Spoken languages: Agglika,Ellinika

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account: Fate_skata

Former experience and/or safelisted channels: None

Your activity and average playtime each week: 14-26 ores/vdomada

Which time of the day you usually play: den exw standar ora

How long you have been playing DotA: 3 xronia

Your ability to communicate with others: prospathw na eimai oso synergasimos ginet...

Have you read the rules and agree to follow them? Nai, tous gnorizw k tous tirw

How do you react/behave when you're under pressure? den to dixnw mesa sto game

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks) Oxi, kanena provlima

Is there anyone who can vouch for you? nai poli mporoun na poun kala logia gia mena

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional) oxi, de xrisimopoiw Ventrilo

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin: Meta apo arketa games katalava oti to eleos thelei poly douleia san channel kai eimai prothymos na doulepso

Why should we pick you and what can you offer to us: Eimai arketa active, gnorizw ta rules poly kala kai mporw na leitourgisw me psyxraimia katw apo piesi kai na boi8isw kai tous allous na kratisoun tin psixremia tous.

A few things about yourself: Asxoloumai polla xronia me to online gaming.Protimw to eleos san channel gt vlepw to dota san diaskedasei kai tropo na pernaw kala me tous filous mou.kai katalaba oti to eleos einai to pio apithanno channel...

Davelis4
26-06-2010, 07:34 PM
Μια ερώτηση, πως γίνεται να είσαι 16 ετών και ένας λες φοιτητής και όχι μαθητής ?

i-PsyBlokos_ViP
27-06-2010, 04:38 AM
Μια ερώτηση, πως γίνεται να είσαι 16 ετών και ένας λες φοιτητής και όχι μαθητής ?

ahahaha ontws :D simfwnw me auto..........

Chatrix
27-06-2010, 03:22 PM
copy,paste xD

xaroulis
27-06-2010, 04:10 PM
oxi re pedia mperdeutika ti lete tora iremiste kai gia to copy paste min les blakies apla ola ta aplication me ton tropo auto ginontai i apantiseis dikies m einai

ntopas
01-07-2010, 10:58 PM
copy paste 100000%

-1 apo emena

ksaplostras
27-07-2010, 03:04 PM
Rejected.