team.
tora gia na to les exw logo na mi se pistepsw? apla den eida mesa sto game na faw ban, simera to proi to antilifthika pou piga na bw se game.

polu pithano na ekana ena kako game, profanos gia na xasoume de tha imoun o monos. tora to reason gia ban den to katalava, giauto zitaw an boreite na mou aferethei to ban parakalw, kai tha prospathiso na min kanw "kaka games" afou kanete ban opoion kanei ena fail game.

PaRaFrOnAss
28-11-2009, 11:17 AM
To ban den tha sou aferethei dioti k sto diko mou game eixes kani ruin patouses sinexia vote kick eno to team sou den ithele, sou elega sinexia stamata stamata esi eksakolouthouses na to kaneic.

Prospathise ksana se 2 evdomades.

Topic closed!