Personal Info

Your name: Apostolos

Your country: greece

Spoken languages: ellinika, agglika, gallika
-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account: xardas

Former experience and/or safelisted channels:ligo garena kai nol

Your activity and average playtime each week: weekly den kserw alla fantazomai ena 10wraki tin imera isws to rixnw afou den kanw tpt allo otan eimai sto spiti

Which time of the day you usually play:all day ektos 7 me 12 to prwi afou den uparxei kai psuxi sto b.net kai prepei na koimithw kai ligo

How long you have been playing DotA:to 1o game to eriksa sto gumnasio alla sovari dota 2-3 xronia

Your ability to communicate with others:eksairetiki an skefteite oti tpt den tarazei ta nera mou kai an uparxei prob na eiste sigouroi oti den tha eimai egw autos pou to ksekinise. tha eimai omws autos pou tha to liksei.

Have you read the rules and agree to follow them? safws. eimai arketa apogeiteumenos apo tin kataxrisi pou uparxei me tous admins kai nomizw pws den tha kanw kapoio lathos, opote i agree to follow em.

How do you react/behave when you're under pressure? den eimai under pressure sxedon pote alla otan eimai pairnw mia vathia anasa kai anazitw tin aitia opws eipa kai prin

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks) ennoeitai oxi. alliws den tha ekana application apo tin arxi

Is there anyone who can vouch for you? 3-4 atoma sigoura gt me kseroun proswpika. gia tous upoloipous isws an me thumountai apo kapoio game. Sunithws paizw monos mou sta games xwris friends.

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional)

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin: gia na exete kathe mera freska games, na exete ligotera abuses kai elafrws perissotera allpicks gt mas eleipsan.

Why should we pick you and what can you offer to us: gt oti kanw einai sumfwno me ta rules, gt opws eipa den exw friends opote no closed slots kai milimena games kai etsi den tha exei kanenas user parapono. Etsi toulaxiston thelw na pisteuw.

A few things about yourself:dota, basket, fai mexri to prwi! meta upnos ws to mesimeri kai here we go again!

tessile
28-09-2010, 03:24 PM
+1 ston bro mou. polu kalos paiktis me tropous, psuxraimos kai active oli mera. Gia mena omws tha anagasteis na kratiseis na slot otan tha mpainoume mazi na kovoume etsi? :)

Passion_Fruit
28-09-2010, 11:27 PM
Megali klasi. Iremos, den parataei to game mexri tin teleutaia stigmi. Kai mono pou perimene na ftasei ta 400+ games gia na kanei to appl einai megalo +. +1 loipon kai apo mena.

ksaplostras
30-09-2010, 09:31 PM
Welcome!!!

Παρακαλώ να διαβαστούν προσεκτικά τα rules (http://www.mymgn.com/board/showthread.php?41368-Battle.Net%C2%AE-Channel-%E2%80%9CClan-NoL%E2%80%9D-Rules-and-Terms) και τα πρόσθετα (http://www.mymgn.com/board/showthread.php?42214-10-Issues-that-NoL-Admins-Should-be-Aware-of).