Your country: Ellada

Spoken languages: Agglika, Ellinika

-----------------------------------------------------------------------------

Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account: phasma

Former experience and/or safelisted channels: none

Your activity and average playtime each week: 5-6 wres ti mera

How long you have been playing DotA: 3-4 xronia

Your ability to communicate with others: den exw kanena provlima pisteuw.. eimai arketa koinwniko atomo!

Have you read the rules and agree to follow them? nai!

How do you react/behave when you're under pressure? den exw diaforetiki sumperifora, prospathw na sumvivazomai se kapoies katastaseis..

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks) kanena provlima..

Is there anyone who can vouch for you? LivingHitokiri

Willing to discuss your application on Ventrilo?(optional) den exw mikrofwno pros to paron giati xalase..

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin: o vasikoteros logos pou thelw na ginw admin einai dioti ta automatic-bot fullaroun me to pou tha spammarei to bot kai etsi polloi den prolavainoun na mpoun se games (enas ap autous kai egw polles fores) kai den vriskoun game.. episis allos enas logos einai epeidi opws oloi kai gw thelw na paizw se games xwris leavers kai se games upsiloterou epipedou.. me liga logia tha ithela na ginw admin gia na voithisw to channel wste na uparxoun perissotera games kai perissotera atoma euxaristimena..

Why should we pick you and what can you offer to us: pisteuw pws mporw na prosferw toulaxiston ta vasika pou mporei na prosferei enas admin tou NoL.. apo kei kai pera eseis apofasizete..

A few things about yourself: hmm.. eimai koinwniko atomo genika kai exw aisthisi tou xioumor..

JimMature
04-10-2009, 04:51 PM
Prepei na anevaseis ligo to activity sou an kai h aithsh sou einai wraia !

fors4ken_years
04-10-2009, 11:11 PM
to activity me ton kairo anebainei, min agxonesai. wstoso exeis kalo post kai an eisai ontws etsi opws les tote makari na exeis thetiki antapokrisi.

see you in games m8!

phasma
05-10-2009, 03:10 PM
ty :D

kiv0s
09-10-2009, 01:00 PM
Nice aplication file... Gl sou euxomai

KiTz
09-10-2009, 03:25 PM
welcome