PDA

View Full Version : [CLOSED] Admin Abuse : Mr_Dotamania

Mr_dotamania
19-09-2009, 01:58 AM
Deite ligo to replay.Bannarw ena paidi gia backdoor alla blepontas to replay exw tis amfivolies mou.Ama Einai ontos bd kalos ama dn einai na ginei unban to paidi kai exw na yposto tis synepeies tis agnwsias mou.To replay http://www.mediafire.com/?sharekey=50ded2064d5528a37432d3c9683f450ae04e75f6 e8ebb871.

Y.G To symvan ginete gyrw sto 41 lepto

FoNo_MaNia
19-09-2009, 09:55 AM
re dotamania man edw einai admin abuse oxi Blepoume tou kathe ena ta bans ....

tcp eida to replay kai dn itan bd gt ?

1.4 Backdoor

“Backdoor” in clan NoL means the multiple hitting of a tower without the presence of allied creeps. For the base structures, creep presence is satisfied if there are generally creeps inside the base, not regarding the fact from which lane they entered (i.e. a Hero can hit a tower on a different lane even if the creeps have entered from another lane). If you started an attack with the support of your creeps and they died, you can continue that attack. You can hit a structure without the previous creeps support only if it is deniable. Item summons and hero illusions don’t count as creeps support

attack = push

Reactor
19-09-2009, 10:29 AM
An katalaba kala o MR_dotamania lei oti ama telika to pedi efage tsaba ban tou aksizi na iposti tis sinepies (dld warn e gt demote tora pai poli :S)

Edit: ida kai to replay kai den ine back door. Mia fora pou ixa rotisi ton starMaestro gia afto to thema pou ixan kani sxedon olokliro team to idio prama, mou ixe pi se wisper oti akoma kai an exi o alos riki kai bi stin base me creep support kai perimeni xoris na vgi apo tin base kai meta arxizi na barai buildings mesa stin base tote den ine bd. Ala exo mia aporia. To antibackdoor system pou exi bali o icefrog den litourgi? :S

Mr_dotamania
19-09-2009, 03:05 PM
To Evala sto admin abuse gt me ta legomena tou reactor dn einai bd ara einai diko mou abuse.Mexri edw ok.Twra kante unban to paidi pou ekana ban kai tapeina sygnwmi kai as yposto tis synepeies tis agnwsias mou

areti
19-09-2009, 03:19 PM
Mr_dotamania kalos xristianos!

Black.Lady
20-09-2009, 02:33 AM
ontos dn itan bd. dotamania apla pigene diavase ta rules OLA mia fora gia na eise sigouros oti dras swsta. :D an gineis report g mn gnosi twn rules se efaga.

player ExPLos1on00 unbanned.

~Topic Closed~