PDA

View Full Version : [SOLVED] Admin Abuse: D3X



Gluttony)
01-09-2010, 05:08 PM
B-net account: Gluttony)

Game name:

Hostbot: itan ap opote da-hb-01 i 02

Admin name: D3X

Reason: manners

Min.: 29min 11secs otan mou ekane to ban.

Arxika 8elo na zitiso na koitaxtei afto to post kai gia admin abuse. to postaro edo pros to paron.

Replay link: http://www.mediafire.com/?eglbdffs21qa1qj

Ti sinevei: vasika dn xreiazetai na po polla an koita3ete to replay 8a katalavete.. ego apla 8a anafero ta lepta: 12min 10secs sto replay i proti fora pou arxizei o tipos na vrizei apo monos tou. mesolavise ena diastima opou apla ekane oti steal ipirxe skalonontas olous tous teammates k sto 28min 45secs arxizei to panigiri me ton D3X na mirazei ban epeidi etsi goustarei.. pano sta nevra mou ton eipa zwo k ayto itan arketo gia na fao ban xoris warning k o logos? epeidi opos leei o idios: epeidi mporo!..

O only4love, episis admin, prospa8ise me iperaspistei k o megas admin D3X arxise na tou leei diafora kanontas ban k ton idio 8a to deite k sto replay.. (elpizo na koitaxtei k to 8ema tou only k na tou figei to ban).

Ego zito na mou 3ebanaristei to account Gluttony) gt einai to mono pou paizo, exo kalo score k an itan na to xaso 8a itan toulaxiston gia kapoion sovaro logo oxi epeidi mpike kapoios os admin k to eide e3ousia..

Akoma k an dn do8ei piso to account (elpizo na min ginei etsi) toulaxiston koitaxte tin periptosi tou D3X gt me tetoious admin.......

thnx,
Gluttony)

only4love
01-09-2010, 05:14 PM
paidia etsi eginan ta pragmata.. to ban itan pragmati akiro ean skeftei kaneis tin simperifora tou D3X pou prokalese olo ayto pou egine. ego os admin prospathisa na vro kapoia eksigisi gia ta ban pou moiraze k telika kateliksa na fao k ego ban. o D3X pragmatika den prepei na einai admin me tetoia simperifora giati me liga logia mas edeikse oti "ego eimai admin k kano oti goustaro", 8a to deite k sto replay.

apo tin pleyra mou zito na afairethei to ban tou gluttony alla k to diko mou ban, opos episis k to demote apo admin tou D3X.

small_H0uz0uris
09-09-2010, 04:43 AM
Nα μεταφερθεί στα admin abuse για την ανάλογη εξέταση όπως ζητήθηκε ! ! !

Closed

butterfly_3
09-09-2010, 12:05 PM
μεταφέρθηκε και ξανανοίγει

nauagio
11-09-2010, 07:10 PM
Δεν είσαι banned.Ο υποτιθέμενος admin D3X δεν είναι admin του NOL.
Το ban είναι είτε σε δικό του banlist είτε είναι fake.



Admin abuse denied

Case Solved

Topic Closed