PDA

View Full Version : [DENIED] User Abuse : VilarimpaS



Try2KiLLmE
17-09-2009, 03:18 PM
Κατηγορούμενος User t : VilarimpaS

Game Name : qq41164 nomizo

Παράπτωμα του User : Ebrise tn mana mou dn ekana tpt apla tou lew dn sou milisa etsi milage kai tsakonotan me to team sinexos tn ekana mute meta apo 2 lepta tn ekana unmute kai ksana ebrize tn mana mou kai alla polla Dn ithela na tn kanw ban tou ipa pos tha tn postaro sto Forum....

Hostbot : DA-PRIV-04

Distixos dn exw SS...

meepeises
17-09-2009, 05:37 PM
afou sinexise giati de tou kanes ban?

Mohawk
17-09-2009, 07:50 PM
xwris ss i replay dn kanoume tpt.

aurio to bradi an dn iparxoun stoixeia p na apodeiknuoun auto p les to topic ginetai closed.

anarxi66
17-09-2009, 09:38 PM
Try2 den mporw na se katalabw pragmathka...
1) Se ola ta post spamareis xoris ss den ginete tpt...kai esi omos xoris apodi3eis den kaneis tpt:/(xoris apodi3eis sto forum distixos den ginete tpt).
2) me to na sou brizoun thn mana epanalambanomenes fores kai na mhn kaneis ban kai narxese forum den dixneis oti eisai kalos admin(eprepe !ban badmaners).
3) pragmathka gt ekanes to post kai ti perimeneis apo auto...?!?

fors4ken_years
17-09-2009, 11:06 PM
Try2 den mporw na se katalabw pragmathka...
1) Se ola ta post spamareis xoris ss den ginete tpt...kai esi omos xoris apodi3eis den kaneis tpt:/(xoris apodi3eis sto forum distixos den ginete tpt).
2) me to na sou brizoun thn mana epanalambanomenes fores kai na mhn kaneis ban kai narxese forum den dixneis oti eisai kalos admin(eprepe !ban badmaners).
3) pragmathka gt ekanes to post kai ti perimeneis apo auto...?!?

oal ta post tou etsi einai? eleos re try. diavase kalytera odigies.

Try2KiLLmE
17-09-2009, 11:40 PM
oal ta post tou etsi einai? eleos re try. diavase kalytera odigies.

Gia pion logo petagese Forsaken otan leei spammaro xoris ss dn ginetai tpt enoi pos otan kapios dn exei Replay i SS apla tou lew ena replay tha itan katatopistiko...Anti8eta me sena pou spammaris se ka8e POST

Tespa tha psakso gia SS mexri aurio to bradi....

Try2KiLLmE
18-09-2009, 12:41 PM
Exw bri to SS alla dn mporw na to kanw up load

t3k1ll3r
19-09-2009, 09:24 AM
Google-> Search: Image Hosting. Εκεί θα σε βγάλει αρκετές ιστοσελίδες ώστε

να μπορέσεις να κάνεις upload την φωτογραφία σου.

Mohawk
19-09-2009, 06:04 PM
iparxoun polla guides gia to pws na anebaseis tin photo,kai polloi active t forum gia na s eksigisoun an rwtages.s afisa 2 imeres epitides alla dn ekatses na to breis.

REPORT DENIED

TOPIC CLOSED