Personal Info

Your name:xristos

Your country:ellada

Spoken languages:ellinika agglika italika

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account:m4vr0s

Former experience and/or safelisted channels:gdb,grc

Your activity and average playtime each week:2-3 wres kathe mera dld peripou 21 wres tin evdomada

Which time of the day you usually play:vradi sinithws gt i mera einai gia na koimomaste :P

How long you have been playing DotA:6 xronia

Your ability to communicate with others:pisteuw vriskome se arketa kalo epipedo oso afora tin epikoinwnia me tous upoloipous

Have you read the rules and agree to follow them?nai tous exw diavasei kai simfwnw

How do you react/behave when you're under pressure?i alitheia einai oti arketes fores sto parelthon exw parektrapei alla exw metaniwsei kai exw mathei apo auta ta lathoi :)

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks):oxi kanena apolutos

Is there anyone who can vouch for you? pisteuw poloi opote as min stathoume se 1-2 onomata

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional):fisika kanena provlima

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:eimai apo tous pio palious user sto channel kai apota pio activate atoma kai episis epeidi mpainw sinothws arga sto bnet den exei games kai xreiazete na perimenw arketi wra...

Why should we pick you and what can you offer to us:arketa games eidika se wres pou den yparxoun arketoi admin online :)

A few things about yourself:xristos 24 apo 8essaloniki.eimai foititis mageirikis kai paizw dota 6 xronia peripou!oi pio palioi sigoura 8a me thimountai apo to gdb opou kaname epica games otan rixname epica kapsimata :P auta apo mena euxaristw prokatavolika osoun mpoun ston kopo na doun to appl mou kai na me sup kai tous armodious gia tin apofasi tous opoia kai an einai auti :)

ksaplostras
02-12-2010, 08:29 PM
Ήρεμα με το spam και την εν γένει συμπεριφορά σου.

Welcome!!!

Παρακαλώ να διαβαστούν προσεκτικά τα rules (http://www.mymgn.com/board/showthread.php?41368-Battle.Net%C2%AE-Channel-%E2%80%9CClan-NoL%E2%80%9D-Rules-and-Terms) και τα πρόσθετα (http://www.mymgn.com/board/showthread.php?42214-10-Issues-that-NoL-Admins-Should-be-Aware-of).