PDA

View Full Version : [ACCEPTED] Unban Request : pro_Feed_errol



bit
06-10-2011, 11:21 PM
Eleos Unban Request

http://www.mymgn.com/board/nol/html/ghostpng.php?type=1&eleos=1&nick=bit&target=pro_Feed_errol

Comments:

Paidia eno epeza game to pc sto net me petakse mple othonh kai mpori na to epiveveosh o psy-delta(07 p paizoume apo to idio net...sinepos to replay dn to kratisa ala milisa me ton admin kai eipe tha to anevasei aftos...! admin name : art[e]mka

Psy-Delta(07
06-10-2011, 11:29 PM
Ontos kathomoun akrivos dipla tou kai tou petakse mple othonh....Dn epeza sto game...ala to ASR dn dikaionei to ban :/ anyway +1 sto unban !

art[e]mka
06-10-2011, 11:47 PM
Thewrw pws o en logo user itan stin sugkekrimeni periptwsi plugger opote den sumfwnw me tin arsi tou ban tou.Episis sto replay pou exw valei kapoios apo to antipalo team usarei to leaver,enw eixa proeidopoihsei 2 fores na min to kanoun.To replay an einai eukolo na to steilete kai sto user abuse gia na min spammarw.

Saint[P]
06-10-2011, 11:55 PM
Hmoun ki egw sto idio game kai pisteuw pws itan plug.Apo kei kai pera as apofasisoun oi armodioi.Ta stats den mou lene kati.exoun traviksei kalwdio alloi ki alloi.den tous vazw olou sto idio saki apla exoun dei polla ta matia mas.

P&L

bit
07-10-2011, 12:22 AM
mka;674772']Thewrw pws o en logo user itan stin sugkekrimeni periptwsi plugger opote den sumfwnw me tin arsi tou ban tou.Episis sto replay pou exw valei kapoios apo to antipalo team usarei to leaver,enw eixa proeidopoihsei 2 fores na min to kanoun.To replay an einai eukolo na to steilete kai sto user abuse gia na min spammarw.


;674777']Hmoun ki egw sto idio game kai pisteuw pws itan plug.Apo kei kai pera as apofasisoun oi armodioi.Ta stats den mou lene kati.exoun traviksei kalwdio alloi ki alloi.den tous vazw olou sto idio saki apla exoun dei polla ta matia mas.

P&L

Re paidia giati na paw gia plug?giati na kanw kati p dn exw kanei pote mou?? mple othonh petakse to pc...tespa. ti na pw...as apofasisoun oi armodioi...dn hxa logo na kanw plug...

k3r1
07-10-2011, 01:25 AM
Το παιδί δεν έκανε plug. Τα PC του net είναι σάπια κ έφαγε μπλε οθόνη.

Ούτε οξύθυμος είναι ούτε κάνα μικρό παιδάκι που χάνει κ pluggarei. End of story.

Unban him.

DotAkiaSs]MzZ
07-10-2011, 04:59 PM
Αίτημα δεκτό κύριε.
Μεγαλύτερη προσοχή στο μέλλον.


Unban Request - Accepted.
Topic Closed.