View Full Version : [DENIED] Admin Abuse : Boooomkin

Darkbreath
08-08-2009, 02:19 PM
Admin name : Boooomkln
Game name: I don't remember
Offence: He doesn't know the rules. More specific
1.8 Leaver’s Hero

a. The leaver's hero can be used only if the team is in a numerical disadvantage, otherwise it should be kept frozen at his circle of power.

Around min 40 , the Sentinel team uses Lich (the leaver) and succesfully repels our attack. The admin did nothing to stop it and didn't seem to do something against it.

I would like the certain admin to be warned. I believe that will make him learn the rules better.And let this become a lesson for the rest.

Also some manners from certain users at the end of the game.

BoOoOmkIn
08-08-2009, 02:27 PM
Well, I banned the dude that was swearing, and as for the leaver, I did not use him, and certainly could not know who did, I asked in my team, and guess what, silence. So I just told them not to use him again, and they didn't.

Darkbreath
08-08-2009, 03:14 PM
I saw the replay again and.
At about 31 mins your team uses lich.
And you say "Mporoume na peksoume leavers" which means "We can use the leavers" .
I believe you awnsered yes in that question.
"Have you read the rules and agree to follow them?"

I do not want to lose any more games because an admin doesn't know the rules.

Well, I banned the dude that was swearing,

I didn't say you didn't :)

BoOoOmkIn
08-08-2009, 09:24 PM
I know what I said about lich, but believe it or not, after so many leaves during that game, I thought it was a 3(us)v4, honest mistake. Sorry bout that. When I found out that it was a 4v4 I told my team not to use lich again and since you have the replay, I suppose you can see they didn't.

meepeises
08-08-2009, 11:35 PM
eleos pou kanete re paidia report gia tetoies saxlamares... mathete na xanete pou kai pou.. kala ekane kai epekse ti litsa opoios tin epekse... ekane mia xara to def .. telos os ekei!!!

RaFa[Gr]
09-08-2009, 12:26 AM
eleos pou kanete re paidia report gia tetoies saxlamares... mathete na xanete pou kai pou.. kala ekane kai epekse ti litsa opoios tin epekse... ekane mia xara to def .. telos os ekei!!!
kai omws den einai dikaio se isopala team (4v4, 3v3, 2v2, 1v1) na xreishmopoihseis leaver. den ti8ete 8ema ama xanoun h oxi. einai rule kai prepei na to throun.

meepeises
09-08-2009, 03:31 AM
nai.. ta rules omos ftiaxtikan gia na eksipiretoun tin omalotita tou paixnidiou.. oxi na dinoun patimata gia na ginontai sinexeia abuse posts epeidi kapoios admin den ta akolouthise kata gramma...ki egw exw paiksei leaver ki esu exeis paiksei kai oloi exoun paiksei... an dld erthei o leaver kai apla ton skotoseis giati de vgeneis na kaneis abuse? thewrw anousio to abuse auto.. mi eiste mi mou aptou kai ola sas peirazoun... merikes fores kalo einai otan xaneis na to apodexese kai na min psaxneis tin aitia
darkbreath sorry an sou fenome eristikos mauta pou lew alla ama se enoxlei pou mia lich irthe mia mera sto game sou kai sou kane ena ulti kai se skotose de thelw na fantastw pos tha nioseis otan tha arxisoun na sou rxontai paloukia sti zoi sou.. ;)

malakismeno7
09-08-2009, 05:22 PM
nai.. ta rules omos ftiaxtikan gia na eksipiretoun tin omalotita tou paixnidiou.. oxi na dinoun patimata gia na ginontai sinexeia abuse posts epeidi kapoios admin den ta akolouthise kata gramma...

Gia ti pisteueis oti ta rules de prepei na akolouthountai kata grama? I idees oti oi kanones iparxoun gia na katapatountai de nomizw na se voithisei pouthena.

ki egw exw paiksei leaver ki esu exeis paiksei kai oloi exoun paiksei... an dld erthei o leaver kai apla ton skotoseis giati de vgeneis na kaneis abuse?

Man iparxoun anthrwpoi p pezoun swsta se auton ton kosmo.. Esi fantazomai xeresai otan exeis dia leaver.. me auta p mas les edw.. Btw to team tou leaver exei epilogi na lockarei to hero.. ara oli i idea me to kill tou leaver de stekei...

meepeises
09-08-2009, 06:05 PM
oxi de goustarw na exw genikos leaver alla nai ki egw ki esu kai oloi opos eipa exoume paiksei leaver gia def.. ki egw swsta paizw.. pisteuw den iparxei kapoios pou na mporei na isxiristei to antitheto.. poio einai to thema mas omos!! oti ta rules ksexorista exoun kapoia varitita diaforetiki to ena apo to allo kai gia ena aplo usearisma tou lich apo opoiondipote paixti pou den einai se thesi kaneis na kserei, de mporeis na kaneis abuse ton admin.. oute ton kserw ton admin oute exw paiksei pote mazi tou apla katantaei kourastiko kiola na vlepeis sinexeia abuse gia tetoious logous!! got it?

Darkbreath
09-08-2009, 07:03 PM
First of all.... I made this post at EN ...
It's not about winning or losing a game, I have lost and won many games in my dota history but it bites me whenever I lose because someone "cheated".
What if someone did backdoor? A rule is a rule , if you are too dump to understand the importance of a rule please don't say that breaking them isn't a reason for report. An admin in game isn't someone that just sends the commands to the bot. The admin is there to make sure that everyone plays by the rules. The report was clearly made in order to warn the specific admin and maybe make some more admins to learn the rules.
All I asked was a warn , not a demote.

JimMature
09-08-2009, 09:10 PM
"nomizw" pws prepei na akolu9ume ta rules !
kati o opoios den ekane ! ;)

Devil'sAdvocate
10-08-2009, 01:16 PM
Ο κύριος έγινε σήμερα demote για άλλη αιτία περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω link.

http://www.dota-alliance.com/board/showthread.php?p=29032#post29032

Οπότε δεν υπάρχει νόημα γι'αυτό το report. Κλειδώνει και γίνεται rejected.