PDA

View Full Version : [Rejected] : Unban Request - Darkbreath

Darkbreath
03-08-2009, 03:15 AM
* Battle.net account: Darkbreath89
* GameName : Den thimame
* Hostbot : Ena apo ta VIP
* Admin Name : Den kserw itan poloi admin sto game..
* Reason : Leave (logika)
* Σε ποιο λεπτό έγινε το γεγονός : Sta prwta 4 lepta tou game nomizw.

Ontos fenete san ksero plug... logo tou kill apla kati kounisa kai epese restart apo to PC (mallon to kalwdio trofodosias)
Telos panton apoti fenete efaga geniko ban......
(You are banned from that channel)

Zitaw unban giati :
Goustarw ta game stin NOL , exw kanei admin request giati thelw na boithisw to channel. To ban mou fenete ligo skliro giati exw tosa game sto channel xwris na leavarw (oute kan otan to epitrepoun ta rules..).

Ti na pw sorry pou kounisa tin mpalanteza? Katalathos egine.

EDIT:
1.Eixa grapsei oti egine restart to modem, enw egine restart to pc.
2.Ebgala to replay giati itan akuro telika. Den kratise to last replay to pc.

As asxolithei kapoios... exw ksenerwsei apisteuta....

DotAddicteD
03-08-2009, 03:56 PM
Iremise re... exeis alla 3 bots na paikseis mexri na gineis unban :p

Auto me to kalwdio t trofodotikou dn einai adynaton na symbei ara pistevw to unban prepei na ginei to syntomotero dynaton :)

Darkbreath
03-08-2009, 05:10 PM
Pia tria bot? prepei na xw faei shitlist apo to channel... prospathousa na mpw kai elege "You are banned from that channel"

D3athKnight
03-08-2009, 05:43 PM
+1 apo mena as ginei unban to paidi einai kai kalos paixths kai to a3izei as tou do8ei mia eukairia akoma.. kai eidika sto 4o lepto to game akoma pnoi d exei parei

Darkbreath
03-08-2009, 07:09 PM
O dotaddicted mou kane checkban leei sta bot den eimai banned ,eimai omos apo to channel giati mou leei "You are banned from that channel" otan paw na mpw. Mporei na to elenksei kapoios?

Ok to thema me to channel lithike. Milisa me ton Prince.zero. Ean den yparxei ban se bot genikos apo auto to gegonos tote to thread mporei na theorithei Solved.

Chaos.Zero
04-08-2009, 12:13 AM
To bot htan tou Prince.Zero.
Epomenws auto den kolai p kanes.

Kleidwnei