PDA

View Full Version : [SOLVED] Den kserw an einai to swsto section.



Darkbreath
10-09-2009, 03:56 AM
Prwton , ekana ena unban ton xristi kun-fu-panta giati ekana akuro ban , opos fenete kai sta teleutaia lepta tou replay.

Sta 25 lepta peripou peftoun dio atoma Xronia_mprost kai gosonak0zzz.

Apo dikia mou paralipsi to -so "switch on" den itan energopiimeno opote den iksera an eprepe na dosw !end I oxi . To sizitaw ligo me tous players kai merikoi mou lene min to doseis kai alloi dosto.
Sta 29 lepta feugei o factor-4 sto 34 apofasizw na ton kanw ban telika kai na dosw end.

Tithete abuse gia leave kai mi gnwsi twn rules apo admin (emena).

To ban tou factor_4 exei ginei sto da-inh-02.

Den kserw ti eprepe na eixa kanei kai ti den eprepe. Mia dieukrinisi tha itan parapanw apo kalodexoumeni an oxi se reply sto thread , toulaxiston se pm.

P.S. an telika isxisei to ban , kalo tha itan na mpei kai to reason.

Th3)4rs0n1sT
10-09-2009, 04:04 AM
exw tin entipwsi oti an einai 3v5 ginete switch.alla epidi den einai energopioimeno logika exoun dikaioma na leavaroun...s auto to post ton eauto sou postareis san admin abuse??

meepeises
10-09-2009, 05:43 AM
an ithele estw kai enas apo tous antipalous 3 na min paixtei to game efoson den eixes switch eprepe na kaneis end.. to ban den eprepe na ginei

Th3)4rs0n1sT
10-09-2009, 05:45 AM
pantws re dark ama ekanes admin abuse ton eauto sou pezei na min exw dei atomo pou na akolouthei tous kanones toso oso esi...Gj

Darkbreath
10-09-2009, 06:05 AM
En meri einai kai admin abuse pros emena. Ti gj ypoxrewsi mou einai na dw ti lathos kanw gia na mathw apo auta kai na min ta ksanakanw.

SpitYou.gr
10-09-2009, 09:05 AM
Den tithete thema abuse. imoun sto game k to mono lathos pou ekane itan oti ekane ban ton factor.

opos sou eipa k meta to game o factor den eprepe na ginei ban giati itan idi 3v5.

tespa to paidi eixe poli kali simperifora kai ingame k meta to game pou milisame ligo se wsps.
apla i katastasi mperdeutike giati itan 3 lan, pesane oi 2 k to so den itan sta modes.

Darkbreath
10-09-2009, 09:09 AM
Ta rules den einai poly sigkekrimena panw se auto to thema. Eksalou autos einai kai o skopos autou tou thread.

Warjo
10-09-2009, 12:37 PM
Εφόσον δεν είχες ενεργοποιήσει το -so (switch on) και υπήρχαν και users που ζητούσαν end έπρεπε να το κάνεις.
Τα rules όντως δεν είναι ξεκάθαρα απλά λένε ότι σε περίπτωση άρνησης για switch το game γίνεται end. Οπότε χρησιμοποιήτε αυτό ουσιαστικά σε περίπτωση που δεν υπάρχει -so.

Τώρα όσον αφορά το abuse σου έρχεσε εδώ αναγνωρίζεις ότι είναι πιθανόν να έχεις κάνει λάθος και ζητάς βοήθεια.
Φυσικά και δεν θα σε κρεμάσει κανείς για αυτό που έκανες.
Ο χρήστης θα γίνει unbanned και όσον αφορά εσένα μπράβο σου και μακάρι όλοι να είχανε την ίδια νοοτροπία σε ανάλογες περιπτωσεις.

Ευχαριστώ.