PDA

View Full Version : [DENIED] Unvouch Request : RapedByR3LX180M



CapTain)SmoKeR
05-04-2011, 08:50 PM
* Κατηγορούμενος User: RapedByR3LX180M (captain)

* Το όνομα σας: CapTain)SmoKer

* Παράπτωμα του κατηγορουμένου: stin arxi eginan ta pick kai ekanan pause pano apo 3 min ...to evgalan kai to 3anaekanan ti na po lew ok ....meta omos epese o user komborimon sto 14:10 legame end epidi ta rules lene prin to 15 mporis tcp epemenan autoi oti einai prin to 8 kai etc o captain pou elenxe to game meta apo ligo ipe ade play(afou elegan sinexia prin to 8) kai mpouxtise kai pe3ame

* Αποδεικτικά στοιχεία:
elenxteto gt dn eimai sigouros

Er_MaL
07-04-2011, 01:29 PM
O captain ti akrivos se ftei se auto pou ton ekanes mono auton abuse...an deis to chat oloi legane na pexoume apo to team kai se kapia stigmi lei kai o captain sou play...logika mperdepsan ta rules tis nol me ta rules tin NIHL!!
Epidi imoun sto game kai den elava thesh gia to an sinexistei h oxi alla esy pou kaneis abuse profanos oute esy isoun sigouros gia ta lepta opote oute esy ixeres ta rules...h an ta ixeres gia pio logo den vgikes alla ekatses na pexeis...??

p.s : Ontos iparxei abuse alla oxi mono apo captain,den einai autos pou kathorizei ena tetio game!!
p.s1 : Profanos kai oi 10 players eixame kanei abuse kai esy o idios giati kaneis den htan sigouros gia ta lepta opote min protrexeis na katigoriseis kapion sigkekrimena!

bLooD_GuiLty
07-04-2011, 02:21 PM
auto den einai unvouch req,alla penalty req

Charizard
07-04-2011, 03:38 PM
* Παράπτωμα του κατηγορουμένου: stin arxi eginan ta pick kai ekanan pause pano apo 3 min ...to evgalan kai to 3anaekanan ti na po lew ok ....meta omos epese o user komborimon sto 14:10 legame end epidi ta rules lene prin to 15 mporis tcp epemenan autoi oti einai prin to 8 kai etc o captain pou elenxe to game meta apo ligo ipe ade play(afou elegan sinexia prin to 8) kai mpouxtise kai pe3ame
Γιατι δεν έκανε ένας alt +tab να το δει τσακ μπαμ?Τεσπα...Πάντως δεν είναι reason για unvouch αυτό.

Ali[Gi]
07-04-2011, 04:08 PM
Οντως δεν ειναι λογος για unvouch....ας τους δωσουνε απλα ενα warn

ReaLaxXx
09-04-2011, 04:26 PM
Epidi Milane panta ta mates kathe game p pezonte k Den afinun tus cp na kanun afto p prepei ginonte afta... apo tin stigmi p emena m eipe o adipalos cp play kai to game itan sto 14-15 egw den mporo na kanw tp allo apo to na pekso to game p kaname 1-2 wres na peksume ... kai Soz alla akoma den arxise to league arxisate ta post gia unv ktlp ?.... aFta gia na min kurazw GL>Mas..

SoD.KiLleR
09-04-2011, 07:38 PM
όπως και να έχει μπορούσες απλά να βγείς άμα ήσουν σίγουρος για τα rules τέλος πάντων δεν γίνεται un vouch για αυτό τον λόγο ο captain αλλα θα του δώσουμε ένα warn να είναι λίγο πιο προσεκτικός.



Rejected.