the_top
10-03-2011, 03:12 PM
Your name:Λευτερης
Your country:Ελλαδα
Spoken languages:ελληνικα,αγγλικα,γερμανικα

-----------------------------------------------------------------------------
Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account:The_top
Former experience and/or safelisted channels:ew paiksei se polles clan opws i OCOD SPL KAI TWRA PAIZW SINITHWS NoL
Your activity and average playtime each week:2-3 wres tin imera,19 wres tin evdomada
Which time of the day you usually play:paizw sinithws ta mesimeria kai ta vradia meta tis 21:00
How long you have been playing DotA:paizw dota 5 years
Your ability to communicate with others:panta eimai se epikoinwnia me polla atoma kai m aresei na kanw filous sto Bnet
Have you read the rules and agree to follow them?:tous ew diavasei kai symfwnw apolita me ta rules kai einai orthoswsta...
How do you react/behave when you're under pressure?sinithws dn neuriazw alla otan neuriazw krataw tin iremia m kai prospathw na kanw humor gia na to kseperasw...
Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks) no gt autoi kseroun polla parapanw apo emena kai prospathoun na mathoun tous katwterous opws egw ...gia auto prepei na tous sebomaste
Is there anyone who can vouch for you?kserw para pollous admins pou mporoun na me kanoun vouch alla pisteuw pws tha itan kalitera na m dwsoun to admin kapoioi p dn kseroun gia mena .....
Final Thoughts

Why do you want to be an Admin:thelw na ginw admin gt tha mporw na kanw games kai episis tha mporw na eimai o anwteros sto game...
Why should we pick you and what can you offer to us:tha eimai polles wres online kai tha dinw tin eukeria se atoma na paizoun perissotero...
A few things about yourself:eimai atomo me poli humor thelw na kanw tous allous na gelane kai dn sizitaw me atoma p dn m aforoun ....

ksaplostras
01-04-2011, 03:03 PM
Δεν έχεις την απαιτούμενη συμμετοχή στο forum (απαίτηση 3) + πολύ κακογραμμένο application.

Rejected.