PDA

View Full Version : Tsekouris

Tsekouris
01-07-2009, 01:11 PM
Personal Info :

Your Name : Dimitris
Your Country : Greece,Thessaloniki
A language you can speak (other than english) : I can speak French but not so good because i am still learning and i can also speek Greek

--------------------------------------------------------------------------
Experience,Playtime and General Info :

Battle.net Account : Tsekouris
Former experience and/or safelisted channels : I used to play in channel Eleos before i started visiting clan nol.Also, i used to play games with my clan ( clan matches ) every saturday.
Your Activity and average playtime each week : I play almost every day of the week about 8-9 dota games except when i am on holidays.
Have you read the rules and agreed to follow them : Yes, i have read the rules and i agree to follow them.
How do you react/behave when you're under pressure : The best way to react against situations where you find yourself under pressure is with patience and generally you have to be calm and friendly.
How long you have been playing dota : i have been playing dota for 4 years.
Your ability to communicate with others : i can say that my ability to communicate with other people is very good in all kinds of situations.
Do you have any problems in listening/following your superiors orders : No, i don't have any problems
Is there anyone who can vouch for you : I don't know. I have many friends but i didn't ask them to vouch me.
Willing to discuss your application on Ventrillo : Unfortunately i don't have ventrillo installed.

Final thoughts :

Why do you want to be an admin : As i said before i play 8-9 games every day and sometimes theres is no admin in the game to prevent bad things from happening such as people fighting with each other or breaking the rules or leaving the game without a punishment so i would like to be an admin to prevent such things from happening and generally to make games better and make people follow the rules ( not with a bad way of course ).
Why should we pick you and what can you offer us : Well i think you should pick me because i can offer justice and i believe that i can make clan nol better by operating the nol system for players who want to play good fun and amusing games.
A few things about myself : I could say that i am very skilled at dota and i always make people laugh in games so i am funny too and even when i lose i keep playing and I am trying to make the game amusing and i am also very kind.

p.s. : I don't participate in the forum a lot but from now on i will participate a lot more and i will do my best.

Thank you all for reading, Tsekouris

Bloodrose
01-07-2009, 01:18 PM
Nica application alla xreiazese kai perissotero activity gia na gineis admin...

Tsekouris
01-07-2009, 01:23 PM
nai to ksero :( alla opos eipa tha axiso na simetexo poli pio poli apo simera kiolas

zimba
01-07-2009, 02:08 PM
Pros to apron reject bro!!!
Sou dinw dioria 5 meres na dw an odos 8a simetexeis sto forum gti mexri twra spamareis kai den simetexeis ;-)
Nase pio energos,oxi apla na spamareis!
Dixe mou oti odos sendiaferei to kanali kai an odos mou to apodixeis 8as e kanw promote!
Den xriazete na kaneis new thread!
Ok maga mou?

KiTz
01-07-2009, 03:21 PM
Pending, κλειδώνει.

Davelis4
01-07-2009, 03:30 PM
-1 Στο παιδί το θυμάμαι σε ένα game που το μόνο που έκανε ήταν να με κατηγορεί και επειδή χάσαμε έλεγε οτί δεν ξέρουμε dota κτλ και οτί αυτός είναι καλύτερος .... Δεν θα τον έπαιρνα για admin . Αυτά που λέω είναι χωρίς να έχω κάποια προσωπική κόντρα με το παιδί .

Black.Lady
01-07-2009, 03:34 PM
+1 apo mena ka8ws ton gnorizw kai paizw mazi tou 7 mines k sini8ws nio8ei,episis exi kalous tropous pros tous allous (den vrizei) alla aganaktei (elaxista) k apla ekfrazei tin gnomi t :) .GL tsekouri.

Tsekouris
01-07-2009, 03:40 PM
e re si daveli otan olo to team exei 1-10 1-12 0-8 na min thimoso ligo? ...ase pou o enas afou ekane to tromero score 1-12 ekane leave meta...

EleventhHour
01-07-2009, 03:42 PM
wraio thread...paizw me to paidi 4 games peripou ka8e mera einai kalos sunergasimos kai boh8aei kai tous allous teamates tou an tou to zhthsoun...gnwrizei polla gia thn dota kai pisteuw einai arketa kalos gia admin
+1 SUPPORTapo emena:)gl

spermatodoths
01-07-2009, 07:31 PM
+1 ki po mena exoume paixei polla games kai niwthei trela...

AncientBeauty
01-07-2009, 07:58 PM
Pedia einai poli kalos pextis kai kalo pedi!
Gnorizei ta commands kai exei good manners!
Aksizei gia admin :)
+1 xoris deuteri skepsi

MaKeDaS(s
01-07-2009, 08:14 PM
Gl maagka :) eixomai n gineis +1

Sebasmios
01-07-2009, 08:21 PM
+1 apo mena. Kalos paixtis an kai ligo spammer.Gl:sfie:

Aniw8able
01-07-2009, 08:50 PM
Opa opa edw pera to crew mou to upostirizw kai tou bazw ena +1.Edw crew spammers den 8elw antirhsh ston tsek.GL kai mhn xexname (karkinos sta bobolia) (einai eidikh periptwsh pou postarw)

exe[c]utor-
01-07-2009, 09:05 PM
+ 1 ... gl dude with admin :D

xalias
01-07-2009, 10:23 PM
-1 ! exoume paiksei kai den to murizesai to athlima ! ase pou eisai kai pitsirikos

Tsekouris
01-07-2009, 10:46 PM
den thimamai na exo paiksei mazi sou...

exe[c]utor-
01-07-2009, 11:20 PM
Nice tread and Gl :D +1 from me :P

BLACK.n.WHITE
02-07-2009, 02:35 AM
Peksame simera mazi me ton tsekouro ,den boro na pw oti pezi asxima,alla oute - oute + boro na doso gia to atomo.Opios katalave katalave .

DoNt.Cry.NoOb
02-07-2009, 08:28 AM
no active kai dn tn exw dei kai se kanena game -.-

Just.owned-
02-07-2009, 12:43 PM
+1 sto paidi. Ton kserw ton eixa kai palia stin clan. exei kalous manners(aposo 8umamai ofc) kai exei ikanotites admin Oo :ssha:

EleventhHour
02-07-2009, 03:10 PM
no active kai dn tn exw dei kai se kanena game -.-kai tote th postareis re file afou den ton 3ereis...apla gia na pareis to post did???mhn spamareis xwris logo...

spermatodoths
02-07-2009, 03:28 PM
-1 ! exoume paiksei kai den to murizesai to athlima ! ase pou eisai kai pitsirikos

mallon file berdeyesai me allo tsekoyri h apla htan se kakh mera....egw 3 meres to gnwrisa to palikari exoume kanei panw apo 15 games mazi kai se ola ta games htan koryfh..kai ti sxesh exei h hlikia toy de katalaba.to 60% twn members einai katw apo 20.tespa o kathenas exei th gnwmh toy .cheers

Tsekouris
02-07-2009, 03:35 PM
thanks man :):) <3 spermatodoths

Davelis4
02-07-2009, 07:14 PM
kai tote th postareis re file afou den ton 3ereis...apla gia na pareis to post did???mhn spamareis xwris logo...

Στην κατηγορία των applications δεν μετράει το ποστ count δηλαδή και να ποστάρει δεν παίρνει +1 στα ποστ του . Χαλάρωσε .

D0MeNiCa
03-07-2009, 03:24 PM
Kalos orises.