PDA

View Full Version : [ACCEPTED] Unban Request : DATRUE



kobbas
10-07-2010, 12:41 AM
* Το Battle.net account σας : DATRUE
* GameName : den thimamai
* Hostbot : den thimamai
* Admin Name : Tk0n_
* Reason : eprepe na fygw gia 5 min logw tou oti mou pernane to amaksi me gerano kai efaga ban gia afk meta apo spam p egine apo allous paixtes k gia na min faei abuse o tk0n_ .
* Σε ποιο λεπτό έγινε το γεγονός : den thimamai.. thimamai mono oti eixa huskar me skiptro-dagger-treads opote tha itan gyrw sto 25-30.

fotispao13
10-07-2010, 01:02 AM
xaxaxaxa pethana file eilikrina itan apisteuto to post sou, parolauta ofeilw na epibebaiwsw pws ontws eiste filoi me ton sugkekrimeno admin giati to blepw apo to fl pou exw ton tk0n_, prepei omws na kaneis sobara tin forma sou kai na peis ston tk0n na epibebaiwsei ta osa les an thes oi upeuthunoi na se paroun sta sobara :)Pantws kata tin apopsi mou o admin efoson iksere pws upirxe sovaros logos borouse na min se kanei ban, an ekanan kapoio abuse apla tha blepane oi upeuthunoi pws exeis polla games kai kalo pososto gia stay opote np:) gl file me to unban:)

kobbas
10-07-2010, 01:56 AM
to diorthwsa telika :D kalutera twra ?

Tk0n_
10-07-2010, 09:44 AM
loipon ekeini tin mera me ton datrue eixame play merika games mazi k se 1 apo ayto eixe meinei afk gia 3-4 min k meta xanagirise k opos m eipe eixe kollisei to pc tou. gia to sugekrimeno game eixe meinei afk gia ora k theorisa oti pali kollise to pc k etsi dn egine to gnosto kick ban sta 5 min egine argotera. opos milisame meta apo to telos tou game sto facebook m eipe oti tou sikosan to aytokinito k gi ayto emeine afk, gi ayto loipon +fono me to unban tou. thelo an simeioso oti katalathos ebala reason [leaver] k oxi afk.

gianninho
10-07-2010, 09:48 AM
+1 gia to unban.exoume paiksei arketes fores mazi kai den einai leaver.

HoLiC
15-07-2010, 12:48 AM
[DATRUE] has played 461 games with this bot. Average loading time: 6.96 seconds. Average stay: 98 percent.

Μιας και έχεις και πολύ καλό stay rate , συμφωνεί και ο admin στην αφαίρεση του ban που σου έκανε , το αίτημά σου θα γίνει δεκτό.

ACCEPTED.
#CLOSED#.