Date of Birth: 17/11/1992

Your country: Greece

Spoken languages: English,german,greek

Experience, playtimes and general info

Battle.Net Account: Xasisemporas

Former experience and/or safelisted channels: nol/eleos/dotalicius

Your activity and average playtime each week: 40-50 wres

Which time of the day you usually play: mera nixta kaigomai

How long you have been playing DotA: epaiza 1,5xrono mono me bots.. bnet k genika Paizw 2xronia

Your ability to communicate with others: pisteuw oti eimai iremos den exw peiraksei k oute me xoun peiraksei...Den exw tipota na xwrisw me kanenan...

Have you read the rules and agree to follow them? exw diavasei poli ta rules ta exw sinantisei kai eimai simfwnws na ta akolouthisw gia kathe kalitero game..

How do you react/behave when you're under pressure? . prospathw na krinw dikaia ton kathe paikth

Do you have any problems in listening/following your superior's orders? (according to ranks):
    no
    Is there anyone who can vouch for you?
    no

Final Thoughts

Why do you want to be an Admin: Giati thelw na paizw ena katharo,isixo kai oraio game kai thelw na epemvenw se aftous pou prospathoun na to xalasoun...

Why should we pick you and what can you offer to us: thelw na paizw me ola ta paidia swsta kai na akolouthaw ta rules pou provlepotai...

A few things about yourself: eimai 20xronwn eimai texnikos upologistwn kai exw 2agapes stin zwh mou.. Dota kai tin ginaika mou!! Sas euxaristw poli olous pou eidate t thread mou (prospathisa na kanw ena kalo thread)

-> [NoL]: [Xasisemporas]: Forum: [] Games: [698] ALT: [8.31s] ASR: [97%] Rated games: [33] Score: [1084.29] Rank: [756] First game: [2009-10-21] Last game: [2013-01-20] Play time: [2wks 4ds 18hrs 22mins ] Gold: [6]

Δεν χρησιμοποιείς την Admin Card σου έτσι ;;

Αν καο dota+γυναικιες δν stackaroun +1 μπας και αξιζεις!

Kαλωσόρισες

Παρακαλώ να διαβαστούν προσεκτικά τα rules.

Δεν είμαι ο κορυφαίος, απλά δεν υπάρχει καλύτερος.

Jose Mourinho.