PDA

View Full Version : [DENIED] User Abuse : ryomaru



ELEOS.PIA
03-10-2011, 03:32 PM
Clan NoL User Abuse ReportAccused Battle.Net account: ryomaru
Your battlet.net Account: eleos.pia
Game name: nlxe
Abused rule: gameruin
Time of event: -
Further details: genika sto game paizw teleiws monos mou alla dn me endiaferei dioti gnwrizw oti dn mporw na apetw na paizoun kala dioti einai pub. Ayto pou den mporw omws einai na me grafoun kai na paizoun monoi tous.

Ryomaru
03-10-2011, 06:01 PM
Kata tin apopsi sas de mporei ena pextis na exei ena asximo game, apla dialegete na ton spamarete apo to lepto 5, na zita i venge deny pou den ginonte, na antexw to lextiko abuse mexri to 35, opou ksespaw, xwris na vrisw, kai na fwnazete gia gameruin enw ime sta defends, ola ektos 1. Na anoigete fight sto pouthena enw de perimenete na rthoun sto tower mas. Na kanw tp se defend pirgou kai na pethenw enw kaneis sas den eirthe.
Mpravo elpizw na dikaiothite giati egw eimai anthrwpos kai to vriskw profanes na mi mou vgenoun ola ta game, eidika ama trww to spam tou aiwna. Alla na mathete na xanete xwris na sas ftaiei o enas k o alos kai na kopsete to spam giati mono komplex vgazei.

MeFagesMpampesh
04-10-2011, 01:45 PM
opos lene kai ta rules to nooBplay Den thewreitai gameruin exo paiksei polla games me to paiDi kai prospa8ei .... otan t les pare kota i matia 8a ta parei xoris 2h sto kato kato ena game mporei na min Bgei ston opoionDipote ;S

ActiveTourman
05-10-2011, 02:42 PM
Den tithetai thema gameruin apo ton user ryomaru

Abuse Denied
Topic Closed