31-12-2010, 01:06 AM
Personal Info

Your name: mixalis mourtidis

Your country:greece

Spoken languages:greek rusian english french
-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account: iraf

Former experience and/or safelisted channels: eleos , clan nol , allstars , pdc , edps ,

Your activity and average playtime each week: 20 hours

Which time of the day you usually play: weekend

How long you have been playing DotA: 2 xronia

Your ability to communicate with others: poly kalh prospathw na eimai iremos kai na sugrato to game se mia ipia katastash kai na prospatho na kanw me iremo kai xwris spamming xalavale me ola ta meloi pu pezun to game

Have you read the rules and agree to follow them?: Fusika symfono me afta kai den tha epeza edw toso kairo ama den eixe sovara rules

How do you react/behave when you're under pressure? :Prospatho panta na meinw se iremi katastash kai ekshgo ston kathe user ton tropo pu einai se leitourgia to game

Do you have any problems in listening/following your superior's orders?: (according to ranks) : oxi panta thelw na akouw aftous pu kserun perissotera apo mena kai eidika edw se afthn tin thesh opws o admin .

Is there anyone who can vouch for you? : Names : JOCU kai alla polla den xreiazete na anafero perissotera onomata

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional): Nai xrhshmopio me Filarakia kai sunhthos afto prokalh xavale kai poly gelio

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin: epidi thelw na prosfero polla games ston LAO tou CLAN NOL kai na anevasw to channel to opio pezw [sorry for GREEKLISH ]

JOCU
31-12-2010, 01:49 AM
+1 support einai kalos kai ikanos

OUPS-_-
03-01-2011, 10:37 PM
-1 sto appli sou gia tous ekseis logous.

1) poli ftoxo application,athlio epeiikos

2) den exeis tin apaitoumeni simetoxi sto forum

3) den exeis manners ap oti ksero (kai oson afora to skill den sxoliazo diolti den exei kamia sxesi me to admin appli)

ksaplostras
11-01-2011, 06:58 PM
Δεν έχεις την απαιτούμενη συμμετοχή στο forum (απαίτηση 3).

Rejected.