PDA

View Full Version : [SOLVED] User Abuse : indie-anos & marinosssss & einaiexwoloi & efera_ta_club



twr4_me_thimase
27-07-2010, 11:31 PM
* Όνομα του κατηγορούμενου User:atropos kai seeker pudge

* Game Name:ap.....

* Παράπτωμα του User:o pudge ton exo kanei ego ban gia ta resume pou ekane kai to anafero kai sto post gia na min dothi deyteri eykeria ston user. atropos kai seeker gia game ruin ton atropo ton ekana ban gia resume pause pou ekane alla kai gia game ruin edo . me ayto to post aytoi h tris den dikaiounte deyteri eykeria

* Περιγράψτε τι συνέβη και σε ποιο λεπτό:ypirxe game ruin sto game den katafera na kano pause gia na diorthosoume to provlima egine end to game kai kano to post gia na dite to game. episis den ekanan ban sto leave tou destro gt prospathousa na do ti ginete sto game. parola ayta ekana ban ston lion dikaio men gt ekane leave alla pisteyo oti to sosto einai o destro kai o lion den eprepe na ginoun ban apla epidi egine psiloxamos me to game ruin pou eixe to team tous den mporouse na sinexisti to game oso gia atropo seeker kai pudge me vasi ayto to post na ginoun ban monimo.


http://www.mediafire.com/?4ozra3cbc39yde5

SoD.KiLleR
12-08-2010, 02:08 PM
oi users einaiexwoloi kai efera_ta_club ginontai ban gia resume sta pause.enw o user indie-anos kai marinosssss ban gia leave.solved!