PDA

View Full Version : Protaseis sto staff tis NoL ;)



RedEmEeR.Gr
28-01-2010, 09:51 PM
Re paidia tha ithela na sas parakalesw na postarete tis idees sas gia to ti tha borusame na kanume sto channel etsi oste na exei prooptiki!
Tha dwsw ena paradeigma kai perimenw tis apopseis sas kathws kai apadiseis ap to idio to staff!!

Pisteuw pws prepei na kanume kana league kathe savatokuriako pou tha kanume sign ap to site ;)! Etsi tha uparxei drasi kai andagonismos kai pistevw pos tha traviksei kosmo ! Oxi oti dn exei kosmo .. Apla ta idia kai ta idia.. Olo public games me gelio.. An dimiourgisete games me melon kai polu endiaferon tha kanoun ti NoL na anevasei poiotita !

Kitethrower
28-01-2010, 09:56 PM
exw euxu8ei arketes fores sta liga games p exw pai3ei (opws k na akougete ayto) na itan private to channel... xwris kapio replay i kati tetio apla appl... giati kanei o ka8enas kainourgio acc k leavarei sta misa tou game m to p ta brei skoura! apla suggest
Ty for ur time

Anwnimos
28-01-2010, 10:13 PM
Ma kitethrower kai i dimiourgia new acc sto forum den einai poly diskoli....
8elei girw sta 2-3 lepta....

Wstoso auto pou les thread starter einai aplo....ta WE pou ginontai giati den kanete sign-up oi users?einai ta weekend battles etsi wste na pernane kala kai oi users kai oi admins kai ta staff tou nol....Giati wstoso den ypostirizetai autin tin idea kai lete na vgaloun alles?

Kitethrower
28-01-2010, 10:56 PM
Ma kitethrower kai i dimiourgia new acc sto forum den einai poly diskoli....
8elei girw sta 2-3 lepta....

Wstoso auto pou les thread starter einai aplo....ta WE pou ginontai giati den kanete sign-up oi users?einai ta weekend battles etsi wste na pernane kala kai oi users kai oi admins kai ta staff tou nol....Giati wstoso den ypostirizetai autin tin idea kai lete na vgaloun alles?

Tote isws na exei pai3ei kapios sta bots tou eleos kamia 30-40 game me average stay panw apo 90% k meta na ginete accept, outws i allws dn nomizw na einai duskolo na mporeis na checkareis ta stats tou player sta bot tou eleos... k pali an 8elete sunexisete na exete open to channel mia idea einai apla.
ty for ur time :)

L3stat
29-01-2010, 02:15 AM
Tote isws na exei pai3ei kapios sta bots tou eleos kamia 30-40 game me average stay panw apo 90% k meta na ginete accept, outws i allws dn nomizw na einai duskolo na mporeis na checkareis ta stats tou player sta bot tou eleos...
ty for ur time :)

briskw katapliktiki tin idea sou..exei mia basi oti efoson iparxoun ta bots sto eleos pou einai publik,na ginei i nol mia league anamesa se publik-private..
Na iparxei ena vouch request to opoio na perilambanei to idi iparxwn application kai tis proipotheseis pou proaneferes..etsi tha mporousame na meiwsoume kata poli tous leaver,ta game-ruins etc..

RedEmEeR.Gr
29-01-2010, 02:19 PM
briskw katapliktiki tin idea sou..exei mia basi oti efoson iparxoun ta bots sto eleos pou einai publik,na ginei i nol mia league anamesa se publik-private..
Na iparxei ena vouch request to opoio na perilambanei to idi iparxwn application kai tis proipotheseis pou proaneferes..etsi tha mporousame na meiwsoume kata poli tous leaver,ta game-ruins etc..

Den einai aftos o skopos.. alla kai pali , an ithele i NoL na ginei priv channel borouse aploustata na kanei ALO channel ;)!

Kitethrower
30-01-2010, 12:05 PM
8a mporouse kapios n m dwsei ena sobaro epixeirhma giati i protash m perase toso aparatirith?