PDA

View Full Version : [DENIED] ser Abuse: den 8imame names alla einai eykolo na ta vreite



rims
23-08-2011, 11:39 AM
Eleos User Abuse ReportAccused Battle.Net account: den 8imame names alla einai eykolo na ta vreite
Your battlet.net Account: rims100
Game name: ar1981 nomizw
Abused rule: texnito mh [o8wnes]
Time of event: olo
Further details: -

Odisseas
25-08-2011, 08:33 AM
Logika autos pou pige mid gia gameruin:
Disco_PaRtizNi mazi me auton apo sas JuSt_PeRfEcT_
Admin mia xara eixe apla autoi den eipan tipote fantazome...twra Aggeti_Blodren twra to lobby sas den to kserw,tragikoi pantws.
Bsk apo auto p petakse o ronnie o filos sou sto all :
-1:19 [All] Ronnie. (Venomancer): afou vlepete dn exei admin ti m ka8este mesa
mallon to eixane pei sto lobby alla twra den kserw mallon den tha to akouse o admin gia na tous swaparei.Kai pali ithelan gameruin apo oti fainetai afou an o disco_partizni tou elege eimai me ton just_perfect_ kai den mas allakses dwse end force tha to dine..alla etc tragikoi.
0:01 [Allies] JuSt_PeRfEcT_ (Terrorblade): play
0:09 [Allies] JuSt_PeRfEcT_ (Terrorblade): girisame
0:11 [Allies] JuSt_PeRfEcT_ (Terrorblade): o8ones
kala auto....

Aggeti_Blodren
25-08-2011, 12:30 PM
gia kapoio logo de mporw na dw to replay..an mporei na voi8isei kapios s'auto..mou leei the map file associated with this replay could not be found...distixws de 8imamai ka8olou to game kai gia na pw tin ali8eia de prosexw panta to chat oute to ti ginetai gt kammia fora eimai sto kosmo mou

P.S. genikotera kanw la8i san admin alla den exw adikisei pote kanena ekousia i me dolo..

P.S.2 an mporei kapoios na voi8isei me to replay 8a to ektimousa

StFuOmFg
30-08-2011, 04:21 PM
O user που ήταν lan με την αντιπάλη ομάδα οπου είχε σκοπό το gameruin έγινε kick,το παιχνίδι πήγε end στο 1ο λεπτό,δεν υπάρχει κανένα abuse.

Abuse Denied.
Topic Closed.