PDA

View Full Version : [SOLVED] Admin Abuse : TOPMAYRJJJ



D3athKnight
07-08-2009, 09:32 PM
Accused Admin Account:TOPMAYRJJJ
Game Name: Nltop To gn alla s bots twra 8a sas gelasw d eimai admin gia na to 3erw ;s
Paraptwma Tou Admin: Leavare apo to game efoson san admin logika 8a patise !end enw exane sto game d adexe p exane kai anagkastika to kane d 3erw egw zhtw demote kai ban apo ta bots ola dldh na paizoume games oxi na mas katastrefei to game enas admin o opoios xanei


Prwton se image: http://img27.imageshack.us/img27/1879/topmayrjjj.jpg

Kai deutero SE replay: http://rapidshare.com/files/264853853/LEAVER.w3g.html

SunFire)
07-08-2009, 09:52 PM
Auto pou leei o D3ath gia ton admin TOPMAYRJJJ isxuei o admin autos ekane End giati apla exane kai sumfwnw me ton D3ath oti autos o admin prepei na gini demote oste na min katastrepsi alla games me auton ton tropo

giwta
08-08-2009, 05:39 AM
egw pali epeidi exw paiksei polles fores mazi tou kserw oti den einai tetoios typos kai oti den ekneurizete eukola...twra an isxioun auta pou les i oxi den kserw alla nomizw oti prepei na perimenoume na akousoume kai tin diki tou ekdoxi...

D3athKnight
08-08-2009, 05:52 AM
Apla giwta otan les mia apopsi 8a prepei na xeis dei to replay kai to image kai genika to replay p evala kai to image ta leei ola ti allo na pw apla des ta kai 8a ktlveis zhtouse li3te to enw bename vazi apo to mid kai to patise !end egw to 8ewrw aparadekto apo enan admin na to kanei auto d uparxei sevasmos !!

giwta
08-08-2009, 06:04 AM
simfwnw mazi sou file mou kai den eipa oti den se pisteuw...den nomizw oti exeis logo na peis psemata giauto den mpika stin diadikasia na dw rep...apla sou lew oti o sigekrimenos den einai tetoios typos opote as perimenoume na mas pei kai autos oti exei na pei kai meta na vgaloume simperasmata...

TOPMAYRJJJ
08-08-2009, 06:24 AM
lipon file D3athKnight kai to lew genika se olous dn exw dwsei dikaioma san user kai san admin . liwno poles wres sto pc kai kanw synexeia games . twra apo tin stigmh pou eixa atoma sto team na feedaroune eno ama dite replay tha katalabete twra ama sas lew mpite mpite min kathisterite epeidi eseis thelete na kanete stats i otidipote allo twra ama esy file euxaristiese na pezeis game me atoma pou einai "NOOBS" mporeis na mpeneis sto eleos lew egw twra tin gnwmh mou.exei edw kai 3is meres pou pezo "randoms games" hlikrina dn thelw na thixo kanenan ala tixeno panta na mpeno me atoma pou dn kseroune na pezoune as to theo etsi .. exw pathi tin plaka mou gt se mena ? btw nai to edwsa end epeidi tsatistika epeidi dn mpenate . kai neuriasa afantasta. kai auto to ekana mia fora btw twra esy dn mporeis na me krineis emena gt exw akousi se pola games kai apo ala tipakia san esena opos ekanes auth tin stigmh "paw report klp klp " esy dn mporeis na me krineis tha me krinoune i admins nomizw pou einai anoteri apo emena kai auti tha bgaloune to simperasma ti tha ginei kai oxi esy. parepiptontos na min ksexaso kai thelo na to po se OLOUS..

MPOROUME NA KANOUME KATI NA MPENOUNE SOVARA ATOMA STA GAMES?
soz gia ta caps ama sas dwso kathe replay apo ta games pou kanw "randoms" tha katalabete.
auta apo emena akouo tous admins kai oti mou poune kano ante kalhmera !

CL.Thanos
08-08-2009, 07:25 AM
kamia fora xaneis ton elegxo k dn mporeis na sigkranti8eis ... to oti einai admin k ekane auto to pragma efoswn to game opws lete itan tsonta k dn to teleiwnate gia na anebasete stats ekane end gt dn mporouse allo.. ena warn pisteuw arkei oxi kati parapanw. episis einai polloi admins p kanoun xeirotera apo auta opws !unban xwris na er8oun sto forum gia unban request. auta apo emena. as krinoun oi eidikoi twra

Favorini
08-08-2009, 08:01 AM
Apo to replay kai to screenshot deixnoun ola aparadekti simperifora tou Admin.Oi pantes mporooun na krinoun apla oi admin tou forum pernoun kai tin apofasi.Den einai ta stats ta panta sto Dota kai poios mporei na sterisei to dikeoma kapoion na palevoun mexri to telefteo depterolepto.Kalo einai na mathoun na xanoun kapoioi...Nomizo i apantisi tou admin oxi mono de kalipse alla ekane xeirotera ta pragmata...
Alloste opoios de mporei na anteksei na xanei tote oxi mono admin de mporei na einai alla isos pezei kai se lathos game....
Xwris kakia alla ta gegonota vgazoun mati...

D3athKnight
08-08-2009, 09:19 AM
lipon file D3athKnight kai to lew genika se olous dn exw dwsei dikaioma san user kai san admin . liwno poles wres sto pc kai kanw synexeia games . twra apo tin stigmh pou eixa atoma sto team na feedaroune eno ama dite replay tha katalabete twra ama sas lew mpite mpite min kathisterite epeidi eseis thelete na kanete stats i otidipote allo twra ama esy file euxaristiese na pezeis game me atoma pou einai "NOOBS" mporeis na mpeneis sto eleos lew egw twra tin gnwmh mou.exei edw kai 3is meres pou pezo "randoms games" hlikrina dn thelw na thixo kanenan ala tixeno panta na mpeno me atoma pou dn kseroune na pezoune as to theo etsi .. exw pathi tin plaka mou gt se mena ? btw nai to edwsa end epeidi tsatistika epeidi dn mpenate . kai neuriasa afantasta. kai auto to ekana mia fora btw twra esy dn mporeis na me krineis emena gt exw akousi se pola games kai apo ala tipakia san esena opos ekanes auth tin stigmh "paw report klp klp " esy dn mporeis na me krineis tha me krinoune i admins nomizw pou einai anoteri apo emena kai auti tha bgaloune to simperasma ti tha ginei kai oxi esy. parepiptontos na min ksexaso kai thelo na to po se OLOUS..

MPOROUME NA KANOUME KATI NA MPENOUNE SOVARA ATOMA STA GAMES?
soz gia ta caps ama sas dwso kathe replay apo ta games pou kanw "randoms" tha katalabete.
auta apo emena akouo tous admins kai oti mou poune kano ante kalhmera !


Loipon file m d exei shmasia to x8es to perisu to para prox8es shmasia exei to shmera ti ekanes Kai prwta apola h shmperifora s htan aparadekth san admin katse na xaseis re psile ti shmasia exei p paizeis me randomades kai egw me randomades paizw d kanw etc ok kamia fora neuriazw alla d 8elw na leavarw 8a katsw na xasw...Alla twra ok akousame tin apopsi s apo dw kai pera as apofasisoun oi admins Egw pisteuw oti auto p ekanes htan polu asximo mas katestrepses ena game dldh.. 8a prepei na fas mia poinh estw auta apo mena.

RaFa[Gr]
08-08-2009, 12:39 PM
lipon file D3athKnight kai to lew genika se olous dn exw dwsei dikaioma san user kai san admin . liwno poles wres sto pc kai kanw synexeia games . twra apo tin stigmh pou eixa atoma sto team na feedaroune eno ama dite replay tha katalabete twra ama sas lew mpite mpite min kathisterite epeidi eseis thelete na kanete stats i otidipote allo twra ama esy file euxaristiese na pezeis game me atoma pou einai "NOOBS" mporeis na mpeneis sto eleos lew egw twra tin gnwmh mou.exei edw kai 3is meres pou pezo "randoms games" hlikrina dn thelw na thixo kanenan ala tixeno panta na mpeno me atoma pou dn kseroune na pezoune as to theo etsi .. exw pathi tin plaka mou gt se mena ? btw nai to edwsa end epeidi tsatistika epeidi dn mpenate . kai neuriasa afantasta. kai auto to ekana mia fora btw twra esy dn mporeis na me krineis emena gt exw akousi se pola games kai apo ala tipakia san esena opos ekanes auth tin stigmh "paw report klp klp " esy dn mporeis na me krineis tha me krinoune i admins nomizw pou einai anoteri apo emena kai auti tha bgaloune to simperasma ti tha ginei kai oxi esy. parepiptontos na min ksexaso kai thelo na to po se OLOUS..

MPOROUME NA KANOUME KATI NA MPENOUNE SOVARA ATOMA STA GAMES?
soz gia ta caps ama sas dwso kathe replay apo ta games pou kanw "randoms" tha katalabete.
auta apo emena akouo tous admins kai oti mou poune kano ante kalhmera !
an to game ayto den einai enas logos gia demote o tropos pou apantas sigoura einai. ti nomizeis einai oi admin? katabash tous admin tous krinoun oi player. Den diaferei enas admin apo enan player, apla xeirhzete merika perissotera command gia na dieksagei ena dikaio game. O tropos pou apantas einai akra sarkastikos.

Thewrhse sobaros m'ayta p les? anti na peis ena sorry eixa neyra kati tetoio pas na bgeis apo panw legontas pws htan noobs sto team sou. Den eida to replay na dw kata poso htan prolong kai dikaioutan end apantaw mono sta legomena sou.

Darkbreath
08-08-2009, 12:52 PM
Kai prolong na ypirxe to end ginete eno h mort pusharei apo top kai sto mid briskete to ypolipo (zwntano) team.

Black.Lady
08-08-2009, 11:02 PM
sto admin application sou eixes pei :

Your ability to communicate with others:euxaristos antrwpos kai maresei na milaw me ton kosmo na linoume ta problimata me dialogo kai oxi me prakseis.
kata tin apopsi mou edrases me prakseis....
epishs

How do you react/behave when you're under pressure?xalara kai xoris neyra den kathomai na malono kai na peso sto epipedo ton allon.
xalara...xoris neura...?

btw nai to edwsa end epeidi tsatistika epeidi dn mpenate . kai neuriasa afantasta.
xmmmmm edw malon fenete oti eixes neura
epishs oi admins dn eine anwteroi twn users.apla boroun na kanoun game kai na dosoun kapies entoles.


btw twra esy dn mporeis na me krineis emena gt exw akousi se pola games kai apo ala tipakia san esena opos ekanes auth tin stigmh "paw report klp klp " esy dn mporeis na me krineis tha me krinoune i admins nomizw pou einai anoteri apo emena kai auti tha bgaloune to simperasma ti tha ginei kai oxi esy

otan oi user/admins vlepoun la8oi se allous EXOUN dikeoma na tous krinoun mesa apo ena report to opio emeis 8a krinoume an eine swsto i oxi...

protinw warn lvl 2 ston admin gia kataxrisi tis entolis !end kai an ksanaginei to otidipote demote.

euxaristw

Devil'sAdvocate
09-08-2009, 02:04 PM
Pragmati oi admins opws kai emeis alla kai oloi edw eimaste melh mias prospatheias gia na parexoume paixnidia xwris lag stous users mas, opote ousiastika yphretoume tous users eite sas aresei eite oxi. O sebasmos einai kati pou kerdizetai kai to lew synexeia. Level 2 warning ston admin TOPMAYRJJJ gia kataxrhsh ths entolhs !end.