PDA

View Full Version : [SOLVED] User Abuse : 40podarousas



telian
26-01-2015, 12:07 PM
Accused Battle.Net account: 40podarousas
Your battlet.net Account: paok_leme
Game name: 5436 (kata 99%)
Abused rule: manners
Time of event (In Game): apo to 4 min mexri kai to 7-8...kai argotera kapoies leptomereies ws anafora thn adiaforia tou gia to forum oti de lei kai sthn ousia kati to post...
Further details: kata th gnwmh mou mia aplh diafwnia se ena game de xreiazetai peraiterw kouventes pera apo tis antikeimenikes apopseis...bad manners(smpamm) kai ratsistika sxolia den exoun thesh edw....
otan eipe "mh milas giati tha fas panagia voulgare..." ton apantisa "ta leme forum..."...argotera to sunexise kai eipe oti den ton noiazei an paei forum gt exei ksanapaei polles fores les ki emeis oi upoloipoi den exoume ksanarthei edw...gia na milaei kapoios apaksiwtika gia ena forum kata th gnwmh mou kapoios tou dinei to dikaiwma...an einai na piasw ki egw partides me kana staff kai na mh me noiazei tpt...an de sumvainei omws tpt tetoio kai eimai lathos,de sas parakalw alla apaitw san player ki egw edw kai 9 xronia na tou riksete ban gia manners...alliws tote poios o logos tou forum kai o xronos pou ksodeuoume edw...
p.s. me ena "voulgare" den ekana pote ton klapsiarh....to ufos me enoxlei kapoiwn edw mesa pou nomizoun oti ola gurnane gurw tous...

satanogria
26-01-2015, 02:46 PM
User 40podarousas banned for bad manners/racism.
[GAME: AP5436] (11:39) [Allies:0] [40podarousas]: 8A FAS
[GAME: AP5436] (11:40) [Allies:0] [40podarousas]: PANAGIA
[GAME: AP5436] (11:42) [Allies:0] [40podarousas]: STIN EPOMENH
[GAME: AP5436] (11:43) [Allies:0] [40podarousas]: MALAKIA
[GAME: AP5436] (11:45) [Allies:0] [40podarousas]: TO KATALAVES;
[GAME: AP5436] (11:47) [Allies:0] [40podarousas]: VOULGARE;

Abuse solved
Topic closed.