PDA

View Full Version : iLiLiL



IlIlIl
23-07-2009, 09:13 PM
Your name: Panagiwtis Menounos

Age:21

Your country: Greece

Occupation:

Spoken languages: ENGlish

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info


Battle.Net Account: IlIlIl

Former experience and/or safelisted channels: se polla channels imoun kai eimai safelist!! kuriws asxoliemai omws me to GrC

Your activity and average playtime each week: paizw toulaxiston 5-6 wres tin Hmera !

How long you have been playing DotA: paizw apo tin 5.84

Your ability to communicate with others: mporw na epikoinwnisw me opoiondipote tropo thelete mazi sas.. apo email kai facebook mexri kai ventrilo ean bariestai na grafete : )))

Have you read the rules and agree to follow them? ta exw diabasei ola rules!! sumfwnw apoluta mazi tous kai tha ta akoulouthisw xwris kamia parallagi !

How do you react/behave when you're under pressure? otan imouna admin sto GrC to pio swsto einai na antidras panta me psuxraimia kai me ANTIKEIMENIkotita!! pragma pou den to exoun polu !

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks)

Is there anyone who can vouch for you? eimai sigouros pws para polla atoma tha mporoun na me kanoun vouch gia admin sto NOL! giati me gnwrizoun me to << killeRuNa >> san admin apo to GrC !

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional)


Final Thoughts

Why do you want to be an Admin: giati sto net pou briskomai << bnb korinthou >> eimaste para polla atoma lan kai niwthw pws den xreiazete na psaxnw na briskw admin gia na mas ftoiaxnei game!! auto mporw na to kanw kai gw!

Why should we pick you and what can you offer to us: prepei na me dialexete giati exw tin empeiria kai tin thelisi na boithisw san admin oso mporw ! kai auto pou sas prosferw einai poiotika games xwris parexigiseis metaxi twn paixtwn !

A few things about yourself: den exw na pw kati gia ton euato m !! sas agapaw olous : ) <3

darky
23-07-2009, 09:19 PM
1)kane to application swsta
2)anebase to activity s
3)einai ligo polu na 8es amesws meta to unban request,sto opoio malista paradexesai oti efteges, na zitas na gineis kai admin. gia na gineis admin prepei na dikseis prwta oti allakses sumperifora opws les kai sto unban request s

Andro
24-07-2009, 10:32 AM
O.o ton kserw ton ililil apo grc2 to palio :D oute para poli kalos paixtis +1 apo emena kai GL file m to exeis apla prepei na simetexeis pio poli sto site :D

Refresher_rob
24-07-2009, 06:47 PM
Geia sas paidia !!! Thelw na ginw admin.8a eimai kalos host.... plz accept me

giwta
24-07-2009, 11:12 PM
ta applications einai kleista alla kai na min itan an den simplirwseis swsta tin forma...no chance mate...des pws simplirwnete i forma kai se ena mina peripou pou tha anoiksoun ta application kane swsta auti tin fora to application...

D3athKnight
26-07-2009, 03:21 PM
Support ton ililil ton 8imamai apo grc skill player :) gl man

Mr_Dr4g0n_FTW
27-07-2009, 12:34 AM
Prospa8ise na eisai poio energos sto site gia na anevaseis to activity sou....den exeis activity...kane kanena post mpas kai ta anvaseis...xD...gl man

JimMature
27-07-2009, 12:42 AM
kane swsta to application su .
kai prospa8ise na aneveis ligo sto activity .
gl .

Sn0w_BL4cK
27-07-2009, 12:31 PM
Geia sas paidia !!! Thelw na ginw admin.8a eimai kalos host.... plz accept me

xaxaxa
tecpa, opws leei kai h Giwta ta appl einai kleista mexri telos aygustou...
mexri tote na kaneis ena swsto appl me ayth thn forma (http://www.dota-alliance.com/board/showthread.php?t=2409)
kai kt akoma gt DEN DIAVAZETAI prin kanete appl...???
m aresei p grafei kiollas (READ BEFORE APPLYING)
.. OMG

dn xreiazetai na pw ti 8a ginei me ayto to appl...

IlIlIl
01-08-2009, 06:18 PM
twra pou diorthwsa to post mou kai to ekana sumfwna me applycation pou exete balei sto thread .. sas parakalw dwste m kapoia apantisi!! euxaristw !

NoMoReDoTa
01-08-2009, 06:25 PM
exoun klisei ta vr mexri telh augoustou.ara prepei na perimeneis

D3athKnight
01-08-2009, 06:26 PM
Exw milhsei me ton d0menica kai m pe molis girisei apo diakopes gt einai o monos p kanei promote 8a e3etastoun tote ola ta admin applications :) hf

IlIlIl
01-08-2009, 07:13 PM
ok ty paidia <3

tailandi
07-08-2009, 06:27 PM
kane swsta to application su .
kai prospa8ise na aneveis ligo sto activity .
gl .

kala re paides ligw akiro dn einai gia esas afto, Dn eise poli activity kai paparies eleos dld pos einai i doulia sas na to lete tespa,[

support gia ton filo mas etixe na pekso ena game mazi t adipalos kai mas to pire monos to game, kai dn milouse sto all pou pola atoma glosa dn bazoun mesa tous GL bro

NoMoReDoTa
07-08-2009, 07:12 PM
runa brother<3 +1

IlIlIl
07-08-2009, 11:30 PM
Sas euxaristw polu paidia <3

IlIlIl
25-08-2009, 02:19 PM
!up

KiTz
28-08-2009, 11:23 AM
welcome aboard!