YOur name: Thanos

Your country:Greece/Xalkida

Spoken languages: ellinika/agglika

----------------------------------------------------------------------
Experience,playtimes and general info

Battle.Net Account: Lutio

Former experience and/or safelisted channels:

Your activity and playtime each week: 25-35 our's

Which time of the day you usually play: pezo apogeuma sini8os kai bradu analoga me ti douleia :P

How long you have been playing dota: pezo 6 xronia.

Your ability to communicate with others: eimai kinonikos kai kata tin apopsi mou mporw na sinergasto sosta gia na exoume orea game's

Have you read the rules and agree to follow them?: ta exw diabasi kai sumfono

How do you react/behave when you're pressure? prospa8o na min tsakonome kai na iremo tous alous kanontas sosta game

Do tou have any problems in listening/following your superior's ordrers?(accordint to ranks) kanena

is there anyone who can vouch for you?: pisteuw pws nai. den 8elw na anafero sigkerkimena atoma :)

Willing to discuss your application on ventrilo?(optional)nai..to ventrilo einiai basiko sto sosto game play kai sti sinergasia me tous simpextes sou

Final thoughts

Why do you want to be admin? pisteuw pws mporw na boi8iso gia kalitera game kai na timorounte auti pou xalane ta game me leave i ala paraptomata. kai na sinexiso ti sosti douleia ton alon admin pou exw gnorisi. diabazontas kai tirontas tous kanones kai gia piotika game..

Why should we pick you and what can you offer to us: Exw peksei polla games kai 3erw pws na antimetopiso ta problima, kai kata tin gnomi mou mporw na dw to sosto kai to la8os, olo auton ton kairo kai pisteuw 8a simbalo stin beltiosi ton game ton bot

A few things about yourself: hmm pisteuw eimai kalo's kai san simaxos kai antipalos kai mou aresi na epikinono kai na gnorizo kosmo pou tous aresoun ta game's san emena, euxaristo gia to xrono pou dwsate gia na diabasete to apliaction mou.

Additonal information-

ReBelos[AspR]
14-07-2010, 11:00 PM
+1 apo mena..gl file..:D

ksaplostras
27-07-2010, 02:01 PM
Αverage stay: 80% ???? LOL!

Rejected.