PDA

View Full Version : dota 6.72d first bug detected + παρατηρηση.



butcer
18-07-2011, 11:15 AM
Χαιρετε,

Το bug εντοπιζεται στον Batrider και στο 3ο του skill - firefly.
Oταν το πατας/ενεργοποιεις βγαζει μια στιγμιαια φωτια η οποια δεν ακολουθει το hero οπως ειναι/ηταν κανονικα. Ο ηρωας εξακολουθει να περναει πανω απο εμποδια, λοφους , δεντρα etc αλλα χωρις να τα καταστρεφει (βλ. δεντρα) και χωρις να κανει damage.

Σε αυτην την περιπτωση νομιζω οτι τα rules δεν αναφερονται για το τι θα πρεπει να γινει εαν το bug εντοπιστει σχετικα στην αρχη του game. Kαι ισως θα επρεπε να προστεθει κατι τετοιο...
Σημερα ειναι το firefly του Batrider και πολλοι ισως πουν "ελα μωρε σιγα play". Aλλα αυριο ισως να ειναι το ulty του riki ή του blood ή το stun του sven etc.

Eγω προτεινω εαν καποιο bug εντοπιστει εως το 6"-10" λεπτο ενος game και εφοσον ζητηθει να γινετε !end το game.

Sec.Chance
18-07-2011, 11:22 AM
p kollaei to bug me to game ... t les mwre?

Megistos
18-07-2011, 11:24 AM
Oti gia to bug tha prepei na ginei to game end force meliga logia..

Armstrong
18-07-2011, 12:07 PM
Χαιρετε,

Το bug εντοπιζεται στον Batrider και στο 3ο του skill - firefly.
Oταν το πατας/ενεργοποιεις βγαζει μια στιγμιαια φωτια η οποια δεν ακολουθει το hero οπως ειναι/ηταν κανονικα. Ο ηρωας εξακολουθει να περναει πανω απο εμποδια, λοφους , δεντρα etc αλλα χωρις να τα καταστρεφει (βλ. δεντρα) και χωρις να κανει damage.

Σε αυτην την περιπτωση νομιζω οτι τα rules δεν αναφερονται για το τι θα πρεπει να γινει εαν το bug εντοπιστει σχετικα στην αρχη του game. Kαι ισως θα επρεπε να προστεθει κατι τετοιο...
Σημερα ειναι το firefly του Batrider και πολλοι ισως πουν "ελα μωρε σιγα play". Aλλα αυριο ισως να ειναι το ulty του riki ή του blood ή το stun του sven etc.

Eγω προτεινω εαν καποιο bug εντοπιστει εως το 6"-10" λεπτο ενος game και εφοσον ζητηθει να γινετε !end το game.

den isxiei afto pou les
kai defteron ok pernoun oi alloi bara thelo end game logo bug

qqroukou-
18-07-2011, 12:14 PM
χαχαχααχχα sovara ixa bat kai dn eskage firely to elega kai oloi gelousan ospou diavasa to thread sou kai lew ok dn ime mlkas axxaxaax nc filos kai kalitera na paei end to game egw apo auto exasa game

Armstrong
18-07-2011, 12:17 PM
opa piga kai to eida BUG oti nanai maresei pou o ice frog tin eftiaxe tin 6.72d gia ta tournoua :P gia na eine i statheri tou ekdosi :S krima

Sec.Chance
18-07-2011, 12:22 PM
sigoura tha ginei kapio update re paidia aurio methaurio ...alla dn einai logos na ginete end...isos na mpei i proigoumeni ekdosi sta bot mexri neoteras

Chatrix
18-07-2011, 12:35 PM
Changelog 6.72d

Axe
- Base HP regeneration from 1 to 1.25

Bane Elemental
- Enfeeble manacost rescaled from 125 to 95/105/115/125

Bristleback
- Quill Spray is no longer blocked by Vanguard, Stout Shield, etc

Centaur Warchief
- Return base damage increased from 10 to 16

Drow Ranger
- Frost Arrows no longer reduce attack speed
- Frost Arrows movement speed reduction from 10/20/30/40 to 11/24/37/50

Krobelus
- Armor increased by 1

Kunkka
- Base Intelligence from 16 to 18
- Ghost Ship cooldown from now scales 90 to 90/80/70

Lina Inverse
- Fiery Soul movement bonus increased from 2/3/4/5% to 3/4/5/6%

Lone Druid
- Spirit Bear can no longer use Return if it has taken damage from a player unit in the last 3 seconds

Lycanthrope
- Feral Impulse AoE reduced from global to 900
- Shapeshift base attack rate changed to 1.5 (a nerf)
- Wolves HP reduced from 400/475/550/625 to 400/450/500/550

Naga Siren
- Song of the Siren duration increased from 6 to 7 seconds
- Rip Tide cooldown from 12 to 10 seconds

Phoenix
- Sun Ray damage increased from 4% to 6%
- Fire Spirits sub ability now launches all the spirits at once, rather than one at a time
- Fire Spirits min/max numbers rebalanced

Pit Lord
- Armor reduced by 1

Rooftrellen
- Strength from 27 + 3.4 to 25 + 2.8
- Overgrowth cooldown increased from 100/95/90 to 115/105/95

Shadow Demon
- Disruption cast range decreased from 700 to 600

Shadow Priest
- Shadow Wave always heals you first before it jumps (so it won't jump back to you randomly during the bounce. This does not eat up one of your bounce limits either)

Spiritbreaker
- Strength growth decreased from 2.8 to 2.4
- Movement speed decreased from 295 to 290
- Charge of Darkness stun duration decreased from 1.4/1.8/2.2/2.6 to 1.2/1.6/2.0/2.4 seconds
- Nether Strike now hits a Greater Bash based on it's current level and not auto-lvl4

Storm Spirit
- Base Strength increased by 2

Tuskarr
- Warlus Punch normal critical strike restored from 2.25 to 2.5x


Cranium Basher
- Recipe cost from 1150 to 1000

Khadgar's Pipe of Insight
- HP regeneration is now equal to the total of its components (10->11)



• Undid melee hero collision change from 6.72c
• Runes now die to one attack

• Rescaled Neutral Auras to the standard 900 AoE (Command Aura was 500, Toughness Aura was 700, Unholy Aura was 1000)
• Harpy Storm's Chain Lightning manacost reduced from 120 to 90 and cooldown from 9 to 6
• Enraged Wildkin's Tornado no longer automatically wanders around
• Forest Troll High Priest's Heal cast range from 250 to 350

• Restored Phantom Lancer's old Quelling Blade attack animation
• Changed the Circle of Power's Freeze Hero hotkey to avoid a conflict with revive
• Recoded Chain Frost to jump when the projectile hits rather than after a fixed amount of time. Projectile speed rescaled accordingly to remain similar to before (487503)


• Fixed a bug that would cause towers to sometimes ignore Batrider
• Fixed a vision bug when Skeleton King reincarnates
• Fixed a bug with The Swarm on invisible units
• Fixed a rare bug with Borrowed Time that could let it double cast
• Fixed a rare bug with Shackle based spells being stuck on Ezalor when he is channeling Illuminate
• Fixed a rare bug with Morph Replicate allowing you to endlessly teleport to the middle of the map
• Fixed a potential bug with spell steal projectile arriving to you while you die
• Fixed incorrect icons for Mana Void and Bloodrage
• Fixed the recent Hand of Midas reworking not working Mud Golems
• Fixed Goblin's Greed sometimes causing texttags to fail to appear overhead
• Fixed Focus Fire sometimes causing your attack speed to drop in very rare situations
• Fixed temporary hero vision bug after Aegis respawn with Faceless Void, Magina, Dragon Knight
• Fixed Charge of Darkness interaction with Aegis
• Fixed Snowball visual direction when rolling
• Fixed an exploit possible with Devour against Infested Naix
• Fixed Culling Blade being unable to kill Ethereal units
• Fixed Ice Blast being unable to kill Ethereal units
• Fixed a rare bug with some items registering as multiple spell events with some abilities
• Fixed some minor timing issues with CM mode
• Fixed a rare bug with The Swarm that could cause heroes to attach to each other
• Fixed some issues with Nightstalker Aghanim and Switch
• Fixed a rare bug with Thundergod's Wrath that could cause it to do the wrong damage
• Fixed Spell Steal cooldown not appearing on scoreboard
• Fixed Meepo buyback not fully restoring the mana of his other clones (484729)
• Fixed Static Remnant triggering on things like Spin Web (484157)
• Fixed various -swap exploits
• Fixed duration of Anchor Smash debuff on enemy not always lasting the right amount of time when hitting the same target in a short period of time
• Fixed lots of other misc bugs

Armstrong
18-07-2011, 12:37 PM
chatrix afto eine copy paste defteron ego gelao me afto
I just released 6.72d (a very small update) as the new stable version recommended for tournament usage. kai leei oti afto eine i vasiki version tou game kai eine recomended gia ta tournoua xaaxxaxa alla o bat exei to bug tou dld oti nanai

Chatrix
18-07-2011, 12:49 PM
oxi re file kai gw nomiza pws to grapsa monos :/

Armstrong
18-07-2011, 12:53 PM
oxi re file kai gw nomiza pws to grapsa monos :/

xaxaxaxa wtf :P apla gamithike tora tha doume kai 6.72e? pff ton malaka
OPIOS xerei i 6.73 tha vgei dota 2?

Chatrix
18-07-2011, 01:15 PM
no way

TopNinja
18-07-2011, 02:08 PM
Είναι όντως ένα θέμα αυτό. Πολλά bugs πολύ πιθανόν να επηρεάζουν την εξέλιξη του παινιδιού ριζικά. Σε αυτη την περίπτωση όντως πιστεύω θα έπρεπε να βγει ένα rule που να καθοδηγεί στο τι πρεπει να γίνει σε περίπτωση που ανακαλυφθεί νέο, σχετικά μεγάλης σημασίας bug στην αρχή του πααιχνιδιού.

Insom
18-07-2011, 02:31 PM
Απλό: το Bug είναι μικρό?Play. Το Bug είναι μεγάλο και και κακό? End force. αναφορά στο φόρουμ, προηγούμενη version μέχρι το fix.

So easy a babe can do it :)

Mr.AsDfGhJl1
18-07-2011, 02:49 PM
απλά μην ξαναπάρεται bat μέχρι να το δει ο icefrog και να το διορθώσει!!!

R3713X
18-07-2011, 02:58 PM
xaxaxaxa wtf :P apla gamithike tora tha doume kai 6.72e? pff ton malaka
OPIOS xerei i 6.73 tha vgei dota 2?

Βρισε λιγο τον icefrog. 6,73 θα βγει κανονικα την DotA II περιμεντε τον Αυγουστο για Beta. Η DoτΑ στο WC3 θα συνεχιστει και μετα το DotA II (το ειπε ο icefrog).

Kyuubi)NineTail
18-07-2011, 03:41 PM
απλά μην ξαναπάρεται bat μέχρι να το δει ο icefrog και να το διορθώσει!!!
Και να κάνει μια Anime version αυτής της DotA να έχουμε τις φατσούλες στα πορτραίτα :p

dustin.go
18-07-2011, 11:01 PM
Απλό: το Bug είναι μικρό?Play. Το Bug είναι μεγάλο και και κακό? End force. αναφορά στο φόρουμ, προηγούμενη version μέχρι το fix.

So easy a babe can do it :)

Δεν νομιζω τακη...
Ποιος θα κρινει εαν το bug ειναι μεγαλο ή μικρο ? Εγω αν ειχα batrider θεωρω οτι ειναι μεγαλο bug αφου ο heroe βασιζετε κατα πολυ στο firefly... Οι υπολοιποι 9 στα @@ τους. Τυχαν never , blood , mirana και σου λενε stay... Δεν παει ετσι.
Ειμαστε ανικανοι να μπουμε στην θεση του αλλου και για αυτο καλα θα ειναι να μπει ενα rule, που να λεει τι γινετε σ'αυτες τις περιπτωσεις.

R3713X
18-07-2011, 11:11 PM
Δεν νομιζω τακη...
Ποιος θα κρινει εαν το bug ειναι μεγαλο ή μικρο ? Εγω αν ειχα batrider θεωρω οτι ειναι μεγαλο bug αφου ο heroe βασιζετε κατα πολυ στο firefly... Οι υπολοιποι 9 στα @@ τους. Τυχαν never , blood , mirana και σου λενε stay... Δεν παει ετσι.
Ειμαστε ανικανοι να μπουμε στην θεση του αλλου και για αυτο καλα θα ειναι να μπει ενα rule, που να λεει τι γινετε σ'αυτες τις περιπτωσεις.

Συμφωνω απολυτα.

AlagondarCK
18-07-2011, 11:14 PM
basika oytws h allos o batrider den paizei pote se sovara tour :P
gia kapio logo panta ton kanoyn ban, an kai gia na paixtei swsta kai na einai effective einai pandyskolo so why bother?

thats my opinion anywayz... toulaxiston se ellhnika game -cm den 8a ekana pote ban ton batrider giati kaneis dn kserei na usarei sovara, better ban bara who is effective just with right click on enemy :P

LoCoFtW
18-07-2011, 11:16 PM
Το bug που αναφέρεις υπάρχει,
έχει βγει ήδη νέο map DotA Allstars v6.72e (http://www.getdota.com) στο οποίο έχει φτιαχτεί!

R3713X
19-07-2011, 12:28 AM
basika oytws h allos o batrider den paizei pote se sovara tour :P
gia kapio logo panta ton kanoyn ban, an kai gia na paixtei swsta kai na einai effective einai pandyskolo so why bother?

thats my opinion anywayz... toulaxiston se ellhnika game -cm den 8a ekana pote ban ton batrider giati kaneis dn kserei na usarei sovara, better ban bara who is effective just with right click on enemy :P

Oποιος hero γινεται ban παιζει σε tour αλλιως δεν τον κανουν ban + ο bat pickarete πολυ σε cm πιστευω πως εχεις αδικο, το avatar δεν σταματαει την ulti τ. Απο τα καλυτερα disable.

butcer
20-07-2011, 06:33 AM
Το bug που αναφέρεις υπάρχει,
έχει βγει ήδη νέο map DotA Allstars v6.72e (http://www.getdota.com) στο οποίο έχει φτιαχτεί!


Xαιρετε,

Απουσιασα 1-2 μερες... Ναι man οκ το post το εκανα το πρωι οταν εγινε το update με το new map στα bots και το εκανα εκεινη την ωρα.
Το θεμα μου ειναι και αυτο που προτεινω δηλ. ειναι να μπει κατι σαν rule για να αποτρεπει την συνεχεια σε ενα game του NoL με bugged hero.

R3713X
20-07-2011, 01:03 PM
Xαιρετε,

Απουσιασα 1-2 μερες... Ναι man οκ το post το εκανα το πρωι οταν εγινε το update με το new map στα bots και το εκανα εκεινη την ωρα.
Το θεμα μου ειναι και αυτο που προτεινω δηλ. ειναι να μπει κατι σαν rule για να αποτρεπει την συνεχεια σε ενα game του NoL με bugged hero.

Καλη ιδεα αλλα δες τι προτεινω εγω
Προτεινω να χρησιμοποιητε το stable map του getdota.com και οχι το newest. Αν παρατηρηθει bug στο stable map θα το αναφερουμαι και στην συνεχεια θα βαζουν το προηγουμενο stable map.

Insom
21-07-2011, 08:12 PM
Γενικά συνήθως το stable κρατάνε και μετά γκρινιάζουμε να βάλουνε το newest :)
Και επίσης το αν είναι μεγάλο ή μικρό το bug το συμπεραίνεις από κάποια πράγματα:

1)Αχρηστεύει ή ημιαχρηστεύει έναν hero?
2)Υπερτουμπανιάζει ένα hero(βλ παλιό bug techies)?
3) Είναι γενικής φύσεως? ή θέλει πολύ ιδιαίτερες συνθήκες?(π.χ. ιδιαίτερες συνθήκη θεωρώ ένα bug που έστω: κάνει το urn μαζί με το medallion να αφαιρεί το empower. Ε εντάξει δεν θα το δεις σε κάθε παιχνίδι)

Αν ένα απ'τα τρία η απάντηση είναι "ναι" τότε προφανώς και μιλάμε για μεγάλο πρόβλημα. Και όχι δεν είναι υποκειμενικό ούτε ενδέχεται απόψεις. Και όχι δεν θα ρωτήσεις για να κάνεις end force σε αυτήν την περίπτωση. Θα το κάνεις, ας σε πάνε abuse, να γελάνε οι staff που στην λένε που έδωσες end σε ένα παιχνίδι που λόγω bug δεν μπορεί ο ένας παίκτης να παίξει, η μπορεί και τους γαμάει όλους άδικα(bug abuser).