Your country:Ptolemaida.Greece

Spoken languages:Ellinika k Agglika

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account: Jerry)bananaS

Former experience and/or safelisted channels:paizw sto elleos sxedon panta

Your activity and average playtime each week:paizw 6-7 games tin imera

Which time of the day you usually play:meshmeri pio polu sini8ws

How long you have been playing DotA:paizw dota 2 xronia stin arxi me bot kai meta otan proto3ekinisa itan h 6.55

Your ability to communicate with others: epikinono me tous mates m sxetika kala,me tous antipalous to idio ,den brizo polu gt h ebiria m edikse oti 8a timori8w ama t 3anakanw . me liga logia epikinwno

Have you read the rules and agree to follow them?Ennoeite

How do you react/behave when you're under pressure? sigratw ta neura m k den kanw vlakies opws na arxizo na brizo epidi me stealaran kill k tetia

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks)dn nmz

Is there anyone who can vouch for you? exw kati filarakia kai kati gnwstous m

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional) e ama xriazete na to sizitisoume (Ventrilo neo einai auto ??)

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:Fisika,gia na boi8aw ta games 1o apo ola gt ahdia katantisan ta leaves manners kai alla tetia k epidi paizw polles wres tin hmera

Why should we pick you and what can you offer to us:1o giati eimai kalos pektis 2o 8a sas prosfero tis ipiresies m kai 3o gia na ginonte kalitera games

A few things about yourself: EIMAI PAOK 1o apo ola 2o t xreiazete tipota allo >??? 2o eimai afasias 3o 3erw kalh balitsa k gia na min fliarw allo akouw beatakia :D

GASlas
18-09-2010, 12:03 PM
einai noobas polu zoriklas kai den 3erei na paizei!to account den einai diko tou tou to dwsane!!!!

C0uP_d3_GrAcE
18-09-2010, 03:27 PM
Poor appl nmz kai an einai opws ta leei kai to paidi parapanw...
soz -1 apo mena sto appl sou...gl

Jerry_bananaS
25-09-2010, 10:57 PM
kai 200 arnhtika na valete den me noiazei k esy akous afton edw :P ante geia

ksaplostras
08-10-2010, 02:00 PM
Rejected.