PDA

View Full Version : [REJECTED] Admin Application : KniGht_MoNtaNa



Knight_MontaNa
30-03-2010, 04:53 PM
Personal Info

Your name: Στέλιος

Age: 16

Your country: Ελλάδα

Occupation: Είμαι μαθητής Α' Λυκείου.

Spoken languages: Γνωρίζω πολύ καλά Αγγλικά και λίγα Γερμανικά σε βαθμό όμως που μπορώ να συνενοηθώ.

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info


Battle.Net Account: KniGht_MoNtaNa

Former experience and/or safelisted channels: Είμουν safe σε grc2/SMB και τώρα βρίσκομαι στην clan BDCY.

Your activity and average playtime each week: Παίζω 6 μέρες τουλάχιστον την εβδομάδα,4-5 ωρές την ημέρα.

Which time of the day you usually play: Παίζω συνήθως απόγευμα-βράδυ αλλά το Σαββατοκύριακο είμαι και το πρωί online.

How long you have been playing DotA: Παίζω DotA εδώ και 4,5 χρόνια και πιστεύω ότι έχω την εμπειρία που χριάζεται για να γίνω Admin.

Your ability to communicate with others: Μπορώ να επικοινωνώ χώρις κανένα πρόβλημα με τους άλλους προσπαθόντας να είμαι όσο το δυνατόν πιο ευγενικός γίνεται.

Have you read the rules and agree to follow them? Διάβασα τα rules και συμφωνώ απόλυτα μαζί τους.

How do you react/behave when you're under pressure? Όταν βρίσκομαι υπό πίεση αντιδρώ πολύ ήρεμα και πάνω από όλα με ψυχρεμία προσπαθόντας να βρώ την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα που υπάρχει.

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks) Δεν έχω κανένα πρόβλημα στο να υπακούω στις εντολές των ανωτέρων μου ακόμα και αν διαφωνώ μαζί σε κάτι,γιατί πιστεύω οτί κάτι παραπάνω θα γνώριζει από εμένα.

Is there anyone who can vouch for you? Γνωρίζω μερικά άτομα(άτομα με τα οποία παίζω στο ίδιο net,friends από bnet) που θα μπορούσαν να με κρίνουν ως προς το χαρακτήρα μου και τις ικανότητες μου.