Fury
29-11-2009, 08:23 PM
Your name: Giannis

Your country:Greece

Spoken languages: Greek,English

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account:Fu[R]Y

Former experience and/or safelisted channels: paizw arketa xronia pleon 5 isws 6 vouched apo to prwto clan gr apo tou opiou to vouchlist sistathike to GrC, exw perasei apo thesis staff se polla community petiximena stin pliopsifia tous (SpL manager/administrator,Gway manager/moderator,Clan mojo moderator) kai pleon meta apo mia periodo inactivity paizw sto Clan GrC,hlrooms sto garena + nol games kai paralila prospathw gia kapies kales poreies me to team mou sta opia league pernoume meros(dl pick league + kapia mikra lan events kiriws)

Your activity and average playtime each week: mmmmm sinithos 5-6 wres tin imera 4-5 meres ti bdomada kapws etc

Which time of the day you usually play: apo tis 11 to vradi ++++

How long you have been playing DotA:5-6 years

Your ability to communicate with others:kanena provlima edw nomizw

Have you read the rules and agree to follow them?yeh..

How do you react/behave when you're under pressure? i piesi odhgei se nevrikotita ton kosmo apo apopsi simperiforas den nomizw oti me epireazei opws de tha eprepe na epireazei kanenan allwste

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks) no

Is there anyone who can vouch for you? no idea yet will see :)

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional) yep easy

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:Giati apo ti diki mou plevra mou linei ta xeria otan theloume game kati pou simvainei se kathimerini vasi pleon kai ginete kourastiko oso xanoume xrono :S..episis to activity mou opws anefera parapano nomizw einai arketa ikanopoiitiko

Why should we pick you and what can you offer to us:Den kserw akrivws ti na prosthesw edw tbh :S an gia kapio logo de sas kaliptoun ta parapano mporeite na epikinonisete mazi mou eite meso msn eite apo bnet , feel free.

A few things about yourself:sss melwn aionios foititis logistikis stin kavala,mousiki/kithares,anime,filoi diafora :P

Additional information:eimai cool :)))

BoT-AsTeRioS
29-11-2009, 08:27 PM
!support parakalw na ginei admin.
eyxaristw

kiv0s
29-11-2009, 09:50 PM
haha nato kai to visma ... parakalw na ginei admin !! oreos ..

Pera apo tin plaka tora kalws pextis me poli kala manners .... +1 ofc .. Gl s

KiTz
01-12-2009, 11:11 AM
accepted