28-04-2010, 02:48 PM
Personal Info

Your name: filippos iliadis

Your country:ellada

Spoken languages:ellinika agllika kai liga germanika

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account:MiNoRiouS

Former experience and/or safelisted channels:den exo katholou empiria san admin alla exo kapou stous 7 filous pou einai ara den tha iparxi problima

Your activity and average playtime each week:to ligotero pou pezo einai 20 ores

Which time of the day you usually play:sinithos paizo olo to mesimeri alla merikes fores kai to bradi

How long you have been playing DotA:2 xronia alla liomena

Your ability to communicate with others:exo tin ikanotita na sinenoume me allous kai na lino ta tixon problimata pou prokiptoun mesa sto game

Have you read the rules and agree to follow them?fisika

How do you react/behave when you're under pressure?me tin koini logiki

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks)oxi

Is there anyone who can vouch for you? exo kapious filous pou mporoun ton AnyProblems ton W0lf kai allous

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional)

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:gt eimai para poli liomenos kai spazomai me kati noubakia pou leavaroun oli tin ora kai thelo na tous ftiakso olous. thelo na paizomou panta orea game

Why should we pick you and what can you offer to us:pisteuo pos prepi na me dialeksete gt exo megali empiria sto dota kai opos leo pio pano ,auto pou thas sas prosfero einai pos meta apo ligo kairo den tha eiparxoun leavers kai noob!empisteftiteme

A few things about yourself:eimai enas aplos antropos o opoios paizi oloi tin mera dota kai theli na boithisi gia na mini to paixnidi to kalitero tou kosmou.akoma na min iparxou ta zwo pou tha to katastrefoun.

tasoukos
04-05-2010, 08:24 AM
paidia sas parakalo boithiste

kostakis
04-05-2010, 09:37 AM
den exw kati mazi sou alla to application sou den einai kai toso kalo.

KiTz
10-05-2010, 10:56 AM
Didn't meet the requirements :

- Minimum of 400 played games

rejected.