Bibou2
04-09-2009, 12:01 AM
Your name: Apostolos Biboudis

Your country:Greece

Spoken languages:GREEK/ENGLISH/some french

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account:Bibou2

Former experience and/or safelisted channels:den exw kathos dn asxolithika pote.
Your activity and average playtime each week:kathimerina active me peripou 10-12 ores playtime ti mera

How long you have been playing DotA:paizw dota kai genika warcraft games edw kai 3.5 xronia.

Your ability to communicate with others:eimai arketa koinonikos kai prospathw na mn adikw kanenan. eksigw pws exoun ta pragmata apla kai katanoita.

Have you read the rules and agree to follow them? Fisika

How do you react/behave when you're under pressure? Den exw provlima me tin piesi.. exw sinithisei

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks)

Den exw kapio provlima as long as they don't offend me
Is there anyone who can vouch for you? Yparxoun arketa atoma

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional)
kanena provlima.

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:thelw na ginw admin dioti exw dei arketous admin pou den kanoun katholou kala ti doulia tous kai anti na voithoun na ginontai ugioi kai swsta paixnidia to mono p exoun sto nou tous einai na offend tous players kai na xalane genika ta paixnidia. fisika exw gnorisei kai kapoius admins pou einai para poloi kaloi se auto p kanoun kai auto einai pou me parakinise na kanw to application.

Why should we pick you and what can you offer to us: pisteuw oti o kirioteros logos einai oti eimai arketa aksiopistos kai always follow the rules. auto pou exw na prosferw einai oti prosferoun kai oi twrinoi kaloi admins. kala, well-mannered and lots of fun games. episis oi ores pou paizw einai sinithws meta tis 11 to vradi ara tha mporw na hostarw games se ores pou arketoi admins tha einai offline.

A few things about yourself:asxoloumai arketa me ton athlitismo, maresoun oi kafedes kai oi voltes kai na paizw lan games me tous friends mou.Menw stin Athina kai spoudazw Organosi kai Dioikisi stin ASOEE.

Additional information: epidi exw diavasei kai alla accepted applications katalavainw pos ena thema einai to activity sto forum. molis ligo prin ekana new account opote eimai low se experience. ostoso to perisotero activity to exw sto battleNet.
euxaristw

KiTz
05-09-2009, 10:29 AM
welcome!