PDA

View Full Version : [SOLVED]User Abuse FtinwTisManesSas



Just.owned-
06-07-2009, 12:47 AM
Kathgoroumenos : FtinwTisManesSas
HostBot : sto 1 prepei na itan...
Reasons : 1)Poly proklitikos prin kai mesa sto game me simbols opws ".!." k.a.
2)Manners
3)Noob Play Kai polla "wisps" gia ena "stop feed plz"
Admin Hosting : StP
(Akoma Kai prin to game.. otan o admin eixe se hold ena slot , ekane sunexws spam kai .!. me apotelesma na mas spasei olous ta neura.. kai dn stamatouse!)

Edw einai to replay.. Elpizw na fenontai ta wisps...
To replay uparxei ....EDW (http://www.mediafire.com/?sharekey=bcc325808742832b9bf8d6369220dcabe04e75f6 e8ebb871)

ttzatzai
06-07-2009, 03:24 AM
loipon... ligo mperdemeno to thema sas paidia...

1)to replay apo oti katalava den einai olokliro.ekei pou to blepo ksafnika xoris logo kai aitia koveta sta 30lepta.kati pou den mou epitrepei na do ti ginetai meta...

2)sto replay distixos ta /w den fainontai opote den fainetai pouthena oti sou vrizei manes kai tetoia...

3)parakato tha paratheso tous dialogous oi opoioi mporeis na peis oti einai kata kapoio tropo ivristikoi alla den nomizo oti mporei na parthei kapoia apofasi apo autous... einai sixnoi se paixnidia (xoris auto na simainei oti prepei na tous vlepoume kathe mera!!! ;-) )

kai na anafero oti fainetai na vrizoun kai o enas kai o allos... ;-)

21:47 [Allies] ftinotismanesas: kukna pane sta neutral k vges sta 24 level
21:50 [Allies] ftinotismanesas: palio malaka
21:58 [Allies] ftinotismanesas: kolozwo
22:15 [Allies] JusT.OwneD-: vrise re
22:18 [Allies] JusT.OwneD-: ante noobako
22:22 [Allies] ftinotismanesas: malista
22:24 [Allies] ftinotismanesas: gtms
22:28 [Allies] JusT.OwneD-: ela
22:32 [Allies] JusT.OwneD-: feeder
22:39 [Allies] ftinotismanesas: ok
22:42 [Allies] JusT.OwneD-: 0-6 me morf
22:46 [Allies] ftinotismanesas: poulafatsaa\
22:57 [Allies] ftinotismanesas: poulofatsa

25:00 [Allies] JusT.OwneD-: skase gamw tin mana soU?
25:07 [Allies] JusT.OwneD-: gia pes to pali
25:17 [Allies] JusT.OwneD-: epidi feedareis?

29:22 [Allies] JusT.OwneD-: ampalos
29:28 [Allies] Greek_Bukkake: AMPALOS
29:29 [Allies] JusT.OwneD-: psemata lew?
29:32 [Allies] Greek_Bukkake: reported

prosopika epeidi den exo dei apodeixeis apo to replay gia manners (vrisies gia manes kai tetoia) den mporo na po oti einai kati epileipsimo... tin apofasi tha tin paroun oi ipeuthinoi!!

Playlandos
06-07-2009, 08:14 AM
Tora dld ti ginetai ekopses to replay gia pio logo ? na mn fanoun oi dikies sou brisies i ti? anebaseto oloklhro allios to topic ginetai reject 2 meres dioria

Just.owned-
06-07-2009, 10:18 AM
paidia opa egine la8os. parte kai to replay i rwtiste atoma apo to game. ekini ti stigmi efaga apef8ias disconnect .. rwtiste kai tn stp gt milisoume pws paei to game :S

DotAddicteD
06-07-2009, 10:22 AM
22:15 [Allies] JusT.OwneD-: vrise re
22:18 [Allies] JusT.OwneD-: ante noobako
22:28 [Allies] JusT.OwneD-: ela
22:32 [Allies] JusT.OwneD-: feeder
22:42 [Allies] JusT.OwneD-: 0-6 me morf


25:00 [Allies] JusT.OwneD-: skase gamw tin mana soU?
25:07 [Allies] JusT.OwneD-: gia pes to pali
25:17 [Allies] JusT.OwneD-: epidi feedareis?

29:22 [Allies] JusT.OwneD-: ampalos


Giati reject? O FtinwTisManesSas ebrise para polu akoma kai apo to kommeno replay pou mas postare. Protinw na faei ban.

Efoson dn exoume olokliro to replay sta xeria mas (kai amfibalw an 8a to exoume pote) as aksiopoih8ei oti broume apo auto aplws i apofasi na par8ei me megaliteri prosoxi.

Stp
06-07-2009, 10:53 AM
Gia kapoio agnwsto logo (isws epidei to net louzei)den mborw na katevasw to replay.

Apla thimame oti sto game kapoia stigmi itan ena pm pou elege o just brizei manes.
O tipos pou to esteile itan apo to katw team kai de thimame name.
Zitouse ban ktlp,eipe oti eixe kratisei ss ktlp.

Apo ti stigmi pou den mborw na dw to replay kai sto all chat den eixe ginei tpt
den mborw na pw kamia gnomi.

Just.owned-
06-07-2009, 12:03 PM
kala re seis plaka kanete twra? StP egw s eipa oti o ftinw... vrizei manes. tou ekana ena wisp stop feed plz man kai m leei skase gamw tin manara sou. 8A BGW PALI FTEXTHS? kai an proseksete otan ton lew an dn eixa ton morf ton ampalo kai m apantaei efages report to lan tou , tou apantisa "edw autos m evrise ti mana egw 8a faw report? kai dn to arni8ike. ma8ete na bgazete kanonika ta sumperasmata kai oxi oti sas katevei. dotaadict m pas panta kontra kai sto b.net.. alla dn kserw gt..

ttzatzai
06-07-2009, 12:24 PM
loipon filos...akouse me ligo:

1) edo den iparxoun prosopikes diafonies me kanena kai den linoume ta prosopika mas... opos exo pei ginetai apodosi dikaiosinis.

2) min nomizeis oti den skeftika auto pou les...oti ti stigmi pou tou les gia "tis manes" autos den antidra. apopsi mou omos oti an mporousame na praxoume kati me to replay kai an fainotan auto tora mas einai ligo diskolo na paroume apofasi. gia auto se analoges periptoseis ektos apo replay kratate kai ss.

3) kai an kai den mou aresei na kano to dikigoro kanenos edo mesa, para mono na iperaspizomai ton eautou mou otan kai opou xreiastei... den nomizo oti o addicted sou eipe kati kako...isa isa se ipostirixe...

auta apo mena!!! cyaaaaaaaaa!!!!!!

N1ghtw1sh
06-07-2009, 01:32 PM
telika ka8e mera mou dinetai i entuposi oti den anoiko s auto to forummm o ftinotismanessas kata ti gnomi mou xoris na exo dei i akousei tipota prepei na faei ban mono kai mono apo to onoma.... ektos an vevaia de sas prosvalei na sas keei kapoios kati tetoio sta moutra me to name tou.. tote pao paso...

DotAddicteD
06-07-2009, 01:48 PM
kala re seis plaka kanete twra? StP egw s eipa oti o ftinw... vrizei manes. tou ekana ena wisp stop feed plz man kai m leei skase gamw tin manara sou. 8A BGW PALI FTEXTHS? kai an proseksete otan ton lew an dn eixa ton morf ton ampalo kai m apantaei efages report to lan tou , tou apantisa "edw autos m evrise ti mana egw 8a faw report? kai dn to arni8ike. ma8ete na bgazete kanonika ta sumperasmata kai oxi oti sas katevei. dotaadict m pas panta kontra kai sto b.net.. alla dn kserw gt..

Sorry ftinwtismanessas i8ela na grapsw kai oxi owned :)
Dn exw kamia kontra mazi sou sto bnet...


telika ka8e mera mou dinetai i entuposi oti den anoiko s auto to forummm o ftinotismanessas kata ti gnomi mou xoris na exo dei i akousei tipota prepei na faei ban mono kai mono apo to onoma.... ektos an vevaia de sas prosvalei na sas keei kapoios kati tetoio sta moutra me to name tou.. tote pao paso...

Kata tin gnwmi mou to username einai eleu8eri epilogi tou ka8enos, fysika otan dn prosvallei kapoion sygekrimena.

Just.owned-
06-07-2009, 05:47 PM
Ok re c soz apla nmza oti egw pali 8a tin plirwna xD. twra sxetika mauta eixa ta screen shots.... alla dn mporw na ta vrw,, mexri aurio 8a sas ta xw diksei. peite m ligo mono pou apo8ikeuontai gnk(dn asxoloumai me auta :P)
kai exw anevasei kapoies twra dn kserw gt dn bgikan (otan tis traviksa tis evala se zwgrafiki klp) ... auta apo mena!

Just.owned-
06-07-2009, 05:54 PM
sorry tlk dn exw tis photo epidi eimoun sto net tis gitonias :S ... dn mporw na kanw kati allo apofasiste monoi sas.. egw eimai ekso apo auto !

N1ghtw1sh
06-07-2009, 06:55 PM
Sorry ftinwtismanessas i8ela na grapsw kai oxi owned :)
Dn exw kamia kontra mazi sou sto bnet...



Kata tin gnwmi mou to username einai eleu8eri epilogi tou ka8enos, fysika otan dn prosvallei kapoion sygekrimena.

diladi eprepe na leei kai dotaaddicted sto telos gia na nioseis prosvevlimenos?... eleos re paidia... i anektikotita sas kai i austirotita sas se orismenous den exoun orio...an de katalavainete apo to onoma prin arxisei to game poios 8a dimiourgisei provlima, tote sugnomi alla mallon den paizete dota.. kapoio allo game paizete...

Mr_Dr4g0n_FTW
06-07-2009, 07:08 PM
kata tin gnomimou stin arxi pou arxisan na vrizoune o host eprepe na xosei 1 mute gia proidopiisi...kai meta unmute...kai ama sinexizane na to ekane o host post gia na fane bun apo tous armodious...panto se afto to game epese poly spam kai vrisimo agrio...

Playlandos
07-07-2009, 10:59 AM
O xrhsths FtinwTisManesSas egine ban sto DA-INH-04 reason bad manners