17-09-2010, 05:31 PM
Personal Info

Your name:panagiotis

Your country:ellada

Spoken languages:ellinika aglika

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account:panikas.gr.com

Former experience and/or safelisted channels:pezw mono nol ta teleyftaia 2 xronia exw pexei kai eleos kai gdb

Your activity and average playtime each week:pezw thn evdomada toylaxiston 30 game alla to savatokiriako perisotera

Which time of the day you usually play:molis sxolasw meta ths 4 to mesimeri savatokiriako oloi mera

How long you have been playing DotA:pezw 5 xronia

Your ability to communicate with others:den asxoloyme me kanenan apla pezw to game moy. an gino admin tha allaxoyn ta pragmata wmos tha pigenw synfona me toys kanones(toys xerw kala oloys kanones hmoyn admin se alloi clan dbl gia ligo)

Have you read the rules and agree to follow them?apolita

How do you react/behave when you're under pressure?eimai apolita sigkratimenos me ton eayto moy eimai kai arketa megalos gia na to kanw kai iremo kai toys sympextes moy

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks)oxi den yparxei logos prepei na sevomaste toys admin allios den tha eiparxei empistosini stoys kanones

Is there anyone who can vouch for you?exw alla den thelo pw poioi einai an xreiasth mporei

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional)den exw provlima pezw apo to spiti moy oti xreiastei tha to kanw

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:pezw polla games kai apla tha dwsw game sto lao

Why should we pick you and what can you offer to us:gia na exei game synexeia

A few things about yourself:ti na pw gia ton eayto moy eimai sxedon pantremenos se 2 mines pantrevome.

Additional information:exw arketa game kai pisteyw oti exw thn eykairia kai egw na perasw apo aythn thn thesi.eimoyn admin sthn clan DBL kai sto cod4. eyxaristw

ksaplostras
30-09-2010, 08:56 PM
Welcome!!!

Παρακαλώ να διαβαστούν προσεκτικά τα rules (http://www.mymgn.com/board/showthread.php?41368-Battle.Net%C2%AE-Channel-%E2%80%9CClan-NoL%E2%80%9D-Rules-and-Terms) και τα πρόσθετα (http://www.mymgn.com/board/showthread.php?42214-10-Issues-that-NoL-Admins-Should-be-Aware-of).